Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Offroad кемпер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Offroad кемпер

    Не разбрах само,защо се отказа от подвижния покрив.Не е задължително да ползваш този,защото е тежък,но има и други материали освен желязо и ламарина.
    Така и така си го разковал,направи го така,че да не си кажеш после че е можело и това и това и т.н.

    п.п Добре е,че се отказа от ламперията!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #77
      От: Offroad кемпер

      Влагата е проблем еднозначно, и течовете, и дори незначителният конденз. Ватите (вкл. и памучната, и вълнената) са материали, естествено предразположени към самостоятелна вентилация. това е така понеже не включват обособени, затворени капсули (както примерно разпенените стироли и уретани). В тях (ватите) винаги е възможно да се инициира конвекция и пр. вентилация, осъществяваща се между влакната.
      Робура, е прекрасно камионче (споделил съм мнение във темата за него).И нито ръждата, нито разхода му са основен проблем - проблема при него е непреодолимата липса на резервни части...
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #78
        От: Offroad кемпер

        Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
        Това е интересно. Тъкмо прочетох за каменната минерална вата:
        "За разлика от другите видове изолационни материали, каменната минерална вата е единственият материал за изолация, който едновременно осигурява термо, звуко и пожароизолация на сградите."
        Май натам ще се насоча. За фазера ще си помисля.

        ПС - помислих си - с фазер ще е
        Насочвайки се към минералната вата определено се сблъскваш с няколко проблема. Голямо тегло, един от най-тежките материали за изолация. Влагата проникнала вътре е непреодолим проблем освен чрез отстраняване на навлажненият участък. За да получиш необходимите изброени свойства изисква определена дебелина и не трябва да я притискаш много плътно защото ги губи. От експандираните материали тези на BASF са с международни сертификати за негоримост, влагоустойчивост, неотделяне на вредни вещества при контакт с открит огън и т.н. За пример- стиродур. Това горното не го казвам защото съм го прочел в някоя реклама а от собствен опит в борбата със закостенели пожаробезопасни изисквания. Използвал съм успоредно и двата материала. Относно крайното покритие, На качественият фазер ламината му е на бакелитова основа и пожароустойчивоста му е в рамките на приемливото. Обърни внимание че на всички каравани той е крайно покритие, а нали се досещаш че " там" онези си държат на определени изисквания и стандарти.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #79
          От: Offroad кемпер

          Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
          Не разбрах само,защо се отказа от подвижния покрив.Не е задължително да ползваш този,защото е тежък,но има и други материали освен желязо и ламарина.
          Така и така си го разковал,направи го така,че да не си кажеш после че е можело и това и това и т.н.
          Оребрената конструкция в момента е толкова здрава, че имам чувството, че дори да се обърне няма да има цялостни огъвания на фургона. Отказах се от рязането (не че съм имал твърдо намерение да го режа, но го обмислях) не защото покрива ще е тежък за вдигане, ами защото ще наруша постигнатата в момента здравина. Освен това всичко ще е само за да стоя прав, а това не е толкова голямо предимство и съотношено към труда, който трябва да бъде вложен, ми се струва, че е много труд за нищо. Гледам, че ги правят на легла горните части (тогава е обосновано предвид спестеното място), но мястото върху леглата като гледам е малко, пък и моята идея за интериорно обзавеждане е друга

          Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
          Колега, само предложение , за шумоизолиране.
          Имам Мерцедес S-класа от далечната 98г. ... направих интересно откритие, че колата е изолирана с материал който се ползва за изолиране на миални машини.
          Свалих парче от моята изолация и сравних с такава от машина ... 1 към 1 на вид.
          Ако имаш интерес .... може да почвам да ти събирам изолация (работата ми е такава, че взимам на хората старата бяла техника )
          Благодаря колега! Като гледам другите мнения относно изолацията започвам да премислям наново. Ако реша нещо ще се свържа с теб.

          Този weekend ще прегледам наличните на пазара решения започвайки от продуктите на BASF. Благодаря на всички включили се! Преди покупката на изолацията ще се консултирам пак тук.
          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

          Коментар


          • #80
            От: Offroad кемпер

            Поздравления за начинанието
            Следя с интерес темата.

            Преди време попаднах на един сайт за възтановяване/преправяне на едно военно Волво в експедициона машина.

            http://www.soost.com/valpen/Fotovalp...The_Truck.html

            В албумите има доста снимки.

            Коментар


            • #81
              От: Offroad кемпер

              BASF, след огромни усилия може да са докарали стирола до удовлетворяване на някакви минимални стандарти (и със сигурност е така) - всичко това за минералната вата е присъщо естествено, та и за много по-високи изисквания. Влагата е проблем за изолациите, от всички типове. Решаването на този проблем се свежда единствено до предотвратяване на възможноста за появата и. И ако поемането на влага от пенополимерите е окончателно, то ватата има все пак възможност за самопроветрение.
              И да, тъпкането на материала, с идеята "да има" е много глупава идея.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #82
                От: Offroad кемпер

                След доста четене твърдо се спрях на ламиниран фазер, но с HPL ламинат:
                Термосвързаните пластични материали (HPL) се състоят от слоеве специално подбрана ръчно изработена и щампована хартия, импрегнирана с трайно втвърдяващи се синтетични смоли, слепени при нагряване и високо налягане в контролирана среда, така че съставните части се съединяват в един лист ламинат с висока плътност.
                Предимства на HPL:
                - Висока устойчивост на топлина, вода, влага, абразия, надраскване;
                - Лесно почистване;
                ...
                Колкото до изолацията, нещо не намирам при нас стиродур от BASF. Масово се предлага фибран, но и на местата където предлагат "стиродур" се оказва, че не е на BASF.
                Намира се обаче Неопор - експандиран полистирол от BASF с вградени графитни частици. Така се постига по-добър топлоизолационен коефициент и даже радиационна защита По отношение на горимостта отговаря на разни европейски DIN-ове, които нямам намерение да ги изчитам. Плътността му е 25кг/м3, което си е много леко

                Та това май ще е - неопор + HDF HPL (ламиниран фазер) 4мм

                ПС - Неопор - клас на горимост B1 по DIN 4102 (труднозапалим). В същия клас е и HPL.
                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                Коментар


                • #83
                  От: Offroad кемпер

                  Меламиновата (фенолформалдехидна) смола със пълнеж от хартии, тук е най-популярна като "гетинакс" и наистина е много здрав материал. Само че масово предлаганият за мебелни нужди фазер е ламиниран с ПВЦ-фолио. Най-достъпният вариант на пресован картон, ламиниран с термореактивна смола са ламинираните плоскости за подови настилки (популярни като "ламиниран паркет)" - но там влизаш в друг филм.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Offroad кемпер

                    Намерих някоя друга фирма, която предлага HPL ламинат за мебели и кухненско обзавеждане, та предполагам, ако си поръчам, ще могат да ми ламинират фазер...
                    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                    Коментар


                    • #85
                      От: Offroad кемпер

                      Тези, правени при направо занаятчийски условия продукти, напрактика компрометират всички положителни характеристики и на двата вида материал. Това което можеш да намериш като заводско изпълнение на пресован картон, ламиниран с "гетинакс" са заготовките за т. нар. "гръб" - става въпрос за листове с р-р 0,65х4,2м, от които се прави облицовката на стената между горният и долен ред шкафове, когато на това място не се облицова с плочки. Дебелината на тези листове е 8мм. Цената на този материал е далеч от онези 5лв/кв. м, за които говорех погоре.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Offroad кемпер

                        Аха. Гледам и се чудя на още един материал - минерално покритие Varicor:
                        Продуктът с марка VARICOR е съставен от минерални материали, алуминиев оксид, пигменти и свързащи синтетични смоли. Производството на материала е сертифицирано и се контролира съгласно стандартите на DIN ISO EN 2002 и LGA. Плочите са с дебелина 3 мм, което е основното преимущество на материала.

                        Основните характеристики на VARICOR са:
                        • гладка, копринена и елегантна повърхност
                        • водоустойчив материал – не се подува и не се разяжда
                        • трудно гори и е класифициран като клас В1
                        • устойчив е на топлина и издържа на температура 200oС за кратко време
                        • устойчив на химически съединения
                        • хомогенен и без пори - хигиеничен и антибактериален материал
                        • безопасен при контакт с храни
                        • удароустойчив
                        • здрав и лесен за поддръжка и почистване
                        • обработва се със стандартни инструменти за обработка на дърво
                        • може да се обработва когато е нагрят
                        • безшевно наставяне, което позволява по-сложни и разнообразни форми
                        • съхранява стойността си за дълго време
                        • може да се комбинира с други материали като керамика, камък, дърво, метал и други
                        Ако и той не ме устрои си оставам на обикновен ламиниран фазер.
                        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                        Коментар


                        • #87
                          От: Offroad кемпер

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3811.jpg
Прегледи:1
Размер:160.8 КБ
ID:5273958Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3927.jpg
Прегледи:1
Размер:103.0 КБ
ID:5273957Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3813.jpg
Прегледи:1
Размер:178.8 КБ
ID:5273956Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3812.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:5273955Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3814.jpg
Прегледи:1
Размер:131.9 КБ
ID:5273954Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3928.jpg
Прегледи:1
Размер:165.5 КБ
ID:5273959Ето го и моя !Много добре измислено .Качваш го върху пикапа и го сваляш !;-)

                          Коментар


                          • #88
                            От: Offroad кемпер

                            Можеш да използваш и ламинирано ПДЧ с дебелина 8мм. Цена 10-12лв/кв.м.
                            А също шперплат. Ще си го лакираш.
                            Има избелена топола 3 пласта, 4мм, ~10лв/кв.м. и бреза 5 пласта, 6мм ~12лв/кв.м.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Offroad кемпер

                              Опитът ми със стиропор и роднините му в комбинация от евтин шперплат, импрегниран с двукомпонентен полиуретанов лак е чудесен. Трябва малко работа със шперплата, поне две три ръце грунд и лак със едно две леки ошкурвания, но става много добре и здраво. Този лак е най-твърдото измислено, има го Бг производство за по десетина лева около литър.
                              Стиропорът не поема влага, дори при теч, или ако поеме, после лесно се оправя с помощта на слънцето - показва опитът. Много добре подпира тънкия и нездрав шперплат. За вата трябва поне двоен шперплат.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Offroad кемпер

                                Шперплата ми се струва доста тежък като материал - иначе е здраво...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X