От: Сухой Т-50 ПАК ФА.
Причините за катастрофата на Challenger са кристално ясни, и тя не се дължи на производствен дефект а на грешна преценка на инженерите в какви условия може да се стартира. Поосведоми се за условията при старта. Всичко е отдавна разсекретено и публично достъпно.
Уплътненията, колкото и калпави да са, могат да минат за конструктивен проблем, ама не и за проблем на производствената дисциплина. Тънката разлика е че никой не е слагал уплътненията с чука, теслата, дрелката и болгарката, нито някой ги е обърнал, разменил, тунинговал и т.н. за да паснат на място, за което на са правени да пасват.
Първоначално публикуван от petyo413
Преглед на мнение
Уплътненията, колкото и калпави да са, могат да минат за конструктивен проблем, ама не и за проблем на производствената дисциплина. Тънката разлика е че никой не е слагал уплътненията с чука, теслата, дрелката и болгарката, нито някой ги е обърнал, разменил, тунинговал и т.н. за да паснат на място, за което на са правени да пасват.
Коментар