Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Offroad кемпер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Offroad кемпер

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Бедно е по днешните ни стандарти за кемпер където задължително има готварска печка на ток и газ климатик баня с тоалетна и други такива екстри които не е проблем да се монтират на такава машина.
    Така е Просто със Зилчока вървеше Шкода Кухня, друг камион дърпаше агрегата и т.н.
    Biagini Passo Powered By VW Syncro

    Коментар


    • #17
      От: Offroad кемпер

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Ето от един руски форум ГАЗ 66 ловджийски кемпер http://talks.guns.ru/forummessage/151/691452-0.html
      [ATTACH=CONFIG]282515[/ATTACH]
      Има такъв проект във Форума: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=27854
      МНого се замислям вече

      ПС - ЗИЛ 131 - 50л/100
      УРАЛ 375 - 70л/100
      ... по книжка, ако не ме лъже паметта
      Сега съм с G-class и съм гъзар
      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #18
        От: Offroad кемпер

        Ако трябва сега да започна реализацията на такъв проект със ЗиЛ 131 бих започнал от подмяната на двигателя с един дизел примерно V6 турбо на Мерцедес около 220-250 конски сил заедно със скоростната кутия така проблема с разхода се решава . Второто което бих сменил са гумите с малко по шосейни все пак няма да ходя за дърва с тоя камион. Така решаваме два проблема голямия разход и ужасния шум и вибраций идващ от гумите при по високи скорости по асвалт. От там нататък вече вътрешния интериор и обзавеждане е въпрос на индивидуален вкус. Стандартно всеки военен фургон на качен на ЗиЛ 131 има перфектен дизелов отоплител и ФВУ (филтрово вентилационна установка) която гарантира безопасен за дишане въздух . Фургона е с голяма площ на покрива и сериозно бих се замислил за фотоволтични панели които през деня да ми осигуряват необходимото електричество. При всички положения няма ниско бюджетно решение. А това е тристайния военен кемпер на ЗиЛ 131 това се води полева столова но същия разпъващ се фургон имаха планшетистите с полеви планшет за управление на цялата авиация . Фургона дори и в събрано положение е доста широк и висок и е изключително нестабилен по мое време за две години го обръщаха два пъти .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20100822124536.jpg
Прегледи:1
Размер:149.3 КБ
ID:5237772Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20100822124607.jpg
Прегледи:1
Размер:149.0 КБ
ID:5237770Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20100822124622.jpg
Прегледи:1
Размер:144.7 КБ
ID:5237771 Ето за такива гуми ми е идеята с тях шума и вибрацийте ще са в приемливи граници и проходимоста почти няма да пострада.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:800px-ZIL-131_in_Malbork.jpg
Прегледи:1
Размер:152.7 КБ
ID:5237773
        Последно редактирано от sek.1; 25-12-10, 20:28.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          От: Offroad кемпер

          За да се тегли ремарке или пък каравана от АТВ или от мотоциклет изисква ли се категория +Е ?

          Коментар


          • #20
            От: Offroad кемпер

            Категория "Е" се изисква за теглене на ремарке с общо тегло над 750кг, или когато ремаркето с товар е по-тежко от колата без такъв (ясно е, че последната уговорка се отнася за автомобили със собствено тегло под 750кг). Какво точно ще се вози на ремаркето няма отношение към правоспособността.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #21
              От: Offroad кемпер

              За автомобилите ми е ясно че така стоят нещата ,но въпроса ми беше за Атв-та и при мотоциклетите и другите по непопулярни у нас в БГ превозни средства ,как стоят нещата дали се иска по закон преквалификация за тях!?

              Коментар


              • #22
                От: Offroad кемпер

                Ако ще е за цъкането, разгледайте sportsmobile west - американска компания, използваща FORD E350 4x4 за база на своите кемпери. По габарити (вънщни) е съвсем малко над патрол 61 примерно. Но вътрешния обем е над 2 пъти по-голям. Отпред и отзад е с Dana 60 и носи 37-ци без да се замисли. В Исландия яко ги правят на ледникови монстъри с 44-ки... Да не споменавам, че зад океана има компании които правят bolt-on портални главини за тях... Двигатели 6.0 и 7.3 ТД... Абе само да порасна....






                Последно редактирано от icerunner; 08-01-11, 16:57.
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #23
                  От: Offroad кемпер

                  Е тези животни са си направо майка..си...!Страхотни машини за експедиции!С много допълнителна екипировка за много кинти...мечта!
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #24
                    От: Offroad кемпер

                    Много кинти е относително понятие... Да кажем, че цените на тези са на порядък по-ниски от тези на UNICAT например...Сега имаше оферта за напълно оборудван 6.0 ТД 2004г, 90 000 мили за $49 000... Ако си го купуваш нов по поръчка 60-90к. Скъпо удоволствие, да, но толкова струват половината лъскави Аудита на Витошка.
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #25
                      От: Offroad кемпер

                      За много по малко пари можеш сам да си оборудваш машина по твой вкус . Аз лично така бих направил ако реша някой ден да събера един високопроходим кемпер. Обзавеждането в един стандартен кемпер (каравана) се разминава много с моето виждане за дизайн и ергономика . http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=103885 Ето една добра база за начало .
                      Последно редактирано от sek.1; 08-01-11, 15:45.
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #26
                        От: Offroad кемпер

                        Първоначално публикуван от METIN Преглед на мнение
                        За автомобилите ми е ясно че така стоят нещата ,но въпроса ми беше за Атв-та и при мотоциклетите и другите по непопулярни у нас в БГ превозни средства ,как стоят нещата дали се иска по закон преквалификация за тях!?
                        Не разбрах, че искаш да дърпаш със АТВ, или мотор - мислех, че говориш за ремарке за превоза им.
                        Мисля, че тук влизаш в графата: "ремаркето с товар е по-тежко от колата без такъв" т. е. трябва си "Е". Апропо, колко изобщо от АТВ-тата са със регистрация като транспортни МПС?

                        И за да не сме съвсем извън темата: Нещо много се хвърляме по тези камиони. Нещо на базата на УАЗ-ка фургон е много по-реална алтернатива. Междувпрочем, аз нещо правя в такава посока, но съм на такъв етап (при това за две години) че ми е малко неудобно да го представям. Във връзка със Реното Савием, ми идва на идея, че все още може да се намерят доста сносни Чавдар Ц-5.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Offroad кемпер

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          ... Ето една добра база за начало .
                          Точно оттам тръгна и тази тема. Колко ли не гледах и премислях, ама ще отнеме много време или много пари да се докара до нормално състояние.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Offroad кемпер

                            Е, както вече погоре стана въпрос, "много пари" е относително понятие. Както и да го натягаш това Рено, много трудно ще стигнеш порядъците на тези "бижута" от снимките.
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Offroad кемпер

                              Зависи какво гониш. Ако се опиташ да достигнеш характеристиките на тези "бижута от снимките" определено ще стигнеш цената, далеч преди резултата...
                              Technical Rescue Direct - life lies in courage
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                              Коментар


                              • #30
                                От: Offroad кемпер

                                Защо! Този Форд - примерно - е по-вместим ли, по-проходим ли, или по-комфортен от Реното ли? На порядъци...
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X