Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
    As a short term fix, each aircraft is flown on a specific flight profile to allow the rotor seal to wear a mating groove in the stator to prevent excessive rubbing.
    Нещо ти се е загубило в превода. Това не е ограничение на режимите на полета, а летене по определен профил за определено време за да се сработи уплътнението с повърностите. А решението нито е елегантно, нито не е - просто са намерили начин да оправят положението без да разглобяват преждевременно двигателя на кванти.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Нещо ти се е загубило в превода. Това не е ограничение на режимите на полета, а летене по определен профил за определено време за да се сработи уплътнението с повърхностите. А решението нито е елегантно, нито не е - просто са намерили начин да оправят положението без да разглобяват преждевременно двигателя на кванти.
      Е точно де, след като самолета трябва да спазва определен профил за определено време за да не гръмне мотора значи са му въведени ограничения. Странното тука е че се говори за "профил на полета" което значи че проблема не се решава с работа на минимал за 5 минути на земята а отнема доста повече време и изисква специфичен начин на летене.Ясно пише и че проблема се появява при маневриране с голямо претоварване, та супер дупер модерната моторетка е поредното нещо дето окастри Светкавицата.

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
        ...
        Оптимизъм е да подпишат с американците Няма да стане...
        Тръгнали са по свой път - ще го довършат...
        А за БВП и износът - все пак износът е почти двойно по-малък отколкото през 2014г... Пряк факт - неща, за които плащаха на България милиони долари до тази година, решиха да си ги правят при тях... И си ги правят...
        Пък ние може да се надяваме на американците колкото си искаме...
        Така, че както споменавам няколко пъти - ти руснаците не ги мисли... Имат човешки, индустриален и суровинен ресурс...
        Хубаво - лошо, ще се справят...

        Любенов, навярно го 'въртят' при определен режим на двигателя с определено увеличаващо се претоварване, за да може усукването на двигателя постепенно да расте и да 'изяжда' излишният материал... След което навярно проблемът не се проявява толкова ярко...
        Но е факт, че моторетката им е скроила номер
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          https://vk.com/video-14964099_456239038

          Шойгу препитва костюмарите .

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
            ...Странното тука е че се говори за "профил на полета" което значи че проблема не се решава с работа на минимал за 5 минути на земята а отнема доста повече време и изисква специфичен начин на летене.Ясно пише и че проблема се появява при маневриране с голямо претоварване.
            E, на земята малко трудно се емулира работа при претоварване от няколко G, та не виждам нищо странно. Според текста проблема е там. Без претоварване го няма. Както аз го разбирам, въпросното уплътнение трабва да се вкара в работни стойности за голямо G именно с подбран режим на работа така че да си протрие повърхностите плавно, без да вдига въпросните 1000 градуса, след което да се "кара" без ограничения. Дали 5 минути или 5 зарядки - никой не казва. Преценили че при конкретните обстоятелста това е по-добрия вариант от разглобяване - решили така да го правят. Може и части да не могат да произведат толкова бързо или да са напълнили склада, или просто разходите по интервенцията и загубеното време да са повече от времето за облитане в тоя режим - за това също си траят.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              E, на земята малко трудно се емулира работа при претоварване от няколко G, та не виждам нищо странно. Според текста проблема е там. Без претоварване го няма. Както аз го разбирам, въпросното уплътнение трабва да се вкара в работни стойности за голямо G именно с подбран режим на работа така че да си протрие повърхностите плавно, без да вдига въпросните 1000 градуса, след което да се "кара" без ограничения. Дали 5 минути или 5 зарядки - никой не казва. Преценили че при конкретните обстоятелста това е по-добрия вариант от разглобяване - решили така да го правят. Може и части да не могат да произведат толкова бързо или да са напълнили склада, или просто разходите по интервенцията и загубеното време да са повече от времето за облитане в тоя режим - за това също си траят.
              Мнда, с две думи хай тек аероплана не може да маневрира с голямо претоварване веднага след излитане , понеже е американски това е нормално, ако нещо подобно се случи с руски мотор ще е вой до небето колко са некадърни руснаците.

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                Мнда, с две думи хай тек аероплана не може да маневрира с голямо претоварване веднага след излитане , понеже е американски това е нормално, ако нещо подобно се случи с руски мотор ще е вой до небето колко са некадърни руснаците.
                Викам първо да докарат бройките на F-35, пък после да съдим за кое се случва воя. Сега да дъвчем тая дъвка не намирам основания. Няма самолет на тоя свят, който да не е имал детски болести след влизане в експлоатация. Не всичко може да се изтества в завода и не всичко може да се изтества на изпитания. F15 или F16 е имал грижи с уплътнения на горивните резервоари например, ако помня добре, а гледам още си ги карат. Ако някой можеше да направи перфектния самолет щеше да се произвежда само един самолет.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Викам първо да докарат бройките на F-35, пък после да съдим за кое се случва воя. Сега да дъвчем тая дъвка не намирам основания. Няма самолет на тоя свят, който да не е имал детски болести след влизане в експлоатация. Не всичко може да се изтества в завода и не всичко може да се изтества на изпитания. F15 или F16 е имал грижи с уплътнения на горивните резервоари например, ако помня добре, а гледам още си ги карат. Ако някой можеше да направи перфектния самолет щеше да се произвежда само един самолет.
                  Никъде не съм писал че тия са по добри от ония, просто определени форумни спецове сляпо дрънкат колко са велики едните, а в същото време и при тях издънки бол.

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Първоначално публикуван от biol
                    Миг 29, толкова години вече е в експоатация, и откриха, че ако кацне на самолетоносач се разглобя.
                    Тъпо,
                    Не мисля че една дискусия може да се води по този начин.
                    Ми спри като е тъпо! Точно ти изпляска снимка на американския двигател с блестящо заключение че точно той е нужен на руснаците, ама като ти подсказаха има няколко проблемчета при хай тек моторетката нещо се умълча?
                    Снимка на разглобен МиГ-29 след кацане може ли? И на него ли му трябва Pratt & Whitney F135 за да не се разглабя? При колко от американските палубни самолети НЯМА структурни проблеми появили се още в началото на експлоатация или мноого преди да са ги очаквали конструкторите?

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                      Ми спри като е тъпо! Точно ти изпляска снимка на американския двигател с блестящо заключение че точно той е нужен на руснаците, ама като ти подсказаха има няколко проблемчета при хай тек моторетката нещо се умълча?
                      Снимка на разглобен МиГ-29 след кацане може ли? И на него ли му трябва Pratt & Whitney F135 за да не се разглабя? При колко от американските палубни самолети НЯМА структурни проблеми появили се още в началото на експлоатация или мноого преди да са ги очаквали конструкторите?
                      Бракуваха ги
                      Какво имаш против снимката, вие почнахте с фантазиите , аз продължих във вашия дух. На този хубав планер едни моторетки Pratt & Whitney ще стане слънце самолет

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от biol
                        Миг 29, толкова години вече е в експоатация, и откриха, че ако кацне на самолетоносач се разглобя.
                        Тъпо,
                        Не мисля че една дискусия може да се води по този начин.
                        Тъпо е да предлагаш на руснаците да купят тоя трошляк.

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Къв възход в 5 града добре ,навсякъде глад,а тук се чустват европейци.Е...ти и разтежа ,та и пак да издъвчеме ,докато направят тоя ,ония ще са направили другия и то без пилот ,с високи скорости ,височини и никакво съобразяване с био -особенностите на единицата за управление.Разработват Ф16 серия дрон,Ф22 нова модификация,гледам и на серия Ф15 му шибнали едни двигатели с маншони на соплата...,абе конкуренцията е на лице и то здрава,но като финансово и технологично предимство не съм сигурен ,че изтока е с предимство,въпреки премятанията във въздуха,това което го могат и спортните витлови в състезанията по акробатика.
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic
                            И обикновено данните са менте заради "показуха" или пък напротив, заради "военная тайна". Но по-горе дават БВП за пример как ще падне таванът на лятното кино, няма да казвам какво ще стори гущерът и как тук коментираният самолет ще литне в големи серии...
                            Що постоянно се появява тоя локум с големите серии не мога да си обясня? Още ли има хора дето си мислят че е възможен конвенционален конфликт между тия и ония та гоним бройки? Още от старта на програмата ПАК ФА руснаците заявяваха че искат не повече от 100 броя. При сегашното си дередже руснаците спокойно купуват над 30 нови самолета производни на Су-27 годишно, доста от поръчките приключват 2021, при средна цена от 40мил. зелени плащани сега кое им пречи вместо 15 Су-30 да поръчват 5 Су-5 годишно? Абсолютно достатъчна бройка за поддържане на производството, тупане в гърдите и реклама за пред някой клиент.

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                              Къв възход в 5 града добре ,навсякъде глад,а тук се чустват европейци.Е...ти и разтежа ,та и пак да издъвчеме ,докато направят тоя ,ония ще са направили другия и то без пилот ,с високи скорости ,височини и никакво съобразяване с био -особенностите на единицата за управление.Разработват Ф16 серия дрон,Ф22 нова модификация,гледам и на серия Ф15 му шибнали едни двигатели с маншони на соплата...,абе конкуренцията е на лице и то здрава,но като финансово и технологично предимство не съм сигурен ,че изтока е с предимство,въпреки премятанията във въздуха,това което го могат и спортните витлови в състезанията по акробатика.
                              Ф-16 дрон е на етап програма с силно неясно бъдеще, Ф-22 нова модификация няма, няма и да има, също като и Ф-15 с маншони . И Боинг представиха концепцията за заместника на Раптора, пак е с пилот .

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Tука постоянно се вдига пара как били малко бройките, как се изпускали срокове, та да видим как стоят нещата от другата страна, при F22.
                                1981г. ВВС на САЩ обявяват конкурс на нов изтребител за въздушно превъзходство.
                                1986г. ВВС на САЩ подписва договор за разработка с двата концерна Lockheed/Boeing/General Dynamics and Northrop/McDonnell Douglas
                                1991г. Първи тестов полет на YF22, прототипът на F22
                                1997г. Първи полет на F22
                                2005г. Достига оперативни възможности
                                2007г. Доставен 100-ят произведен самолет
                                2011г. Прекратяване на производството

                                Първоначалната заявка е за 750 самолета. В крайна сметка са произведени 187 бойни и 8 тестови бройки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X