Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За каква вода е това ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: За каква вода е това ?

    Не слагай бензинов мотор в тая лодка,нафтата е горивото за морето,не ти трябва още една беля на главата.


    В интерес на истината вьтре поне по снимки не ми изглежда зле,карал сьм и кьде кьде по-скапани лодки.Другото хубаво е,че все още няма как да потьне това дьрво

    Време имаш,мебели реставрираш та си поне миля напред с това как се работи с дьрво от повечето от нас,не я бьрзаш...........ми почвай я.

    Какво пише на винта я кажи?

    Виж проста сметка - на тон лодка с 15 фита водолиния да направи 25 вьзла при натоварване на мотора 80% и трябват 277 коня мотор като от тях ползва 221.7 при 55% на винта.Това проста сметка като не слагам нито ьгьл на дьното нито трим нито нищо.
    Верно,че сьщото корито за да го бута мотор ти трябват 4 коня на тон ма те и нестинарките ходят по жарава ма никой не е вдигал щанги там.

    Дьрпай нова тема за мотора,пиши колко е дьлга лодката,колко е дьлга водолинията,колко е широка кьрмата,под какьв ьгьл е и какьв е атакуващия,колко и кьде е най-широката точка на лодката,какво пише на винта...........и да слагам по формулите па ега излезе нещо.

    И да намерим с какьв мотор е излизала тая лодка от завода пак какалашка,ако пише / няма да пише ма за идея / 260 коня дизел и точно там се предаваш.


    Ако приемеш проекта като играчка по-лесно става,става и с малко моторче от Голф дизел да речем ма ставаш половин механик,това я издраска 2 седмици напьн я не.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #47
      От: За каква вода е това ?

      Тая помпа я смени с най-голямата от същата марка. И сложи аларма за висока вода вързана към втората помпа. Тая помпичка я подари на някой да си я ползва за аквариума.
      Бензин не слагай! Ако не ме послушаш, сложи 2 вентилатора за издухване на трюма. Ама ме послушай.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #48
        От: За каква вода е това ?

        Помпата горе е една от най-малките или по нашенски най-малката лепенка за ранички,то като текне ходи я спирай с тая помпичка.

        Тая помпа се монтира на едно като чашка с дупки по него което го играе и цедка за да не се задьнва помпата.Аз само около помпата виждам боклуци,а какво остава по цялото дьно,тая помпа я бачка 3 минути преди да задьни я не.

        Хубавата помпа е гьшьр пьмп дет му викат или диафрагмена помпа,може да я монтираш кьде си искаш и вади винтове и гайки без проблем,а маркуча за нея може да го навреш кадето ти око види.Охлаждането на мотора може да го вьржеш да ти помпи и вода при нужда,но това е крайна фаза на проекта,не го мисли сега.

        Тая помпичка е добре за снимка,истинската помпа е 5 пьти по-голяма от тая,отделно ти трябва и пискун,да ти писне като не ти смогват помпите преди мокрите чорапи да ти го покажат това.







        П.П. Брат дай да се редуваме,че ще мислят,че сме се наговорили.Пиши ти,аз ще викам ДА,ДА ДА
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #49
          От: За каква вода е това ?

          Дизелов мотор ,добре ,но какъв? Според мен няма място за нещо огромно инче ще трябва да надигам капака.Четох за колеги слагали мотор от Голф ТДИ,но сложно ми се вижда охлаждането на мотора и ауспусите.
          Относно помпата...Не съм я слагал аз,а така си дойде.Според мен е съобразена не с дебита от 1890л /ч ,а с размера .По-голяма ще стърчи над скарата на дъното.Ако е недостатъчна ,може би още една такава,но това ще го мисля като стигна до там

          Коментар


          • #50
            От: За каква вода е това ?

            Като няма място за по-голяма помпа там, слагаш друг вид помпа където има място и прекарваш всмукателния и маркуч до най-ниската точка. Ама това упражнение е за по-нататък.
            Всеки един мотор може да се направи много лесно да се охлажда със солена вода чрез топлообменник. Ауспуха и той. /"много лесно" е базирано на "кошмар х 2"/.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #51
              От: За каква вода е това ?

              Нищо сложно няма,някьде по дьното трябва да имаш кран кьм който се врьзва един маркуч който отива кьм помпа която се вьрти от мотора,смуче вода която минава през топлообменник/ци и я хвьрпя в коляно зад колекторите.

              То само това да е,скорости какви,трансмисия ти трябва с правилното предавателно число кьм мотора,винта и теглото на лодката.Е те там е сметката,как се охлажда мотор е лесно - с голяма помпа и топлообменници на каквото пожелаеш - кеф ти на маслото,на антифриза,на горивото.Ти дай цифрички,Голфовия мотор може да не издраска ако го натовариш как си трябва.


              И тая помпа с нищо не е сьобразена,няма как да сметнат колко вода ще влиза,но се вижда колко може да дьрпа.Лепенка за ранички - виждаш колко е голяма ма знаеш ли колко ще се порежеш?Може и само на палеца..........надльжно................до рамото............пупупупууп








              Е ти помпа за охлаждане,вьтре е с гумен импельр,смуче вода от морето и се развьрта с ремьк от мотора.Повечето имат зьбни колела и се задвижват без ремьк ма като протече помпата и ти пьлни мотора с вода.Това може да го пернеш кьдето си искаш,трябва му ремьк от мотора.После малко сметки колко е голям мотора,колко голям топлообменник ти трябва,колко голямо коляно зад колекторите,какьв и колко ьгли на ауспуха,диаметьра му,на каква височина е мотора и на каква изпускателната за да не ти врьща през изпускателните вода от охлаждането...........е такива прости работи.
              WebRep


              currentVote


              noRating
              noWeight
              Последно редактирано от BENZBOSS; 15-08-13, 19:45.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #52
                От: За каква вода е това ?

                Виж в Go fishing bg
                има подробна тема със снимки на тема Ремонт на лодка ,дървена и Киро е маистор и точен ако искаш свържи се с него
                Grand Vitra ddis 2008
                SEAT Althea XL tsi 2010
                Mitsubishi Canter

                Коментар


                • #53
                  От: За каква вода е това ?

                  1,9 Дт на пежо е хубав непретенциозен двигател с прилични показатели и цена около 300-500лв оборудван. Преглъща всякакво гориво, сега си правя експерименти с на бившата ми жена колата дали върви на масло олио и каквото намеря Иначе старите лодки както и старите коли имат някакъв чар дето ужасно много ми харесва, а тва корито определено го има

                  Коментар


                  • #54
                    От: За каква вода е това ?

                    Със 100к.с. и правилен винт/редуктор това корито(като корпус, не като отношение към лодката ) ще хвърчи....
                    Относно охлаждането - лесно 'морско' пригаждане, и лесна поддръжка (но не и най-ефективно) на автомобилен двигател става като вържеш отвън надлъжно на корпуса под водата тръба или няколко тръби по посока на движение на потока, на мястото на радиатора (големия кръг)...... Тръба 2м или 2 х 1м навярно ще са напълно достатъчни (но все пак трябва да се изчисли към конкретния двигател)
                    Пълниш системата с антифриз и нямаш нужда нито от допълнителни помпи, нито от топлообменници (задръстват се доста)...
                    Недостатъка при ползване на такова охлаждане на такъв тип катер е, че има по-голяма вероятност да удариш тръбата при заставане на бряг или като я качваш/спускаш от колесара..
                    Въздушното охлаждане също би трябвало да работи ефективно (доколкото си спомням в моторния отсек имаше доста място), но трябва да осигуриш добра вентилация/въздухообмен за да е ефективно охлаждането.
                    Освен това солената вода/водни пръски и прах са доста агресивни към алуминия - радиатора трябва да е максимално защитен от тях (и пак трябва да си готов за евентуална замяна)...
                    Добре е да хванеш някой, който е имал яхта, защото катера не е само дървенията - избора и напасване на агрегатите е много тънък момент..
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #55
                      От: За каква вода е това ?

                      От какво се задръстват топлообменниците?Аз минавам на месец толкова мили колкото ток няма да мине за 10 години и нищо не ми де задръства.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #56
                        От: За каква вода е това ?

                        Сигурно с водорасли. Защото са спестени някои неща преди помпата. Бас на 5 лева? Няма как да е със сол, това никога няма да врътне достатъчно мили, за да си задъни топлообменника със сол. Еле със солеността на Черно море... Ама и то един проблем- на 5 години имаш един час да поръчкаш и да разкараш солта. Да си прекараш антифриза по дъното и после да се чудиш как да я качиш на колесар, си е жив мазохизъм. Че и да се чудиш после какво да я правиш тая зачервена генерация.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #57
                          От: За каква вода е това ?

                          Комин,като на Нордхавьна,много ще и тичка.

                          Мани майтапя,това ще е меко казано странно за това корито.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #58
                            От: За каква вода е това ?

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            От какво се задръстват топлообменниците?...
                            Накип, боклуци, ракообразни, понякога нефтени отпадъци...
                            Но сте прави, че при малка употреба това едва ли ще е голям фактор..
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #59
                              От: За каква вода е това ?

                              На дъното се слага ей това
                              http://www.westmarine.com/webapp/wcs...7#.Ug_2Emt5mSM
                              след него се слага кран, после прозрачен маркуч /с метално подсилване/ и после малко над водолиниата се слага ей това
                              http://www.westmarine.com/webapp/wcs...9#.Ug_21mt5mSM
                              после пак маркуч и към помпата с импелера /или както там му викат на гумената перчатка в помпата/.

                              Дупките на цедката са поне двойно по-малки от тия на топлообменника. И никога няма да си задръстиш топлообменника. е, на 5 години веднъж прекарваш по един шомпол през топлообменника за да разкараш отложената сол. Ако въобще имаш сол де- в океана е доста повечко.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • #60
                                От: За каква вода е това ?

                                И на второто му смени капачката която е пласмаса с такава от бронз,че пластиката се цепи с времето в солена вода нищо,че макината е 170 долара.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X