От: Купуваме стари F-16 без конкурс
Да бе, наземното им обслужване е военновременните четири десеттонни камиона с пронумеровани и прошнуровани сандъци. Да не мислиш че ще ти дадат ремонтния завод.
Изобщо казано обслужването и ремонта на Мигове е един и същ. Идеологията е еднаква, общите принципи са еднакви, и малкото различни специализирани инструменти и специфични настройки не са никакъв проблем за квалифициран персонал. Сравнявал съм такива неща за Ту, Ми, и Миг. Даже между тях има много общо, оборудването е практически еднакво. С нормални инженери никой няма и да усети че нещо е станало.
Грипен е изобщо отделна история. Той е проектиран да лети от шосета, и да бъде обслужван от запасняци - автомонтьори. Т.е. - от неквалифициран персонал.
Да бе, наземното им обслужване е военновременните четири десеттонни камиона с пронумеровани и прошнуровани сандъци. Да не мислиш че ще ти дадат ремонтния завод.
Изобщо казано обслужването и ремонта на Мигове е един и същ. Идеологията е еднаква, общите принципи са еднакви, и малкото различни специализирани инструменти и специфични настройки не са никакъв проблем за квалифициран персонал. Сравнявал съм такива неща за Ту, Ми, и Миг. Даже между тях има много общо, оборудването е практически еднакво. С нормални инженери никой няма и да усети че нещо е станало.
Грипен е изобщо отделна история. Той е проектиран да лети от шосета, и да бъде обслужван от запасняци - автомонтьори. Т.е. - от неквалифициран персонал.
Коментар