От: Мотоделта с ETZ-251
Дедо Владо, вчера запалих ЕТЗ-то - малко трудно пали като за ЕТЗ, ама както и да е. Може би и бензинът се е изпарил отдавна от тубето, че бая пушеше. Не можах да му премеря тягата, ама така на око тласка яко на средни и малко над средни обороти. Само моторът не ми харесва на ниски - много неравномерна работа. Ще погледна карба с вакуумметър, требе и компресията да премеря - да не би да е вдигната много - доста трудно превърта ГМТ. И още нещо - какъв е смисъла от бензинова помпа, при положение, че тубето стои над мотора?
Иначе издуха всичкият прахоляк и боклук от "хангарът". Колесарът ми е почти готов, ще оправя и предната спирачка на трайка през седмицата. ЩЕ УРЕДИШ ЛИ РУЛИРАНЕ, РАЗБЕГ С МАЛКО ОТЛЕПЯНЕ ОТ ПИСТАТА(евентуално) на писта Кумарица(Доброславци)?
Дедо Владо, вчера запалих ЕТЗ-то - малко трудно пали като за ЕТЗ, ама както и да е. Може би и бензинът се е изпарил отдавна от тубето, че бая пушеше. Не можах да му премеря тягата, ама така на око тласка яко на средни и малко над средни обороти. Само моторът не ми харесва на ниски - много неравномерна работа. Ще погледна карба с вакуумметър, требе и компресията да премеря - да не би да е вдигната много - доста трудно превърта ГМТ. И още нещо - какъв е смисъла от бензинова помпа, при положение, че тубето стои над мотора?
Иначе издуха всичкият прахоляк и боклук от "хангарът". Колесарът ми е почти готов, ще оправя и предната спирачка на трайка през седмицата. ЩЕ УРЕДИШ ЛИ РУЛИРАНЕ, РАЗБЕГ С МАЛКО ОТЛЕПЯНЕ ОТ ПИСТАТА(евентуално) на писта Кумарица(Доброславци)?
...а и си е действащо поделение
Коментар