Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купуваме стари F-16 без конкурс

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Вероятно им е проблем, защото работата не е само до умения. Трябват им съответни квалификации и документи, които струват едни не малки пари, които ще трябва да си платят сами.
    Без да съм спец конкретно при пилотите - много компании са склонни да инвестират в обучение на хора с голям потенциал. Подписваш договорче за Х години, стойноста на обученията, квалификационни/сертификационни курсове ти се вади от заплатата по уговорена схема. Ако напуснеш преди годината Х - плащаш си разликата. Все си мисля че за специалисти, дето обучението им струва голям вагон + малка каручка с пари (пилоти), все ще се намерят готови работодатели. Ако и да са чисто бойни пилоти, и да им трябват пресертификации и т.н.
    Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

    Коментар


    • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

      Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
      Без да съм спец конкретно при пилотите - много компании са склонни да инвестират в обучение на хора с голям потенциал. ...
      Разбира се, има го този вариант. Но лошото е, че в последно време много се мяркат подобни заглавия "European Airline Crisis Deepens" ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Разбира се, има го този вариант. Но лошото е, че в последно време много се мяркат подобни заглавия "European Airline Crisis Deepens" ...
        Че защо рещи че всичките вкупом ще тръгнат по европата? Въздушния транспорт е без алтернатива за много неща, навсякъде.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Че защо рещи че всичките вкупом ще тръгнат по европата? Въздушния транспорт е без алтернатива за много неща, навсякъде.
          Когато има повечко авиокомпании в криза, неизбежно ще има и повече пилоти, оглеждащи се за друга месторабота. Един пилот, вече притежаващ необходимата квалификация и документи, май ще е по-добра кандидатура от екс-военни пилоти, които тепърва трябва да се обучават.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

            Е не е толкова престижно да летиш за Индия или Пакистан но и те плащат в конвертируема валута .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              ... но и те плащат в конвертируема валута .
              Стига да им е изгодно да те вземат. Х може веднага седне в самолета, У има тепърва да се учи. Ти кого избираш?
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                Абе май няма толкова много готови да седнат в самолета . Тая работа е доволно специфична и за всеки модел се ходи на курс а за новите курса е доста дълъг не е като да се качиш от Опел на Голф . А който сърби да кара изтребител има работа и за тях вярно в "третия" свят но парите не миришат там голямата конкуренция са руснаците .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  У има тепърва да се учи
                  Y има тепърва да се учи само на номерата на конкретния самолет, щото да лети вече знае, и е по-обучен от всеки граждански пилот. И обучението му е струвало на дадената армия едни 10 пъти повече, отколкото обучението на граждански пилот.
                  Y не тръгва от нула, и няма да е 10 години втори пилот.

                  Още от някога масово военни пилоти след пенсионирането си продължаваха да летят в гражданската авиация, а не е като да е нямало желаещи невоенни да стават пилоти.
                  Кадърен и искащ да се "развива" (съвсем умишлено е в кавички) пилот без работа няма да остане. Тук може и да не ценим тия знания и умения, ама ние не сме критерий за нищо, дори точно обратното - критерий сме за това как може зорлем да си опропастиш и изгониш истински ценните хора, та да може гузолизци без 2 дена трудов стаж да управляват държавата, само и само за да си прибират трохите.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                    Чавдаре не им е голям проблем ако знаят кьде и как да стрелят.Трябва да се плати преквалификацията това е верно,НО не е задьлжително да си я плащат те.

                    А защо говорим само за пасажерски самолети?Аз нали пуснах нишана за Фалкон 50 или 2000?Частен пилот на малко самолетче взима сьщата шапка пари,но лети много по-малко,на по-мьлак и много подобен и като размер и като / не се смей,за размер говорим / поведение самолет.Тьрсят млади пилоти обаче,да знае защо ще ти плати бривета едно и второ застрахователната компания предпочита млади пилоти.Ако си бил и военен пилот преди това е САМО ГОЛЯМ ПЛЮС,знаят,че си минал през мелачката вече.

                    Това поне по спомени от разговори сьс собственици на малки самолетчета и няколко брокера продаващи и отдаващи под наем такива.Сьс свещ има да ги тьрсим тия хора след време и ще си спомняме какво затриха тия ..........Било какво било,темата май почва да се обрьща на ЕДНОПОСЕЧЕН БИЛЕТ,дайте да бистрим бойната авиация и защо се купуват таратайки без конкурс.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                      Те тия реално нищо кой-знае какво не затриха, а просто довършиха започнатото. Процеса си върви още от края на 80-те, да не кажа средата, бавно и напоително. Точно от тогава някъде си върви и разпада на държавата въобще. Истинска авиация имахме по времето на бащите ни. И такава няма да имаме никога вече.

                      ...За сметка на това ще си имаме милиционери в троен размер спрямо нормална държава, работещи залудо, когато въобще някой им позволи да работят. Тя крушката си има опашка и нищо не е случайно - няма да имаме армия, образование, здравеопазване, а по двама милиционера на калпак. Зер, хем ще ни учат на нещата от живота, хем ще се чувстваме някакси сигурно и защитени, най-вече от самите себе си, хем ако не дай боже се разболеем или сме пред пенсия ще ни гръмнат да не се мъчим, я от болест, я от и без друго мизерната пенсия.
                      Последно редактирано от sparkybg; 07-11-12, 01:35.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                        Е те сега като купят едни паметници и кой ще им е виновен?

                        Ма как да е,кажи за Грипена с какво е по-скьп от Ф паметника.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                          Че аз де да знам. Тия неща се договарят по съответния начин на държавно ниво. На прима виста цената на час в небето е значително надолу спрямо F16-ките. И ако са нови си имат пълните 8000 часа ресурс.

                          Иначе ако гледаме само летенето, поне според достъпната ми ширпотребска информация F16 е по-коравия самолет - и като скорост, и като претоварвания и време, за което може да ги поеме. Е, има го и момента че неподготвен пилот ако тръгне да изстисква машината до край е твърде вероятно да се пребие.

                          Бе, нямаме армия и авиация, ама тикви в тая система си имаме за поколения напред. И колкото по-големи тикви, толкова по-нависоко в йерархията.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                            То това решение не го взимат тиквите в армията а в министерски съвет .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              То това решение не го взимат тиквите в армията а в министерски съвет .
                              Дай ми пример за министър в последните години, дето да не е излязъл от системата. Аню тиквата е 100 процентор пример за това.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Купуваме стари F-16 без конкурс

                                По добре е никакви самолети да не купуват... няма достатъчно пилоти, няма достатъчно наземен персонал, нямаме ресурс да ги използваме, нямаме и повод (дай боже и за вбъдеще да нямаме).Като че ли 29-ките правят по 1000 часа нальот на година, та да има нужда от още самолети.А тези Ф-16 изобщо ме съмнява че ще летят, просто ще ги подредят и тях на рульожките и на празници един-два ще правят демонстрации, а гражданите ще се снимат пред тях.В този смисъл, дали изобщо е разумно да се трошат парите от нашите данъци... да вземат едни макети 1:1 и готово, а по празниците и клипчета можем да си пускаме.
                                Имаме си изтребители и не ги използваме, ресурсите им изтичат по време, а не по нальот.С тея пари дето се канят да ги изтропат, могат да се погрижат за здравето на тея изтребители които сега имаме, могат да им осигурят полетите за години напред, да осигурят и битовите условия и нормалното съществуване на пилотите ни, с което общо взето ще се гарантира че ще имаме обучени и мотивирани пилоти, летящи на здрави машини, които са усвоили в максимална степен.

                                Колкото и да се отнася до политика, не може да се взимат просто така не грешни, а направо престъпни решения.В крайна сметка, ако няма да се погрижат МиГ-29 най после да полети нормално, по добре е да не ги харчат тея пари... да излезе Дянков и да отсече, че няма пари и тва е.Да не говориме пък как цялата работа вони на това, тея пари да се завъртят през едни фирми и доставчици... дежа вю.

                                П.С.Не съм хладнокръвен към авиацията по принцип.Болезнено ми е, колко е окаяна в момента, освен това дядо ми е военен пилот първи клас, вертолетчик.Просто искам или да похарчат парите разумно или изобщо да не ги харчат.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X