Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
    А-бе, това да не е "Молотовка"? (Опс-с, не видях третия мост.)
    Бащата е одрала му е кожата
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

      Смотрели, да?

      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Смотрели, да?
        Смотрел. Давно бьйло .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

          Дизайна на ЗиЛ-157 е по-елегантен от Студебейкъра и лично на мен ми харесва повече!
          Ако продължим да ги сравняваме със 131... Двигателят на ЗиЛ-131 от друга страна звучи по-добре.

          Коментар


          • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

            Мотора на ЗиЛ 130/131 е съвсем от друга генерация .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

              Ето един перфектно реставриран ЗиЛ-157! :

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ZiL 157.jpg
Прегледи:1
Размер:188.4 КБ
ID:5480174

              Коментар


              • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                Всъщност мотора на 157, е като на 150/151, който пък е развитие на мотора на ЗиС 5...Който легендарен камион обаче също е копие на Американски такъв(Аутокар), но дошъл малко по-рано от Студебейкъра в Русия. И Студебейкър US6 и Autocar 5S ползват мотори Херкулес, затова и разликите им не са много големи. Та мотора на 157 е развитие на мотор проектиран преди 1930г. Което не пречи да го има и в някои варианти на ЗиЛ 130.
                Осемцилиндровия е разработен през 50-те години за лимузина ЗиС, вероятно копиран и той. Но пък при него има сериозни изпитания и опити за промени. Имало е опитни образци с различен обем на двигателя, различна степен на сгъстяване, различни колектори, горивни камери, различни карбуратори, даже и с различен брой цилиндри(от V6 до V12, подготвяни за производство на модулен принцип). http://avto-zil130.ru/remont-dvigate...nie-dvigateley
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                  Да попитам тук, накладките на зил 131 и джугана еднакви ли са?
                  "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                  Коментар


                  • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                    Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                    Да попитам тук, накладките на зил 131 и джугана еднакви ли са?
                    На 157 джантите са като на ГАЗ 66. Съответно и барабана е по-малък от на 131. По вероятно е те да станат. Но пък ГАЗ е с хидравличен привод на спирачките и едва ли накладки к-т ще са еднакви. Май решението е да се накове ново феродо

                    Коментар


                    • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                      накладки има по скрападжииниците.

                      Коментар


                      • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                        Имам няколко накладки /само феродо/ от зил 131 и си мислех да ги подаря на един познат с зил157, затова попитах
                        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                        Коментар


                        • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                          Добър вечер! Колеги, от вчерашните валежи разбрах на какво е способен Зил 131. В едно леко изкачване, мокра земя, следователно и кално не много, камиона не пропадаше много, не повече от няколко см. Зил-а, успя да пребори баирчето едвам едвам, като се опита да "метне" задницата под пътя и да окантари и оплеска работата ептен. Урала там минаваше, без да включвам нищо и все едно съм на сух и здрав път. Май щи си взимам пак Урал. Поздрави

                          Коментар


                          • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                            Спокойно ще му свикнеш на номерата
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: До: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                              Лично на мен Зил 131 ме радва,повече от Джоганетката.Тате има зил 131 с Ифов мотор,вози дърва с него.Много пъти сме си говорили двамата кой зил е по-добър.Без съмнение ми е казвал,че 131 си машинка Хидравлика на волана,по-добри спирачки,преден мост на въздух, и др.Един път спорихме кой е по-проходим и ми каза че 157 е по-проходим???От тогава не съм спорил с него.Знам че има голям опит с тези машини вече към 15 години кара Зилове

                              Коментар


                              • От: Кой е по-добър? ЗИЛ 157 срещу ЗИЛ 131

                                В гамата специални автомобили на АМО ЗИЛ се появи нов товаро-пътнически модел - ЗИЛ 390615 Охотник със задвижване 4х4. Колата е предназначена за използване, както по нормални пътища, така и в оф-роуд условия. Опитен образец на колата още се изпитва в ловно стопанство, но АМО ЗИЛ вече произвежда партида такива коли по поръчка.

                                "Пускането на Охотник-а, става един от първите етапи по пътя за възраждането на семейството пълноприводни модели на ЗИЛ" – съобщи началникът на управлението за маркетинг и продажби в обединението Сергей Стонт, напомняйки, че още миналата година беше възобновено производството на специалзирани коли със задвижване 4х4 и 6х6.

                                ЗИЛ-390615 Охотник има трансмисия с блокируем диференциал, хидромеханично серво на волана, независимо торсионно окачване на четирите си колела, дискови трасмисионни спирачки и централна система за помпане на гумите. Кормилната система позволява на колата да постига минимален радиус на завой от 6,2 метра.

                                Двигателят е дизел с мощност 154 к.с., отговарящ на стандарта Евро-4, предавателната кутия е петстепенна, позволяваща минимална устойчива скорост на движение от 4-5 км/ч.

                                Автомобилът има лебедка с вълнови редуктор и хидравлично задвижване, разположена в задната част на рамата. Максималното тягово усилие на лебедката е 6 тонсили, дължината на въжето е 60 метра.

                                В базовото си изпълнение Охотник-ът има седемместна кабина, но са възможни и други варианти - треместна с две спални места, вариант с бордова платформа или пожарен и аварийно-спасителен. Според поръчката могат да се монтират руски или вносни мотори и предавателни кутии, гуми за повишена проходимост с размери 12.00-20, 14.00-20 и даже 16.00-20.

                                от тук


                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ЗИЛ_390615_Охотник_ск&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:121.9 КБ
ID:5529851Натиснете снимката за да я уголемите

Име:820fdbec57a4047348bc99a7003261d5-large.jpg
Прегледи:1
Размер:26.6 КБ
ID:5529852Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7111.jpg
Прегледи:1
Размер:152.8 КБ
ID:5529853Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7130.jpg
Прегледи:1
Размер:101.7 КБ
ID:5529854
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X