Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За каква вода е това ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: За каква вода е това ?

    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
    Този 'Хоман' дали не беше на язовир Искър...много, моного отдавна....имам детски спомени от тая лодка....ако е тя, това всъщност е доста малка лодка.
    Малка ,малка ,колко да е малка... Не съм наясно с критериите за малко о голямо при лодките .
    Дължина около 5,6 м и ширина 1,6-това е !

    Попаднах на тази снимка:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ИФА Р-70.JPG
Прегледи:1
Размер:70.3 КБ
ID:5511052

    Мотор ИФА Р- 70
    Много прилича на моята .

    Коментар


    • #77
      От: За каква вода е това ?

      Вартбургов мотор в добро състояние няма да намери лесно, но определено лесно ще го замени. Остава да се изясни трансмисията.

      Коментар


      • #78
        От: За каква вода е това ?

        Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
        това ли е чудото?

        [ATTACH=CONFIG]618741[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]618742[/ATTACH]

        от тук

        ако знаеш немски, едно гуглене на Mahagoniboot mit Wartburgmotor ще ти извади доста инфо - имат си и форум за стари лодки.
        Не е това ! Тази е двуместна,като я гледам.Моята има отворено пространство 2,0м на 1.4 м или по моему погледнато,спокойно да се возят 4-ма или да лежат 2-ма

        Коментар


        • #79
          От: За каква вода е това ?

          Айде и аз да поумешам салатата! По мои лични наблюдения, контакти и здраво ръчкане и на двата модела Хофман, тази не е от тях. Во време оно на базата на ОСО на язовира в Ботунец имаше три Хофмана. Двата малки бяха със стандартен вартбургов двигател- 50 кс. големият беше с баркасов/модернизиран вартбургов- 70 кс./ като последният го рапилихме до ръба и стана доста повечко. Имаха един реверсивен редуктор но нямам спомен какъв щото не се е налагало да го ремонтираме. Основната разлика която аз виждам с лодката от снимките е че и трите бяха от махагонов шперплат а не от отделни дъски. Не се налагаше никакво калафатене само всяка пролет сменяхме лоената набивка че тогава явно семерингите не са били на мода. Малките харчеха около 15-18 л/ч а голямата стигаше близо 40 на яка ръчка и теглене на водни ски.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #80
            От: За каква вода е това ?

            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
            сменяхме лоената набивка че тогава явно семерингите не са били на мода.
            Те и сега във флота не тачат много семерингите.

            Коментар


            • #81
              От: За каква вода е това ?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Те и сега във флота не тачат много семерингите.
              Не зная как е в момента,отдавна съм настрани от това хоби.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #82
                От: За каква вода е това ?

                За дейдвудни уплътнения продължават с 'лоени' набивки... Е, вече са тефлонови и т.н...
                Но това е най-малкия проблем - набивки се продават и не са скъпи...
                Въпроса е останалата комплектация.... За съжаление нямам никакъв спомен какъв бе редуктора към вартбурговия двигател..

                П.С. а на катерите на подводни криле им викаха Волга - бяха с волгов двигател (абе той си е същия ГАЗ) Беше мечтата ми...

                Обаче след това на един морски клуб бе подарен един корпус примерно в същото състояние (май имаше редуктор, ама потрошен и междинен вал) но така и не можаха да го комплектоват и проекта умря...
                Това бе началото на 90-те години - тъкмо бензина бе станал изключително непрактично гориво
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #83
                  От: За каква вода е това ?

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  Айде и аз да поумешам салатата! По мои лични наблюдения, контакти и здраво ръчкане и на двата модела Хофман, тази не е от тях. Во време оно на базата на ОСО на язовира в Ботунец имаше три Хофмана. Двата малки бяха със стандартен вартбургов двигател- 50 кс. големият беше с баркасов/модернизиран вартбургов- 70 кс./ като последният го рапилихме до ръба и стана доста повечко. Имаха един реверсивен редуктор но нямам спомен какъв щото не се е налагало да го ремонтираме. Основната разлика която аз виждам с лодката от снимките е че и трите бяха от махагонов шперплат а не от отделни дъски. Не се налагаше никакво калафатене само всяка пролет сменяхме лоената набивка че тогава явно семерингите не са били на мода. Малките харчеха около 15-18 л/ч а голямата стигаше близо 40 на яка ръчка и теглене на водни ски.
                  Хе ,хе ! Таман се подреди пъзела
                  На моята няма грам шперплат.Всичко е дърво.

                  Коментар


                  • #84
                    От: За каква вода е това ?

                    Колега, муфата за тази лодка е PRM куплирана на мерцедес дизел например/шлиците пасват/
                    Знам на едно място чистак нови муфи на цена под тази в Англия/тука в София/Иваняне/
                    Disco II td5
                    2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
                    planed: air locker, rear D44bumper

                    Коментар


                    • #85
                      От: За каква вода е това ?

                      Аз имах същата до преди два месеца,а сега имам пластмасовият вариант с два мотора Вартбург.
                      Тази лодка си е немска с двигател вартбург.Ако нещо по задвижването те интересува питай.
                      Аз правих пълна реставрация.За инфо. www.oldieboote.de Тук ще намериш информация за реставрация
                      на коритото и на двигателя.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X