Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:yakc8w8nuhx7osc3p0ae.jpg
Прегледи:1
Размер:80.0 КБ
ID:5648228
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.



      The Tactical Missiles Corporation (TMC) company is completing official trials of the Kh-58UShK anti-radiation missile intended to be fired from the internal weapons bay of the Sukhoi T-50 PAK-FA fifth-generation fighter, general director Boris Obnosov told IHS Jane's at Airshow China 2014.
      "It is an absolutely innovative item, having nothing common with the old X-58 missile except the similarity in designation. It is 0.5 m shorter than the Kh-58 and equipped with a new seeker. We are finishing the official trials of the new missiles, including launches from the T-50 prototypes," Obnosov said, adding that it could also be mounted on the external weapons carriage of the MiG-35, Su-30MK, Su-34, and Su-35 fighters.
      The missile is being developed by a TMC subsidiary, the Raduga (Rainbow) state design bureau, which is based at Dubna city near Moscow. Official trials are to be completed and serial production to start in 2015.
      The old Kh-58 missile could be equipped with one of a selection of four passive seekers, designed to target radars working at the different frequency ranges. The new Kh-58UShK missile has an innovative broadband passive radar seeker that allows it to target modern ground-based radars working at frequency ranges between 1.2 GHz and 11 GHz.
      The new missile weighs 650 kg with a warhead weight of 149 kg, is 4.19 m long, has a wingspan of 0.8 m, and a diameter of 0.38 m. The Kh-58UShK's maximum speed is 4,200 km/h and it can be launched at aircraft speeds of Mach 0.47-1.5. It can also be launched at altitudes between 20-20,000 m, providing a maximum range varying between 76-245 km. The minimum range is 10-12 km, this at a launch height of 200 m. The Kh-58UShK has an 80% probability of striking within 20 m of the target emmiter.
      The presence of the missile at Airshow China 2014 is noteworthy given the Chinese development of fifth-generation fighters such as the J-20 and J-31, which are both equipped with internal weapons bays.

      ...

      The engine of Russian fifth-generation multi-role T-50 fighter (PAK FA) may be started without oxygen as against previous aircraft, which used oxygen feed system, RIA Novosti reports with reference to the CEO of Aviation Equipment Holding Company (part of Rostec), Maxim Kuzyuk.
      “In the course of development of PAK FA we were tasked to ensure the “oxygen-free” engine start. Plasma ignition system is installed in combustion chamber and afterburner. The design of fuel nozzle was changed: in parallel with the fuel supply a plasma arc is generated,” Kuzyuk said.
      He stressed that the engine start system and auxiliary power unit (APU) of PAK FA are “unique” and “have no analogues”. “So far all the ignition systems used oxygen feed systems in order to improve altitude performance and ensure safe engine inflight start;however, the system requires installation of an oxygen system and certain airfield infrastructure,” Kuzyuk said adding that his company is developing “a number” of components and systems for PAK FA fifth-generation fighter.
      Последно редактирано от Самодържец; 15-03-15, 19:05.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Предполага се , че е много близко да реалността
        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          Три прототипа на Т-50 политат през 2015 г.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
            0878 79 20 61 Борис

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Очертаващи се проблеми с руския ‘стелт’ изтребител Т-50
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                0878 79 20 61 Борис

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Това е очаквано, индийците като се дръпнат с милиардите, като няма от къде да купят последно поколение радар, програмата да забуксува сериозно.
                  И явно кризата около самолета ще задълбае защото:


                  "Изтребителите пето поколение Т-50 (ПАК ФА) няма да участват в Парада на Победата на 9 май в Москва, съобщава «Газете.Ru» по информация от МО на Русия. Решението на военното ведомство да изключи ПАК ФА от въздушната програма на парада е продиктувано от мерките за безопасност, тъй като самолетът не е минал държавните изпитания.

                  «Изтребителят не е минал още държавните изпитания, не е приет на въоръжение във ВВС и за това не съществуват документи, които биха ни дали право да включим Т-50 е полетната програма”, съобщава източникът на «Газете.Ru».
                  От ОАК са потвърдили информацията.
                  Флагман на въздушната част на парада ще стане Су-35, който ще вземе участие за първи път в Парада
                  "

                  http://pan.bg/view_article-5-29301-I...-Pobedata.html

                  Итересно ще е да видим по какъв начин ще се развият нещата, но май дълго ще чакаме.

                  "Ако се отчете изявлението на Борисов през 2020 Русия ще има пет опитни, три предсерийни и 12 самолета от първата малка серия или всичко само 20 изтребителя пето поколение."

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Индийците официално купуват Рафал, водят се преговори за сглобяването му в Индия. Това е резултата от среща на ръководителите на двете държави миналата седмица, съобщиха го по новините на Хоризонт
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Съвсем не е резултат от среща на ръководителите на двете държави миналата седмица, а е следствие на дълаг и трънлив конкурс, в които се бяха прицелили всички световни производители на летала и който трая няколко години. Франсетата го спечелиха. Между другото това е единствения (за сега) търговски успех и експорт на Рафала. Тая среща е била един от етапите на преговорите. Относно сроковете съм силно скептичен, то при индийците е "маниана" на квадрат. Вече 20+ години си правят "модерния" танк Arjun и го въвеждат на въоръжение. На франсетата им желая да се заредaт с мнооого търпение и нерви покрай този експорт, ще им трябва.
                      Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Препрочетох и двете теми за Т50 но не можах да разбера какви са предимствата на схемата по която е построен Т50 и YF23 пред тази на F22 и обратно.
                        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                        0878 79 20 61 Борис

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Здравей, Габоцвет. За да получиш отговор на въпроса си е нужно да уточниш какво имаш в предвид под: схема по която са построени.
                          Поздрави.

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Под схемата по която са построени говоря за аеродинамична схема, компановка, разположение на двигатели докато китайския J 31 е по близко до F 22
                            За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                            0878 79 20 61 Борис

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:160215.jpg
Прегледи:1
Размер:128.8 КБ
ID:5654387
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                                Под схемата по която са построени говоря за аеродинамична схема, компановка, разположение на двигатели докато китайския J 31 е по близко до F 22
                                Здравей.
                                Като аеродинамична схема/компановка Т-50 и ф-22 може да се каже , че са с еднаква/подобна такава. Т-50 има някои особенности като: целоотклоняеми и целонапорни хориз. и верт. стабилизатори и отклоняем атакуващ ръб на крилото в областта на съединяването му към тялото. Тези неща разбира се са за подобряване на поведението на ЛА на различни скорости и височини/най-общо казано/.
                                Ако може да се говори вече отделно за крило/а и тяло . Смисъла на интегралната аеродинамична схема/компановка още от 4-то поколение изтребители именно е в това: общата подемна сила да се създава едновременно от крило и тяло. И двата / ф-22 и т-50/ са двудвигателни.
                                Ф-35 е друго нещо: пак интегрална схема , но с един двигател и вече пък с вертикално излитане и кацане-коренно различна концепция на планер и ТРД в това отношение и възможност за работа от самолетоносач.
                                По комцепции относно изпълними задачи ф-22 е по-бедничък от ф-35 и т-50.
                                Ф-22 е по за въздух - въздух / ПВО/ мисии или има по-бедно ударно въоръжение от ф-35 и т-50.
                                Т-50 е средно положение м/у ф-22 и ф-35.
                                За мен ф-22 и модификациите му ще си вършат по-добре работата.
                                За т-50: братушките възлагат големи надежди и очаквания, не знам какво ще излезне.
                                Имаче и трите самолета се подчиняват строго на многофункционалната концепция, на която аз не съм привърженик.
                                За другите бла бла за стелт технологии на трите машини мисля - рекламни трикове.
                                Ако питаш кой е по-добър от трите машини по отделно, мнението ми е следното: тук много колеги съпоставят самолети в изолирани единоборстава един с друг тип без да се съобразяват с доста неща , което е доста погрешно. Самолет е единица от единна система /ПВО например/ и резултата и ефективността на работата му както и концепцията с която е създаден именно са подчинени на целите на тази система - това е взаимодействие. Можеш да имаш най-модерния самолет , но като не оперираш с него в средата за която е направен, резултатите от действията са му плачевни. Пример: всички видяхме какво стана с най-, най- и не знам колко си там модерен амер. есминец в Ч. море: тотално безпомощен срещу Су-24 / производство от седемдесетте години на миналия век/. Су-то с 12 атаки, а есминеца върховно бездействащ. Перфектно изиграно и демонстрирано. Е да но, единия работещ в условия на всестранна осигуреност, а другия всестранно неподготвен и ..... логичен резултат.
                                Лека.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X