Taka е. Антонов открай време набляга на камиони и пръскачки. Пътниците ги поеха Туполев и Илюшин.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нещо наистина голямо (AirBus A380)
Свий
X
-
това колко опасно било да се качат 800 души на един самолет, е пълна щуротия! По тая логика возенето в автобус от градския транспорт е по-опасно от карането на мотор /нали е едноместен/
Най-често падат малките самолети с по няколко души пътници След това средно големите, тези от класа на Джъмбо - най-рядко... Т.е. най-рискови са малките, а не големите самолети...
Между другото, Кантас е най-безопасната авиокомпания в света /по статистика/ - щом са го купили, значи е безопасен...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Не, не са го купили още. Това е част от демонстрационната програма на Ербъс и летят с логотата на авиокомпанийте за съответните страни.
Направо е смешно как това туловище се управлява от един джойстик в дясната и един тракбол в лявата ръка. За аварий и катастрофи при такава машина не е сериозно да се говори - там е вложено всичко, за което човешкия ум може да се сети. Може да го бутне само оня отгоре
Коментар
-
)) Избраният номер е непълен или неправилен!
За малките и за големите са несравними условията на експлоатация, подготовката на екипажите, зоните на полетите, и в крайна сметка условията на сигурността. Това също е просто статистически факт.
Вероятността за техническа издънка е като за всички сигурни работи - примерно 5%, по-ниска оценка е извън достоверния интервал. За 100% сигурност могат да говорят само блондинки. На тия самолети им е допълнителен проблем че вече със сигурност са цел за някви с бради и трескави погледи. Те освен трамвай са и статусен символ. Така че пак статистически е въпрос само на време някой да катастрофира. И всъщност важен е не факта а последствията. Особено политическите. 300 000 загинали в земетресение са новина три дни. 30 изгорели в смачканите ламарини са международна истерия месеци.
А последствията са наистина непредвидими. От къв зор например приземиха Конкорда, когато той се разби не щото е калпав или несигурен, а щото някъв изгнил Боинг се разпадал в движение докато рулирал пред него? И кви ли не още чудни примери основно от международните отношения. За развързването на ръцете на мързеливите но иначе бесни спецслужби и не говорим.
Коя фирма е безопасна и кой самолет е мит тая седмица със сапун изобщо няма значение.
Коментар
-
Преди 30 години целия свят е следил със затаен дъх Конкорд и Ту 144, изобщо свръхзвуковите полети, докато в това време Boeing са пригодили военен транспортен самолет в пътнически и са го нарекли Джъмбо ...
Никой не го е забелязал...
Конкорд са общо 12 самолета, а Джъмбо - 1200 броя, а по брой на пренесени килограми и живо месо са несравними..
Така, че хората искат цени, цени и пак цени та ако ще да летят на китайски еърбуси сглобени в Илиенци..
Коментар
-
Гумите са скапани. Обаче да имаше чалъм талижките да станат по 20 кила ... Добре де, айде целите колесници. Беларус само с предни колела отсякъде, обаче и мърдат нагоре - надолу по 2 метра ...
Ебати, сигурно наркоманите си представят такова.
Коментар
-
и прекалените мерки за сигурност могат да изиграят лоша шега , така поне се е случило с кипърския самолет, който падна
сред пътниците е имало пилот , но не е успял да се пребори с кодовете, за да отвори пилотската кабина, а те (кодовете) е трябвало да пазят екипажа вътре от въздушно пиратство и терористични актове
Коментар
-
Защо ми се струва, че преди 20 тина години някой прати совалка в космоса и после я прибра, май пилот нямаше, или се бъркам? Wink
А след колко ли десетки години ще има техническа и практическа възможност такъв самолет да кацне и у нас?
Някой знае ли на колко дълга писта може да кацне и съответно излети такъв клас самолет
Но оттам започват проблемите! Оборудването на летищата трябва да са пригодени за приемане и обслужване на такива машини. Например ръкавите за пътниците трябва да стигат до втория етаж. Естествено с подвижни стълби не става най-малкото защото не всеки ще посмее да слиза по стълби от такава височина.
Освен това проблема не е в дължината на пистата! А380 каца и най-вече излита от стандартни по дължина летища, както показаха изпитанията. Това е въпрос на аеродинамика и мощни двигатели, което не е проблем. Пистата трябва да бъде съобразена с теглото на машината най-вече при кацане когато към него се добавя и кинетичната енергия от "падането" на такава маса върху нея.
За пример някога на Толбухинското летище са мислели, че могат да кацат всякакви изтребители, но когато започнали да кацат МиГ-25 и го напукали разбрали че има разлика и при изтребителите! Това чудо било изградено почти изцяло от неръждаема стомана поради огромните температури при движение с 3500км/ч и оттам много тежко!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар