От: Offroad кемпер
По отношение на преустройството на фургона:

...Фургонът е с правилни страни.
Вътрешни размери:
Дължина - 300 см.
Ширина - 200 см.
Височина - 140 см.
Закрепването на фургона към шасито се осъществява с болтове...9 на брой...
Самият фургон е с люлка по средата,при промяна в релефа,да се запазва що-годе хоризонтално положение....
Разполага с две големи врати /порти/ отзад и една странична от дясната страна...
Качването се осъществява със стълби-2 в задната част и една при страничната врата...задните се прибират плътно под фургона ,а на единичната врата се сгъва...


Има 6 прозореца-общо /покрити с жалузи/,които се демонтират за секунди...
Разполага с два люка...
Има добра изолация,отоплителна и вентилационна система...
С мотокар с дълги вилици се сваля и поставя без проблеми...
Доста масивен и тежък/около 2 тона/...



Направете сравнение с другия УНИМОГ, - който е с карусерия...
Тежкият фургон е и една от причините за подмяна на бензиновия мотор с дизел...
За преустройството на фургона , има доста варианти....
Не е необходимо да откриваме топлата вода....,а да се доверим на практическия опит на колеги от други страни....
Виждал съм,преустроен,с монтирана изцяло на местото на фургона...каравана...,но така не е приложим за нашия горист релеф,поради слабата конструкция на караваната,която при среща с по-едри дървесни видове,ще остане по дърветата...
Може да се преправи и в това състояние,което е , но е нисък и неудобен...
Може да се среже в горната част и да се увеличи обема и височината,чрез отваряне при престой...
За този модел фургонът е стандартен...няма по голям , или по-малък...
Бил е радиостанция - тоест пригоден за работа на 2 свързочника,на бюра...
В седнало състояние е удобен...
....Но се ходи прегърбен...


Местото,където се монтира печката...


По отношение на преустройството на фургона:
...Фургонът е с правилни страни.
Вътрешни размери:
Дължина - 300 см.
Ширина - 200 см.
Височина - 140 см.
Закрепването на фургона към шасито се осъществява с болтове...9 на брой...
Самият фургон е с люлка по средата,при промяна в релефа,да се запазва що-годе хоризонтално положение....
Разполага с две големи врати /порти/ отзад и една странична от дясната страна...
Качването се осъществява със стълби-2 в задната част и една при страничната врата...задните се прибират плътно под фургона ,а на единичната врата се сгъва...
Има 6 прозореца-общо /покрити с жалузи/,които се демонтират за секунди...
Разполага с два люка...
Има добра изолация,отоплителна и вентилационна система...
С мотокар с дълги вилици се сваля и поставя без проблеми...
Доста масивен и тежък/около 2 тона/...
Направете сравнение с другия УНИМОГ, - който е с карусерия...
Тежкият фургон е и една от причините за подмяна на бензиновия мотор с дизел...
За преустройството на фургона , има доста варианти....
Не е необходимо да откриваме топлата вода....,а да се доверим на практическия опит на колеги от други страни....
Виждал съм,преустроен,с монтирана изцяло на местото на фургона...каравана...,но така не е приложим за нашия горист релеф,поради слабата конструкция на караваната,която при среща с по-едри дървесни видове,ще остане по дърветата...
Може да се преправи и в това състояние,което е , но е нисък и неудобен...
Може да се среже в горната част и да се увеличи обема и височината,чрез отваряне при престой...
За този модел фургонът е стандартен...няма по голям , или по-малък...
Бил е радиостанция - тоест пригоден за работа на 2 свързочника,на бюра...
В седнало състояние е удобен...
....Но се ходи прегърбен...
Местото,където се монтира печката...
Коментар