Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    "Детински глуповато" е да се мисли, че Як е "базата" на F-35. Първо прочети за проектите, конкурентите, принципите, причините ... и после изливай на воля религиозни съждения

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      И един мармот...
      И това е верно!

      Но също така е и верно, че въпреки стелт дизайна на единия, като компановка са си като две капки вода с другия.Разбира се винаги остава и удобния вариант крадливите руснаци, самолетни конструктори, да са усвоили пътуването във времето и пак да са гепили проекта и да не са успели да прекопират правилно поради некадърност.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
        ...
        Но също така е и верно, че въпреки стелт дизайна на единия...
        Също така е и верно че въпреки циците си, Летисия Каста е две капки вода с робинята Изаура.

        Хайде стига категорични глупости вече. Аман от левскоцесекарски истории. Знае се че са работили заедно по някое време. Нататък - горкия онеправдан Як може както да е 300% процента копиран, така и изоставен поради безперспективност. Или средно положение между двете. И нито ти можеш да си категоричен по въпроса, нито аз. Не се подсичай сам с детинщини - някой ден ще трябва пак да аргументираш.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          Също така е и верно че въпреки циците си, Летисия Каста е две капки вода с робинята Изаура.

          Хайде стига категорични глупости вече. Аман от левскоцесекарски истории. Знае се че са работили заедно по някое време. Нататък - горкия онеправдан Як може както да е 300% процента копиран, така и изоставен поради безперспективност. Или средно положение между двете. И нито ти можеш да си категоричен по въпроса, нито аз. Не се подсичай сам с детинщини - някой ден ще трябва пак да аргументираш.
          Ооо, далеч не съм говорил за онеправдан Як и/или че е 300%, или дори 100%, или дори 50% другия е копиран от него.Аз отдавна тук съм споменал, че често еднаквите задачи и проблеми водят до еднакви решения и съвсем не смея да се изразявам(за разлика от други) псевдо-авторитетно кой от кого, кога и какво е крал/копирал/взаимствал в процентно отношение.Та каквото съм казал е съвсем видно по-горе, а кой какво чува и как би преиначил казаното от някой до ниво "левскоцесекарски истории/конфликти" също е видно, но и няма как да отговарям за тези напъни. А иначе, Ники, не си искрен!Одеве в едната тема съвсем елементарно питаше може ли еди си какво там...да се подкарат едни самолети...и така нататък..., а сега се изявяваш като напреднал авиолюбител(според току-що демонстрираното ниво на знания от теб).
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
            ...и съвсем не смея да се изразявам(за разлика от други) псевдо-авторитетно кой от кого, кога и какво е крал/копирал/взаимствал в процентно отношение...
            Мнение 267 звучеше доста другояче. По него бяха и коментарите ми за мармота. Писали сме едновременно.


            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
            а сега се изявяваш като напреднал авиолюбител(според току-що демонстрираното ниво на знания от теб).
            Напротив. Нагледно излагам незнанието си, и искрено твърдя че точно по конкретния въпрос дори да знаеш сто пъти повече от мен - пак е сто умножено по нула. Просто понеже по някои въпроси не знаем нищо и няма как да знаем.

            Авиационните ми познания се простират до "тоя е по-красив", а там мача отдавна е свирен в полза на руската продукция поне що се отнася до моя вкус.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
              Мнение 267 звучеше доста другояче. По него бяха и коментарите ми за мармота. Писали сме едновременно.




              Напротив. Нагледно излагам незнанието си, и искрено твърдя че точно по конкретния въпрос дори да знаеш сто пъти повече от мен - пак е сто умножено по нула. Просто понеже по някои въпроси не знаем нищо и няма как да знаем.

              Авиационните ми познания се простират до "тоя е по-красив", а там мача отдавна е свирен в полза на руската продукция поне що се отнася до моя вкус.
              Съгласен съм, че за някои неща няма достатъчно достоверна широкодостъпна информация и е трудно ние с оскъдната си и откъслечна информация да установим истината.Но поне разсъждаваме и се опитваме поне логически да подредим пъзела.Това едно.
              Второ - искрено вярвам, че ако ми прочетеш въпросния пост втори път, този път ще успееш да ме разбереш правилно.Защото аз твърдя, че съм се изразил съвсем ясно и без задни "левскоцесекарски" нюанси, и проблема идва от предубеденото и изкривеното ми тълкуване от други участници.Факт е и че има такива, които ме разбират съвсем правилно.

              И от забавната страна нещо трето - у нас широко е разпространено мнението, че там еди кой си руски авиоконструктор е казал, че ако един самолет е красив ще лети добре или другия вариант, че красивия самолет лети красиво.И това наистина е казвано от руски авиоконстуктор.Обаче истината май е, че тази реплика принадлежи и е казана за първи път от Марсел Дасо.Пък това не пречи и други талантливи капацитети да си присвояват "изобретяването" на тази реплика. А кои красиви и кои не чак толкова - на вкус и цвет, товарищ нет.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Четох, препрочитах - руските самолети са най-красиви, точка
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  О.К., съгласих се, няма да споря.Само мир да има.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Четох, препрочитах - руските самолети са най-красиви, точка
                    Това е безспорен факт, както и че колкото е по-красив, толкова по-добре лети...



                    А това със сигурност е копирано от Як-38

                    На запад си нямат грам идея как се строят самолети с вертикално излитане и кацане. Добре че купиха някой друг документ от братушките.

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                      Това е безспорен факт, както и че колкото е по-красив, толкова по-добре лети...
                      Да, то тогава руските най-добре летят, другите още не са го докарали на хубост...тоест до летателни характеристики де.Видиш ли ти...


                      Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                      На запад си нямат грам идея как се строят самолети с вертикално излитане и кацане. Добре че купиха някой друг документ от братушките.
                      Това до сега, преди тебе, никой не го беше споменавал.А подозирам, че и никой не си го е помислял.А това видео, цялата седмица вече го въртят, не показва никакви извънземни характеристики и възможности, обладавани от западните самолети, нито пък в частност при вертикално излитащите/кацащи техни представители.В този случай най-интересната част е какво ще каже пилота, защото тук се демонстрират човешките възможности, а не тези на машината.А той пък, съвсем очаквано, казва съвсем очаквани неща.

                      С Гоблин намерихме пресечна точка относно случая - че липсва детайлна информация и не можем да правим генерални заключения.Но виждам, че ти си по-напред с информацията - знаеш какъв е обема да закупената документация.Дали случайно и не им хвърли едно око на тези някой и друг документи?Че е много важно и какво пише вътре, пък и да споделиш с нас, ако не е секретно.А иначе основната ти идея отдавна е ясна на всички - да се докаже, че на изток, по-специално в една определена страна, са аборигени(ама от тези белите).
                      А това, че Локхийд купува проект от тях, че се инвестират в това начинание не малко пари, че си създават конспиративна обстановка и си траят, че Яковлев правят алабалистики за да продадат проекта - не говори никак малко(ако е истина де, до сега никой не го отрече или доказа, че не е).
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
                        Въпросът с разнотягата ....Relaxed stability (не знам как се превежда), респ. използвал ли е FBW система.
                        Първо за стабилността.
                        В зората на авиацията хвърчилета е по-скоро архитектурна или художествена творба. После с цената на много пари и кръв се разбира, че парчето дърво, плат и метал оставено само' на себе си трябва само' да си лети(планира). Появява се напречната "Ве"-образност на крилата с познатия ни дъговиден профил, опашното оперение и т.н. и самолета станал "статически стабилен" т.е. при наличие на достатъчно височина от произволно пространствено положени той преминавал в праволинеен хоризонтален полет .....докато му свърши скоростта и срещне земята.
                        После някой монтирал картечница на крилото, започнали да се стрелят и открили, че колкото по-статично устойчив е самолета, толкова повече се бори с пилота и иска да си седи в хоризонтален полет вместо да вие лупинги.... започнали да му помпат мотора, да режат крилата, да ги изтъняват, да увеличават площа на управляващите плоскости (кормила, елерони и т.н.) и самолета станал "динамически стабилен" - докато пилота го държал, той летял "правилно"....после се таралянкал като пиан моряк и срещал земята. В един момент задачите на пилота толкова се увеличили че дори да пръднел машината можела да изпадне в свредел и за това е въведено компютърното управление....... ненаучно популярно за статичнати и динамична стабилност токова.

                        За "фанара" (от руски) или капака на кабината:

                        Той трябва да пази и да не пречи. Отдално изискванията за бойна живучест, експлоатационна надеждност, ремонтопригодност, малко тегло и т.н....
                        Ако е цял "бумбак" може да се отвара отпред назад или отзад напред, за странично няма място за надежден захват по бордовете на кабината.
                        И сега к'о стаа:
                        - предно отваряне, бойна повреда, отказ на "отварачката" скоростния напор държи затворено, а катапултното кресло размазва главата на пилота в плексигласа, следва траурна реч от ЗКПЧ-то.....
                        - задно отваряне, бойна повреда, отказ на "затварачката" скоростния напор отвява фанара заедно с част от лицето на пилота, следва траурна реч от ЗКПЧ-то....
                        - решили сме с петорна резервация проблема с "отварачко-затварачката" летим с 1200км/ч и плексигласовия "бумбак" среща клювката на щРъкел, или снаряд от "приятелски огън", те минават покрай нас, но пукнатината в монолитния плексигласов детаил расте и стигаме до.....траурна реч от ЗКПЧ-то(катапулт при късмет)
                        - за да не се случи горното вместо от плексиглас правим фанара от многослойно закалено стъкло (дебелината е над 1 см.) имаме красива и защитена машина, а в щата на авио частта назначаваме трима негри спринтьори при излитане на самолета в последните 100метра да бутат носа нагора за да не заоре в края на пистата......
                        За това от поне две част е "дограмата" с коренно различен мАтриал и предназначение....(това е сутришното кафе)
                        Последно редактирано от дядо владо; 28-06-14, 09:17.
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          ...За това от поне две част е "дограмата" с коренно различен мАтриал и предназначение....(това е сутришното кафе)
                          Да де, ама ей сега ЗКПЧ-то ще ти каже че си виждал самолет само на картинка..докато си пил сутрешното кафе
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Владо, а имаш ли от онези бисквити със захар отгоре, Сълзица ли бяха, едни като сърчица такива...аз ще си дойда с кафето...па ако се заседим до по-късно, там някъде има ли къде да седнем на сърчица...и дробчета с бира?

                            М/у другото търсиш ли си още текезесарка?Да ти наснимам една лъскава, накичена като цигански москвич има си и табелка с цената...
                            Последно редактирано от Самодържец; 28-06-14, 09:51.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                              Владо...
                              Дядо с гости и куче с кокал не се плаши, добре си дошъл, снимай,.......в гаража съм че има и други
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                                С Гоблин намерихме пресечна точка относно случая - че липсва детайлна информация и не можем да правим генерални заключения.Но виждам, че ти си по-напред с информацията - знаеш какъв е обема да закупената документация.Дали случайно и не им хвърли едно око на тези някой и друг документи?Че е много важно и какво пише вътре, пък и да споделиш с нас, ако не е секретно.А иначе основната ти идея отдавна е ясна на всички - да се докаже, че на изток, по-специално в една определена страна, са аборигени(ама от тези белите).
                                А това, че Локхийд купува проект от тях, че се инвестират в това начинание не малко пари, че си създават конспиративна обстановка и си траят, че Яковлев правят алабалистики за да продадат проекта - не говори никак малко(ако е истина де, до сега никой не го отрече или доказа, че не е).
                                Предубеден си Колега, не знаех, че съм създал впечатление за лични пристрастия към американците

                                Въпросът е друг - аз коментирам конкретно това

                                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                                Няма "както и да е", има купуване на целия проект - тъй наречения Як-141.Като база.И неговият стелт аватар със съвременни американски авионика и електронни с-ми, и с приложени изменения при подхода за реализиране вертикалното излитане/кацане - Ф-35.
                                F-35 няма нищо общо с Як. Нищо, освен че и двете летят.
                                Когато започват да правят F-35B купуват руска документация, защото е евтина. Ама много, много евтина.
                                В страна като Америка, за да ти декорират трапезарията, може да ти вземат и седем цифрена сума. Какво остава за вертикано излитащ изтребител - много, много, ама много милиарди. А хората са бизнесмени (тези, които строят самолетите) - купуват нещо готово, от някой беден и закъсал, който не може да си реализира интелектуалният труд. И то минало някакви изпитания, тестове, полети... и използват това, което им върши работа при разработката на това чудо



                                Спестяват се години и милиарди. Така се прави с всеки един бизнес по света.
                                Но всичко е до тук - да оприличиш F-35B с аватар на Як-141 е несериозно. Обща е само идеологията.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X