Taka е. Антонов открай време набляга на камиони и пръскачки. Пътниците ги поеха Туполев и Илюшин.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нещо наистина голямо (AirBus A380)
Свий
X
-
това колко опасно било да се качат 800 души на един самолет, е пълна щуротия! По тая логика возенето в автобус от градския транспорт е по-опасно от карането на мотор /нали е едноместен/
Най-често падат малките самолети с по няколко души пътници
След това средно големите, тези от класа на Джъмбо - най-рядко... Т.е. най-рискови са малките, а не големите самолети...
Между другото, Кантас е най-безопасната авиокомпания в света /по статистика/ - щом са го купили, значи е безопасен...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Не, не са го купили още. Това е част от демонстрационната програма на Ербъс и летят с логотата на авиокомпанийте за съответните страни.
Направо е смешно как това туловище се управлява от един джойстик в дясната и един тракбол в лявата ръка. За аварий и катастрофи при такава машина не е сериозно да се говори - там е вложено всичко, за което човешкия ум може да се сети. Може да го бутне само оня отгоре
Коментар
-
)) Избраният номер е непълен или неправилен!
За малките и за големите са несравними условията на експлоатация, подготовката на екипажите, зоните на полетите, и в крайна сметка условията на сигурността. Това също е просто статистически факт.
Вероятността за техническа издънка е като за всички сигурни работи - примерно 5%, по-ниска оценка е извън достоверния интервал. За 100% сигурност могат да говорят само блондинки. На тия самолети им е допълнителен проблем че вече със сигурност са цел за някви с бради и трескави погледи. Те освен трамвай са и статусен символ. Така че пак статистически е въпрос само на време някой да катастрофира. И всъщност важен е не факта а последствията. Особено политическите. 300 000 загинали в земетресение са новина три дни. 30 изгорели в смачканите ламарини са международна истерия месеци.
А последствията са наистина непредвидими. От къв зор например приземиха Конкорда, когато той се разби не щото е калпав или несигурен, а щото някъв изгнил Боинг се разпадал в движение докато рулирал пред него? И кви ли не още чудни примери основно от международните отношения. За развързването на ръцете на мързеливите но иначе бесни спецслужби и не говорим.
Коя фирма е безопасна и кой самолет е мит тая седмица със сапун изобщо няма значение.
Коментар
-
Преди 30 години целия свят е следил със затаен дъх Конкорд и Ту 144, изобщо свръхзвуковите полети, докато в това време Boeing са пригодили военен транспортен самолет в пътнически и са го нарекли Джъмбо ...
Никой не го е забелязал...
Конкорд са общо 12 самолета, а Джъмбо - 1200 броя, а по брой на пренесени килограми и живо месо са несравними..
Така, че хората искат цени, цени и пак цени та ако ще да летят на китайски еърбуси сглобени в Илиенци..
Коментар
-
Гумите са скапани. Обаче да имаше чалъм талижките да станат по 20 кила ... Добре де, айде целите колесници. Беларус само с предни колела отсякъде, обаче и мърдат нагоре - надолу по 2 метра ...
Ебати, сигурно наркоманите си представят такова.
Коментар
-
и прекалените мерки за сигурност могат да изиграят лоша шега , така поне се е случило с кипърския самолет, който падна
сред пътниците е имало пилот , но не е успял да се пребори с кодовете, за да отвори пилотската кабина, а те (кодовете) е трябвало да пазят екипажа вътре от въздушно пиратство и терористични актове
Коментар
-
Да, даже от 50 години се изпращат безпилотни апарати в атмосферата и космоса, но те освен безпилотни са и безпасажерни Значи тук говорим за пътнически самолети с над 800 души на борда! Никой не би рискувал заради грешка на софтуера да напълни едно гробище кокото софийското(грубо казано) Американците изпитват активно както стана дума безпилотни самолети, които превозват апаратура и оръжие а не хора, а да не говорим за американци!Защо ми се струва, че преди 20 тина години някой прати совалка в космоса и после я прибра, май пилот нямаше, или се бъркам? Wink
Мисля, че без проблем ще каца на новото софийско летище!А след колко ли десетки години ще има техническа и практическа възможност такъв самолет да кацне и у нас?
Някой знае ли на колко дълга писта може да кацне и съответно излети такъв клас самолет
Но оттам започват проблемите! Оборудването на летищата трябва да са пригодени за приемане и обслужване на такива машини. Например ръкавите за пътниците трябва да стигат до втория етаж. Естествено с подвижни стълби не става най-малкото защото не всеки ще посмее да слиза по стълби от такава височина.
Освен това проблема не е в дължината на пистата! А380 каца и най-вече излита от стандартни по дължина летища, както показаха изпитанията. Това е въпрос на аеродинамика и мощни двигатели, което не е проблем. Пистата трябва да бъде съобразена с теглото на машината най-вече при кацане когато към него се добавя и кинетичната енергия от "падането" на такава маса върху нея.
За пример някога на Толбухинското летище са мислели, че могат да кацат всякакви изтребители, но когато започнали да кацат МиГ-25 и го напукали разбрали че има разлика и при изтребителите! Това чудо било изградено почти изцяло от неръждаема стомана поради огромните температури при движение с 3500км/ч и оттам много тежко!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар