Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    До като се рових и четох из мрежата поне аз стигнах до извода, че за нашите ВВС трябва нещо което се вписва в концепцията Лек Многофункционален Фронтови Самолет /ЛМФС/.
    Сега като се разгледат действащите самолети по тази концепция се вижда, че имаме 3 варианта.
    Слагам отново таблицата за по пригледно https://bg.wikipedia.org/wiki/JAS_39_Gripen

    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      И аз залагам на грипена . Ама мен никой не ме пита . Задължително нов за да има ресурс напред едни 20+ години . Стари бракми с изтичащ ресурс са същото като сегашните мигове . След година две пак ще почнат същите проблеми с намиране на пари за капитални ремонти както кой и къде да ги прави .
      Последно редактирано от sek.1; 21-12-15, 08:01.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        Самолета за нашите цели и сега е достатъчно добър.
        И какво му е достатъчно доброто? Самолета е безнадеждно остарял и не става за никакви други цели, освен някой и друг демонстрацинен полет по ретро авиошоута.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Добър вечер!
          Наистина самолет епоха, самолет емблема! Миг-21 е най-масовия свърхзвуков реактивен изтребител! Простичък самолет, лишен от лъскавина и натруфеност изискващ от пилотиращият го само едно - всичко! Не напразно, който го овладее може да пилотира всичко! Последният му полет е логичен и не е изненада за никой! Не е лошо и тъжно , че си отива! Лошото е , че няма нищо, което да го замести! На една от снимките един полковник Христо Костов е написал, че е налетял на него 2500 часа от 1963г. до 1987г. Или по 100 часа на година. Гигантски нальот и опит дори за онези години за този род авиация. Лошото е , че това не е така от 25 години в нашата авиация и не се знае кога ще стане нормален нальот и ритмичност!
          Тази епоха не знам да си е отишла. Струва ми се , че все още има някъде свърхзвукови изтребители пилотирани от хора.
          Габоцвет, от така показаната от теб таблица, само да отбележа , че 2 или 3 образци само много леко и повърхностно се доближават до многофункционалността и то според рекламните твърдения на производителите им. 2 от които са непосилно скъпи за нас. Така, че варианта остава само един.
          Лека вечер!

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            . ...една голяма част от действащите български военни пилоти поддържаха някаква форма и трупаха реални летателни часове на свръхзвуков самолет . ... .
            Здравей, Sek.1!
            + 1 от мене. Това е доста важно.
            Лека!

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
              Тази епоха не знам да си е отишла. Струва ми се , че все още има някъде свърхзвукови изтребители пилотирани от хора.
              Като започнат пак при добро желание и форма да правят по 5-6 зарядки една след друга, ще се съглася че не си е отишла и имаме нещо като авиация. Или поне когато някой от сегашните пилоти си позволи да каже че е летял колкото си е искал. Питай някой, летял в ония години - ще ти каже. То сигурно и ти е казвал де.
              Последно редактирано от sparkybg; 21-12-15, 19:14.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от petyo413
                Добър вечер!
                Габоцвет, от така показаната от теб таблица, само да отбележа , че 2 или 3 образци само много леко и повърхностно се доближават до многофункционалността и то според рекламните твърдения на производителите им. 2 от които са непосилно скъпи за нас. Така, че варианта остава само един.
                Лека вечер!
                Петьо би ли споделил твоето мнение ?
                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                0878 79 20 61 Борис

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  И какво му е достатъчно доброто? Самолета е безнадеждно остарял и не става за никакви други цели, освен някой и друг демонстрацинен полет по ретро авиошоута.
                  Че е остарял за това никой не спори . Той си беше остарял и през 1990 година но тогава експлоатирахме достатъчен брой от следващите две поколения изтребители . Първо трябва да видим какви функции и задачи имат към момента нашите ВВС ако приемем че като членове на НАТО от никъде няма непосредствена военна заплаха за нас . Към момента единственото което още ни е по силите е така наречената въздушна полиция . Това е ако на наша територия влети от някъде пътнически/товарен самолет който явно е превзет от терористи с цел да го използват за крилата ракета някъде да го съпроводим и по заповед от единното командване на НАТО евентуално да го свалим . Вероятността такава цел на такъв самолет да е в България е нулева но все пак не е за изключване като възможност . Другото което още можем е когато братята руснаци решат с някой от техните разузнавателни самолети да прелетят максимално близо до нашето въздушно пространство в Черно море да ги съпроводим от кумова срама с някой от още летящите МиГ 29 и да покажем мускули . Те много добре си знаят с какво разполагаме и че никой от наша страна няма да предприеме враждебни действия срещу техен самолет . Всичко това е по силите на който и да било свръхзвуков изтребител . МиГ 21 е прост и евтин за експлоатация и както казваха на времето пилотите е склонен да прощава доста пилотски грешки за разлика от МиГ 23 и МиГ 29 . За да качиш пилот на какъвто и да е съвременен изтребител той трябва да има една основа от не малко часове свръхзвукови полети и до сега като платформа успешно се ползваше МиГ 21 . Сега ще останат много малко на брой пилоти имащи нальот защото МиГ 29 първо са малко като бройка и им пестят ресурса .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    http://www.blitz.bg/news/article/382387
                    Бойната ни авиация е в колапс и на практика е приземена, това пише в „кърваво” писмо до министър Николай Ненчев командирът на Военновъздушните сили генерал Румен Радев,.....
                    ...
                    Според него, причината за аварийното състояние на изтребителната авиация е бездействието на военния министър и неговото обкръжение.


                    Не са взети никакви мерки, поискани от командването на ВВС в куп докладни записки и рапорти. Министерството умишлено е провалило действащо рамково споразумение, а след това министър Ненчев не е взел мерки аз излизане от тежката ситуация.
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      http://www.blitz.bg/news/article/382387...
                      причината за аварийното състояние на изтребителната авиация е бездействието на военния министър и неговото обкръжение.
                      Станишев и Орешарски си скъсаха панталоните от напъване да работят безспирно за добруването на българската бойна авиация, ма дойде тоз мръсник с перуката, господ да го убий, Ненчев и за секунди унищожи постигнатото от тях за десетилетия ?
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Слоутравъл, имам една молба. блиц, пик, шок и тем подобни, моля, не ги давай като източници на информация. Сигурен съм, че има други, по-надеждни.
                        Последно редактирано от NovemberCharlie; 22-12-15, 15:22.
                        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                          Слоутравъл, имам една молба. блиц, пик, шок и тем подобни, моля, не ги давай като източници на информация. Сигурен съм, че има други, по-надеждни.
                          Предвид едни интересни податки кой е собственник на биволъ, не мисля.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Че къде съм казал биволъ?
                            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              ... податки
                              Че то податки има за всичко.

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Че то податки има за всичко.
                                Достоверността на източника на въпросните податки е над 85%.
                                Изобщо, "независимостта" и съответно надежността на българските медии е ташацинарояци. Мога и с конкретни имена и факти, но няма да е тук.

                                ПП За сравнение, порядъци сме преди руснаците, например, но това всъщност нищо не значи, предвид къде са те
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X