Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Offroad кемпер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Offroad кемпер

    Само кажи,и го правя 4х4-
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=100881

    Може и 6х6!!!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #47
      От: Offroad кемпер

      Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
      Само кажи,и го правя 4х4-
      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=100881

      Може и 6х6!!!
      Тоя и да не е 4х4 пак го отнасям, ако ги имам парите. Колко съм го гледал и него... Перфектна къщичка.
      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #48
        От: Offroad кемпер

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        Няма злато, няма изумруди...
        И сега като попресметнах отново, не че наближавам 15 000, ми съм ги бая позаминал:
        Самата УАЗ-ка я взех за 3 000 "в движение". Да ама не - беше кооперативна собственост на една ловна дружинка и движението и се е състояло в няколко километра до "ловните полета", като през половината време са я дърпали - просто са я ползвали за прикачна клетка за кучета. За да може да мине стотина километра, се наложи попритягане, отделно ГО, винетка. Прехвърлянето - и ей ги петте хиляди. Дотук всъщност, нищо не съм правил (вече казах, че няма много за хвалба в цялата работа) - само разглобявам и набавям (харча) нужните неща. А и концепцията се бистри в движение. Купих два нови широки, редукторни моста (т. нар. "Барсови") от Русия, чрез онези варненците - осем хиляди лева (само мостовете, не общо). Виражи около двигателя: Намерих и купих един двигател V4 Форд и му направих основен ремонт "по тефтер" табличните му характеристики са сходни (малко по-добри) с тези на оригиналния, целта е компактност, за да мога да събера още неща в двигателният отсек (компресор за въздух, хидроусилвател на кормилната уредба, хидравличен компресор за лебедка, климатик и др.) стана ясно, че и мотоциклетен двигател да сложа, пак няма да има място за всичко това. Реших, че като ще е така, то основният критерий за двигателя ще са присъщите му характеристики като такъв, а не толкова размера му. Купих една рядка, екзотична антика - шестцилиндров, дизелов, V6 (много "плосък", направо боксер) с въздушно охлаждане Дойц. Междувременно реших да направя основен ремонт и на собствения и двигател. Това -двигатели, части, труд (като ремонта на УМЗ-то още не е завършен и съответно не е плащан) гони 2 000- 2 500. Купувах елементи за преработка на спирачната уредба (отпред дискови спирачки). По окачването. По трансмисията. Направи се "покривен панел" със три механични люка. Рециклирах рамата. Върви нещо по кърпенето на каросерията. Не знам как ще прозвучи, но - примерно - направата на резервоар (съвсем нов и различен, с вместимост около 250л) още не е завършила, а гони хилядате лева.
        До водопровод, тапети и перденца изобщо не съм се доближил...
        Ти си се забатачил с УАЗ това е машина "черна дупка" колкото и да влагаш в нея все иска още. Идеята е да се вземе що годе прилична машина с която може да се пътува повече километри без да слизаш от нея като пребит. Миналата година уредих на един приятел високопроходим МБ с голям фургон бил е линейка на някъкъв санаторим в Германия на 55 000 реални километра и 20 години за 1 000 евро . Човека свали фургона и го направи самосвал и не го е спрял. Реното от обявата също е една добра възможност всичко което му трябва за проходимоста си го има .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #49
          От: Offroad кемпер

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Миналата година уредих на един приятел високопроходим МБ с голям фургон бил е линейка на някъкъв санаторим в Германия на 55 000 реални километра и 20 години за 1 000 евро.
          Ей такова със сигурност го отнасям и започвам да го оборудвам. Как ги уреждате таквизи бре
          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

          Коментар


          • #50
            От: Offroad кемпер

            Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
            Ей такова със сигурност го отнасям и започвам да го оборудвам. Как ги уреждате таквизи бре
            Испадат особено като имаш човек там . Мишоци имаше също добри предложения . Аз не робувам на марката. За кемпер тя е практически без значение защото се въртят сравнително малко километри естествено изключваме руските с тях на дълъг път е доста тегаво .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #51
              От: Offroad кемпер

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Ти си се забатачил с УАЗ това е машина "черна дупка" колкото и да влагаш в нея все иска още. Идеята е да се вземе що годе прилична машина с която може да се пътува повече километри без да слизаш от нея като пребит. Миналата година уредих на един приятел високопроходим МБ с голям фургон бил е линейка на някъкъв санаторим в Германия на 55 000 реални километра и 20 години за 1 000 евро . Човека свали фургона и го направи самосвал и не го е спрял. Реното от обявата също е една добра възможност всичко което му трябва за проходимоста си го има .
              Ми то разликата между 1 000евро и 3 000лв не е съществена. На фона пък на това, което неизбежно следва - изобщо не си заслужава обсъждането. Който въобще се е хващал с нещо подобно е пределно наясно, че покупната стойност на "първообразният" автомобил е най-малкото перо. Ти почни да правиш основен ремонт на двигател на Рено Савием дето е набор на жена ми (и да осигуряваш частите) пък аз ще ти разказвам как става това с фордов V4 от седемдесетте.
              Какъв е този високопроходим МВ, има едни, върху рама на G, каросерия бус 407/409 - това под 10хил, за двайсетгодишно "не се пипа" (а нагоре може още). Унимог, на 20-30год също е от 15хил нагоре.
              Общо взето, стойността на доработването е в един регистър, от каквато и база да се тръгне, а и то (доработването) е съществената част, то е това, което прави експедиционният автомобил такъв, така че разликата в крайната стойност, се формира основно от цената на базовата машина.
              Последно редактирано от davc; 10-01-11, 01:20.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #52
                От: Offroad кемпер

                Основния ремонт на къкъвто и да е двигател мога да ти го направя на цени дето не си виждал . Завода в Разград прави ремонтни комплекти бутала сегменти и болтове практически за всичко що се движи по тоя свят. Пет години бях началник сервиз на представителя за балканския полуостров на една от най голямите немски (пък и в европа) фирми произвеждащи повдигателна техника и съоръжения и кари . Правил съм с наши части основни ремонти на двигатели произведени из целия свят 4 цилиндровите газокари бяха основно с двигатели Нисан и Тойота 6-8 цилиндровите с двигатели на GM а дизелите Перкинз Къмингс и Детройт дизел пак нещо дъщерно на GM. Така че няма двигател произведен някъде по тоя свят който да не ми е попадал в ръцете.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #53
                  От: Offroad кемпер

                  Не става въпрос за уменията ти (изобщо не ги подлагам на съмнение) - въпроса е до намирането на части и на каква цена става това. Всичко може да се направи и това все още важи в голяма степен и за България, само че какви са цените за бутикови поръчки всички имаме понятие, и колкото по-голямо и със възможности е предприятието дето ще го занимаваш със четири бутала, толкова ще ти е по-солено.
                  И не е само двигателя - просто него споменах погоре. Трансмисия, окачване, допълнително оборудване - свястна покривна палатка, е съпоставима по стойност със покупната цена на мойта базова машина примерно.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Offroad кемпер

                    Ми дето се вика това вече е запазено за мен. Следва развитие веднага след като стане мое
                    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Offroad кемпер

                      Ааа...нещата са сериозни! Честито! Като го почнеш,ще помагаме,с каквото можем.
                      088пет722пет99
                      http://www.hydropompi.com/

                      Коментар


                      • #56
                        От: Offroad кемпер

                        Бравос! Честито! Завиждам, без никакви куртоазни уговорки за "благородно".
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Offroad кемпер

                          Само да не ми мине котка път. Има още време докато стане мой. Иначе вече не мога да спя
                          Веднага заченах кабината. Принципно много ми мяза на ГАЗ66 вътре. Аз съм 1.85 и сигурно ще седя в сгънато положение. По-новите модели гледам педалите са им в по-ниско положение, но на този са на нивото на пода и седалките са доста ниско. Те седалките ще се сменят, но ако са по-високи за удобство да не се налага да свалям покрива да гледам отгоре
                          Двигателя лятото ще създава хубава сауна вътре
                          Нещо такова мисля ще понижи парниковия ефект (не в червено естествено)

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1958-1961-Mercedes-Benz-LP-333-Platform-Truck-Interior.jpg
Прегледи:1
Размер:53.7 КБ
ID:5254802

                          Ако мога да преместя и разширителното казанче още по-добре.
                          Толкова за кабината.
                          Фургон:
                          Височина 1.40. Днес с един приятел седим на масата и мерим - събираме се седнали в тази височина Още в първия пост без да искам съм показал Unimog направен като кемпер, но с вдигнат фургон - явно да може да се изправи човек.
                          Е аз няма да се изправям - достатъчно е като се седне да не се опира тавана. Освен това удължаването на фургона на височина ще измести центъра на тежестта, намалявайки стабилността и offroad възможностите.

                          По кемперите масово слагат печки. Печка няма място във фургона. Това за мен е нормално и достатъчно оборудване:

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0162.jpg
Прегледи:1
Размер:121.7 КБ
ID:5254803

                          Маса с 2 диванчета ставащи на спалня. Малко шкафове, хладилна чанта и толкоз. Един телевизор евентуално.
                          На по-късен етап може да се сдобие и с лебедка:

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mogwinch2.jpg
Прегледи:1
Размер:213.5 КБ
ID:5254804

                          Ще видим ако всичко е наред
                          Последно редактирано от silverfox; 24-02-11, 22:42.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Offroad кемпер

                            Ще си позволя да подскажа малко,тъй като УНИМОГА е пред очите ми:
                            Кабината:
                            Тясна,...но много функционална....висок съм 187 см.
                            Местото за шофиране е добре,сравнително удобно,далеч от лукса на приличен
                            съвременен автомобил...
                            Местото на краката е доста по-ниско,в сравнение с това на дясностоящия-там определено ,не е комфортно....
                            Поради тясното място в краката,по-широкия двигател и за мое удобство,не съм монтирал педала на газта - С ГОЛЕМИ КРАКА СЪМ...работи се само с ръчна газ, много близо до скоростите,пригодена ,като круиз-контрол...




                            При желание,новия собственик ,може да реконструира....
                            Колегата Джамбазов,дойде от Бургас,за да се возим и не бе проблем за него да го управлява....
                            Не е единствения Унимог, с присаден мотор...,решен по този начин....
                            Капаците на мотора, са прахово боядисани и шумоизолирани....,но пак е шумен....
                            Разширителния съд,е сложен в кабината за удобство,можеш да доливаш в движение....може да бъде елиминиран....
                            Още за кабината:
                            Има парно,
                            Вентилатор,...фунията отляво на разширителния съд,обдухва челното стъкло...
                            Челното стъкло е право и триплекс...
                            Прозорците на вратите са изработени,от метална рамка,облечена с бризент и здрава прозрачна слюда...има прозорче,което се отваря....



                            Целият прозорец за секунди се демонтира и Унимога ,остава само с врати...,които също бързо се демонтират и автомобила , остава отворен от двете страни...видно от снимковия материал....



                            За лятото,освен това,може да се сваля гюрука на кабината....
                            Челното стъкло,може бързо да легне върху капака на мотора и в последствие да се свали окончателно.....
                            Кабината става съвсем гола за кратко време...ЗА ВСИЧКО Е МИСЛЕНО....











                            За фургона ще пиша утре - само ще загатна,че разполага с автономна бензинова печка и вентилационна система....ОРИГИНАЛНИ...
                            Печката,се демонтира лесно и може да се ползува за стопляне на картера на мотора през зимата при изключително ниски температури...
                            На бой отиват само старците!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Offroad кемпер

                              Унимога е уникален.
                              Сега виждам темата и понеже споменахте и други примери ето един добър вариант и от мен
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...ight=Ecoroamer

                              http://www.ecoroamer.com/ - това е за по-любознателните, има и възможност за предоставяне на пълна информация и подробности от конструктора, ако сте убедителни - безплатно.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Offroad кемпер

                                Първоначално публикуван от Конов Преглед на мнение
                                Поради тясното място в краката,по-широкия двигател и за мое удобство,не съм монтирал педала на газта - С ГОЛЕМИ КРАКА СЪМ...работи се само с ръчна газ, много близо до скоростите,пригодена ,като круиз-контрол...
                                Като гледам има място да се преместят наляво педалите и да се сложи газта, но това ще се решава после.

                                Първоначално публикуван от Конов Преглед на мнение
                                Разширителния съд,е сложен в кабината за удобство,можеш да доливаш в движение....може да бъде елиминиран....
                                Мен си ме кефи много така и ако не повишава температурата в кабината лятото, или поне ако не е нищо особено си остава:

                                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X