Re: От: Мотоделта с ETZ-251
Аз харесах тази количка още от пръв поглед. Малко са нещата, които ми харесват така - от пръв поглед. И нито едно от харесаните, досега не ме е разочаровало! Колкото по-внимателно я разглеждам, толкова повече му се възхищавам от прецизността на възлите. Засега ми е рано да летя сам, но ако е дал Господ, скоро би трябвало да мога Смених ъгъла на карбуратора - делорто карб бе сложен, с наклон обратен на препоръчаният от производителя. Махнах бензиновата помпа - карба е от тип без помпа и се дави с помпа. Сега моторът е часовник и пали от раз. Сложих му едно маркуче, за да виждам нивото на бензина - трябва да го видя при форсаж да не обедни много сместа. Казваш повече масло - аз слагам масло хускварна за резачки, като мярката масло за 5л. бензин я слагам на 4л. бензин. Т.е. 1:40. Така съм карал извънбордовите Нептун, Евинруд, Меркури, както и една древна шейна Бомбардие. Моторите палят перфектно, почти няма нагар и работят равно, свещите перфектни. Ти каква пропорция препоръчваш, и какво масло? Само предният ми колесник е леко посукан(страничен наклон), но засега мисля да не го пипам - не знам каква е причината за това посукване - вероятно твърдо кацане. Скоро ще го закарам на пилот с опит да го прегледа и евентуално облети. Имаш ли представа назъбеният ремък на колко часа се сменя? Струва ми се, че ремъкът е за доста по-мощен мотор(презастрахован), но той е критичен детайл - недай боже да се скъса и да разпори крилото...
Аз харесах тази количка още от пръв поглед. Малко са нещата, които ми харесват така - от пръв поглед. И нито едно от харесаните, досега не ме е разочаровало! Колкото по-внимателно я разглеждам, толкова повече му се възхищавам от прецизността на възлите. Засега ми е рано да летя сам, но ако е дал Господ, скоро би трябвало да мога Смених ъгъла на карбуратора - делорто карб бе сложен, с наклон обратен на препоръчаният от производителя. Махнах бензиновата помпа - карба е от тип без помпа и се дави с помпа. Сега моторът е часовник и пали от раз. Сложих му едно маркуче, за да виждам нивото на бензина - трябва да го видя при форсаж да не обедни много сместа. Казваш повече масло - аз слагам масло хускварна за резачки, като мярката масло за 5л. бензин я слагам на 4л. бензин. Т.е. 1:40. Така съм карал извънбордовите Нептун, Евинруд, Меркури, както и една древна шейна Бомбардие. Моторите палят перфектно, почти няма нагар и работят равно, свещите перфектни. Ти каква пропорция препоръчваш, и какво масло? Само предният ми колесник е леко посукан(страничен наклон), но засега мисля да не го пипам - не знам каква е причината за това посукване - вероятно твърдо кацане. Скоро ще го закарам на пилот с опит да го прегледа и евентуално облети. Имаш ли представа назъбеният ремък на колко часа се сменя? Струва ми се, че ремъкът е за доста по-мощен мотор(презастрахован), но той е критичен детайл - недай боже да се скъса и да разпори крилото...
Коментар