Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо наистина голямо (AirBus A380)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нещо наистина голямо (AirBus A380)

    И в прекия и в преносния смисъл. Вече не американския слон е най-големия слон на света


  • #2
    Че и оня никога не е бил. А и тоя Мрията сигурно ще го тури На ремък и ще се мота с него където си иска

    Коментар


    • #3
      Мрията беше построен да носи Буран. Нет Бурана - нет и Мрия Поне не знам да е правен за масов пътнически. А този на снимките ако забелязваш е доста по-къс отколкото разперен, т.е. има много резерв за удължаване още. Ще видиш като вземат да го поръчват ония с дръпнатите очи - ще искат още, още! 800 места са им малко по подразбиране

      Коментар


      • #4
        А ето нещо по темата! Може и да си прав!
        http://www.bunnyhero.de/photos/photo...225.photo.html


        Коментар


        • #5
          Както казват руснаците - "нашите джуджета са най-големи!"

          Коментар


          • #6
            В момента Мрията лети с три екипажа щото двата досегашни са забравили къде е земята. За луди пари. Даже се зверят да съберат още една, много кинти, свръхпечалба. Ескаватори, ротори за турбините на ВЕЦ, прокатни станове, нефтени платформи ... И опашката била половин година. И Русланите - и те. Било чудо бизнес.
            Мда. За мене тоя самолет е малко нещо загадка. Рано или късно поне един ще падне. Статистически. С 800те души вътре в него. Или някой малоумник ще успее да го свали както се надига като бременна костенурка от пистата. И еуфорията ще си иде на мястото.

            Коментар


            • #7
              Дори и да падне, статистически при този обем пътници ще е по-безопасен от лекия автомобил - я си представи 800 автомобила да се предвижат на 10000 км без авария...
              Друг е въпроса, че за падналите статистиката ще е 100 %!

              Коментар


              • #8
                Ефекта на мащаба. Такава консрукция не може да падне безопасно.
                До тук смятат безопастността на пътническия транспорт по парите. Обаче по 10 милиона компенсация на пътник, и 300 ли там колко милиона за самолета ще фалират и фирмата и застрахователя. А публиката ще се ужаси като от Титаник. После сигурно ще изхвърлят седалките от построените и ще возят с тях съндъци.
                Това е нещо като проектите за градове - кули по за милион човека. Или мостове по 100 километра, плаващи тунели под Атлантика и не знам кво още. Технически сигурно е възможно. Или скоро ще бъде. Обаче интересно по какви закони и по какви алгоритми ще действа примерно ПВО-то на нещо такова ... Днес света ммм ... донякъде се различава от света на Жул Верн(((

                Коментар


                • #9
                  Англичаните ги отбиха още миналата година. Щото на никого не са дотрябвали мутри, които да вземат пари само щото знаели едни телефони. Пък товародателите пак са от цял свят. Все едно нямат избор.
                  И изобщо отношенията меду Украйна и Англия са тъмна работа. 600 тона злато с лихвите за повече от 300 години са се някой лев, пък Англия май няма толкоз за продаване че да ги плати. Ми за техен късмет украинското КГБ нещо не може да намери ни един жив наследник на Богдан Хмелницки.
                  Не съм сигурен кой прибира парите от тия полети. Украйна сама не може нито да произведе нито да поддържа самолета.
                  А, че кой казва че А-380 е калпав? За мене е странно използването му а не машината. Риска ми се вижда неприемлив. Макар че много ми се иска да не съм прав.

                  Коментар


                  • #10
                    А сега, де?!
                    Теория на вероятностите...
                    Кое е по-малък риска, при един полет с 800 човека, или при 4 полета с 200 човека?

                    Коментар


                    • #11
                      )) Значи, яйцето било по-първо от кокошката, щото една кокошка може да долети отвсякъде, пък едно яйце - не!))
                      С тоя проблем се блъскат всякви видове статистици, и не от вчера. И както обикновено си трябва външно за системата съображение за да стане ясно кво да се прави. В случая - последствията. И в двата случая ще загинат всички, но в единия случай само 200 души. Което в крайна сметка е икономически и политически по-приемливо. В достатъчно несигурния днешен свят това ми се вижда достатъчно ограничение.
                      Пример - известно е отношението на руските боляри към кръвта на руските войници - майната им, не струват нищо. Ми-26 товари, лети и каца с цяла рота с оръжието. Бързо, евтино, скришно. Въпреки това вместо него заради тая рота излита цял полк Ми-8, заради което се задействат още други огромни сили и средства и това струва освен другото и ужасни пари. Но дори тези хора го правят, тъкмо за да минимизират загубите в случай на не дай боже.
                      Техническата страна на А-380 не поставям под съмнение - хубав съвременен голям самолет. При смислена организация на производството би струвал и два пъти по-евтино. Самонадеяна ми се струва идеята за такъв пътнически борд.

                      Коментар


                      • #12
                        Някой бил ли е на авиационния празник на летище Сарафово, Бургас 1995 г.? Това съм аз под крилото на Руслан-а! А стълбата виждате ли я отзад? След малко аз и агента ми (лека му пръст) я прибутваме и аз влизам в двигателя за снимка! Щеше да стане велика снимка, но украинците се разкрещяха като луди и я провалиха!

                        Коментар


                        • #13
                          )) В соплото се крият техниците да спят, те сигурно за това)))

                          Коментар


                          • #14
                            Както и да е! Та тоя хамбар, както и този на Мрия-та имат голям недостатък - на са херметизирани. Така че ще си возят само железарий. А катастрофата на Ту-144 я имам на филмче и ако някой го интересува мога да го кача някъде но е с лошо качетво. Причината за нея както каза и Волк е типичната руска немърливост, която затри доста руски самолети по изложенията

                            Коментар


                            • #15
                              Хе, значи комисията казва "Не знам", обаче ние знаем. Добре тогава ...
                              Те тия пак от немарливост не са херметизирани, изпили са парите за херметика. Нали за да е херметично и отопляемо това трябва да тежи още поне 50 тона, тогава кво да вози? Цигарите и кибрита на екипажа? Това не е недостатък ами изискване на клиента. С парашутисти лети нормално и така, а който иска стюардеса се вози с друго, това са камиони за работа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X