Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Ерзац е Т-50, грипена си е съвсем читав съвременен комплекс, не само хвърчило с ракетки.

    пп
    и много ме кефи при кацане
    байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
    Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
    Суперспам - спама на суперите

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      И нещо относно единственото предимство на грипена - някъде бях чел, че в началните фази на проектиране на Eurofighter англйиската част от консорциума е предложила 2 варианта - еднодвигателен, който напрактика е бил леко променен JAS-39 и двудвигателен. RAF категорично са отхвърлили напудрения грипен с мотива, че е двойно по-неефективен на 2/3 от цената!
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Да, за BAE P106B става въпрос. Е, 30-тина години по-късно, Gripen категорично не е 2/3 от цената на Еврофайтър. А това "двойно по-неефективен" не знам по какъв критерий е.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
          Той е такъв - особено версията, която май сме спазарили!
          Не бих заявявал подобни заключения с такава категоричност. Доверявам се преди всичко на тези, които от години пишат по тази материя.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
            Не бих заявявал подобни заключения с такава категоричност. Доверявам се преди всичко на тези, които от години пишат по тази материя.
            Ми дай някой от тия на които се доверяваш, да видим какво казва - дано да греша! Аз няколко пъти питам какво му е хубавото освен цената и отговор няма. За мен нещо, което се купува само заради цената е точно ерзац! Това видя ли го: "RAF категорично са отхвърлили напудрения грипен с мотива, че е двойно по-неефективен на 2/3 от цената!"?
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Двойно по-неефективен по какви показатели?

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                За англичаните истребителят не е ли двудвигателен и не може ли да носи 6 тона бомби не е самолет.Последните еднодвигателни истребители в RAF са произведените в средата на 50-те Howker Hunter и Howker Gnat.

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  RAF охраняват империя, а нашите ВВС - земя като човешка длан, там е разликата, в изискванията. На нашия Грипен няма да му се наложи да прелети до Фолклендските острови да ни защити интересите. Французите си имат Рафал + самолетоносач, защото охраняват най-далечната точка от ЕС - Френска Гвиана. Изисквания.

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    Ми дай някой от тия на които се доверяваш, да видим какво казва - дано да греша! Аз няколко пъти питам какво му е хубавото освен цената и отговор няма. За мен нещо, което се купува само заради цената е точно ерзац! Това видя ли го: "RAF категорично са отхвърлили напудрения грипен с мотива, че е двойно по-неефективен на 2/3 от цената!"?
                    Какво по-точно искаш да ти кажат?!? Нов, съвременен самолет, съвместим с натовските стандарти, намира се на въоръжение и в други страни от НАТО, пригоден за работа от необорудвани летища и от малък екип и с по-ниски разходи за експлоатация.
                    Е, ако и ценовите и други условия са добре, що да не?
                    Или трябва да плонжираме пред Големия брат и да демонстрираме вярност, като си купим Ф-16 амнайста употреба и после да почнем да ги модернизираме???
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                      Ми дай някой от тия на които се доверяваш, да видим какво казва - дано да греша! Аз няколко пъти питам какво му е хубавото освен цената и отговор няма. За мен нещо, което се купува само заради цената е точно ерзац! Това видя ли го: "RAF категорично са отхвърлили напудрения грипен с мотива, че е двойно по-неефективен на 2/3 от цената!"?
                      Ми е по горе има качена статия.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        На нас не ни трябва топ самолет. Със защитната ни доктрина, основната задача по опазване на въздуха ни ще е с ПВО.
                        Трябва ни многоцелеви самолет, който основно да се занимава с air policing и да мже пилотите ни да тренират в учения на НАТО, за да имат опит за истиски бойни действия.
                        Ясно е, че Грипена C/D не е топ, самите SAAB не го произвеждат вече. F-16-и в по-нови модификации, са по-добри, не само заради изначално по-добрите си динамични качества, ами и заради електрониката. Но според мен са ненужно изхвърляне. Същите задачи може да ги носи и Грипена, на половина на цената за летателен час спрямо F-16.
                        Или с тези 8 (+ още 8 в "светлото бъдеще") самолета ще защитаваме страната от нападение? Смешна работа. Турските или които ни нападнат ВВС, ще минат покрай нашите 8/16 самолетета без дори да ги отразят. Ако ще се защитаваме от въздушно нападение - трябва да инвестираме в ПВО.

                        С Грипенчетата, в следващите 30+ години може се пази границата от случайни нарушители или разни нахални провокатори, терористчета и прочие. Както и да се поддържа някаква поне минимална маса подготвени летци.
                        Та не е единствено им преимущество само цената на грипените, а и дългият срок на експлоатация. Или мислите, че 20-30 годишни F-16/Торнадо ще можем да ги експлоатираме още 30+ години... надали. След 2-3 години половината тези "втора ръка" самолети ще са приземени и чакащи пари за ремонти. Какъв е смисъла да си купим нещо, дето после няма да имам пари да го държим във въздуха? Голяма работа като на хартия е по-добро, а отлежава в хангара? Трябва поддържка и летателни часове. Персонала се обучава дълго време, много по-дълго отколкото да се купи нов самолет с добри характеристики, ако нуждата повика.

                        Ако и обслужването и ремонтите на Грипените го направят локално, както им беше офертата преди години - ще е супер.

                        Лошото е, че това са само едни генералско-президенски "мокри сънища" и няма да може да се наложи мнението за нов самолет. В момента, в който правителството на ББ+Патриоти поеме щурвала - този избор ще се нулира, пак се ще правят процедури и ще се търси "далаверата", а не най-правилното за България.


                        Ако данните втази статия са верни, то е лудост да купимнещо друго освен Грипен: http://aeropress-bg.com/articles/4393-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-gripen-%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F

                        А ето какво смятат Унгарците за своите Грипени сравнени с други изстребители (малко бие на самореклама на SAAB, та не знам за обективността): http://www.defense-aerospace.com/art...ries-near.html
                        Последно редактирано от Vitku; 27-04-17, 17:46.

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Какво по-точно искаш да ти кажат?!? Нов, съвременен самолет, съвместим с натовските стандарти, намира се на въоръжение и в други страни от НАТО, пригоден за работа от необорудвани летища и от малък екип и с по-ниски разходи за експлоатация.
                          Е, ако и ценовите и други условия са добре, що да не?
                          Или трябва да плонжираме пред Големия брат и да демонстрираме вярност, като си купим Ф-16 амнайста употреба и после да почнем да ги модернизираме???
                          Ми да кажат, айде да не е, че е по-добър, но поне равностоен - мислех, че ясно съм изразил по-нагоре.
                          За плонжирането пред големия брат си е твоя мерудийка добавена и аз нямам какво да кажа по въпроса. Като цяло изобщо не сравнявам грипена с фалкона въпреки, че и тука е издиша леко!
                          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                            Ми е по горе има качена статия.
                            Не виждам никъде в статията да пише, че е поне равностоен на юрофайтъра, дори и транш 1. Освен ако не визираш някоя друга стати - ако да, дай да я прочета, моля!
                            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                              Не виждам никъде в статията да пише, че е поне равностоен на юрофайтъра, дори и транш 1. Освен ако не визираш някоя друга стати - ако да, дай да я прочета, моля!
                              Ами не пише, щото сравнението е с ф-16, където натиска беше най-голям и от много години. За тайфуна от предлаганата версия, доколкото съм чел, е чист прехващач, без възможности за работа по наземни и морски цели. Пък за грипена се споменава, че има известни и задоволителни такива. Та дай някакви сравнения м/у грипен и тайфун транш 1 италиански, на базата на които правиш тези твърдения и заключения.

                              Винаги се отнасям подозрително и предубедено към подобни твърдения, с оглед на това, че авиационните специалисти и специализираните издания не си позволяват такива, хем често имат и информация от кухнята. Изобщо, практиката показва, че подобни крайни заключения и квалификации нямат много връзка с реалността. И обикновено сериозните анализи накрая приключват с балансирани оценки на позитивните и негативните страни на дадения самолет. Също така вярвам, че поне част от натежалите мнения в комисията по избор на самолета, са дадени от грамотни специалисти с достатъчно опит и ясна визия за нуждите ни и възможностите ни. Ако всичко опираше единствено до облагодетелстване, до сега да сме взели едни мигове и да сме забравили.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                                равностоен
                                Всъщност ако се съди по темата за т34 е се тая. Очевидно дърво, съсе шърмана, ама третия райх губи всв нищо че има уникалния и силно напредничав тигър и перфектния мбт (мнда, те са го измислили това) - пантера.

                                ПП Всъщност авиацията е по-удачен пример, където са едно 50 години пред останалите.
                                Последно редактирано от turtey; 27-04-17, 19:59.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X