Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За каква вода е това ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: За каква вода е това ?

    Първоначално публикуван от 6TORM Преглед на мнение
    Тая Аква Рива е да я палнеш привечер от Маями и да идеш да си пиеш мохитото в Хавана и по пътя мощно поп-фолк и всичката газзз
    Aqua river е точно двойно по-малко коне от нещото на снимката. 350/70 срещу 740. И няма да стигне до Хавана с горивото, което носи. За разлика от "нещото"... Ама не сме по темата.

    Горе чета 40-50 коня за лодка над половин тон?!?!?! Явно аз нещо...!?!

    Ясене, аз все още се учудвам колко може да струва оправянето на едно дървено корито. И това при положение, че съм почти имунизиран от големи цифри поради естеството на работата ни. Ако колегата обещае, че баба му е завещата сандък със злато, няма какво да прави и жена му е луда по идеята, тогава съвета ми ще е друг. Това нещо е дупка за хвърляне на пари.
    Последно редактирано от NIKSD; 14-08-13, 18:50.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #17
      От: За каква вода е това ?

      Двата най-щастливи дни на един собственик на лодка- първия като я купува,втория като я продава.Бьди щастлив,продай го това.

      100 коня морски дизел с нафтата в него колко тежи?После си сложи 6 човека вътре или още половин тон с багажа.После сметни,че си на долната граница и това за да излезе на глизаж,а не да върви.

      Гнило няма ма се разсьхнала.Аз и за гнилото не вярвам ма ти сам ще се убедиш.Това ако му свалиш една кожа,облепиш го с вата и епокси,един мотор,окабеляване,управление,резервоари.........бе не ми се мисли,мерак с пари се гаси.

      Ребрата и как са,те дъските ще ги за мажеш ма я снимай вътре сладката вода какво и е причинила на дъното.Хвани една крьстата отверка и я шибни в кила да видиш как влиза като в кашкавал.После смени ребрата и кила,па смени малко разсьхнали места по нея и кажи какво е останало от коритото.И пак ще е пласмаса вън,дървото е заминало вече.

      По понятни причини тук на дадени лодки след дадена година не ни дават застраховки.Или тукашните майстори и дървото са кекави или някой е събрал попарата.

      Пак - продай я за да не учиш по трудния начин.И наснимай повече да видиш колко съм прав.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: За каква вода е това ?

        Не четеш правилно. Не 40-50 а с 21 к.с. развива 40км/ч. или 21.6 възела.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #19
          От: За каква вода е това ?

          Имахме (наследсто) дървена лодка 12 брт с оловен кил, която кротко потъва в брега на Ропотамо. Беше на платна и бензинов мотор Ломборджини, рубка с 4 легла и кенеф с биде от морска вода. ... Ремонтът на коритото беше толкова скъп, че Яхт-клуб Варна не я прие за подарък ...
          пп. Ще е добре, ако имаш камина, която не кади много...
          Последно редактирано от trapper; 14-08-13, 20:34. Причина: пп
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #20
            От: За каква вода е това ?

            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
            Не четеш правилно. Не 40-50 а с 21 к.с. развива 40км/ч. или 21.6 възела.

            А жена ми е щангист
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: За каква вода е това ?

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              А жена ми е щангист
              Сега като я опищОвиш .. и съвсем става опасна работата.

              Коментар


              • #22
                От: За каква вода е това ?

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Не четеш правилно. Не 40-50 а с 21 к.с. развива 40км/ч. или 21.6 възела.
                Да преговорим- лодка с тегло над 600 килограма, с двигател 21 конски сили развива 21 възла? Добре, мерси за информацията. Ще си запиша да не го забравя.

                Не го приемай навътре, отдавна съм се отказал да споря по морски въпроси.
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #23
                  От: За каква вода е това ?

                  Лодката има хляб в нея,дървото се реставрира по лесно от полиестера защото почти всико си личи от пръв поглед.От каквото имаш нужда питаи а имам и човек в БГ да те напъти по темата.
                  Аз има двигател Евинруд 15 hp 1956г в движение извънбордов и си мисля за нещо такова -някой ден!

                  За 600 кг 21 възела не са невъзможни за тази лодка .Тя е без никакво Deep-Ve и при правилна стъпка на винта при попътен вятър и 0/нула/бофор баса се печели .Сега за реставрацията .Ако си я взел за риба -ще е жалко за коритото то е направено за разходки и коктеили с какички в спокоини води и правилния ремонт ще излезе много хубава цифра и много време .Трябва и доста инструмент за тази работа .Както и да е когато решиш ще помагаме
                  Grand Vitra ddis 2008
                  SEAT Althea XL tsi 2010
                  Mitsubishi Canter

                  Коментар


                  • #24
                    От: За каква вода е това ?

                    Ако не ме лъже паметта - тези лодки бяха с двигател Вартбург (не се майтапя)... Вартбурга бе 45 или 55к.с.

                    Волгата бяха друг клас - малко по-големи и на подводни криле (и май бяха алуминиеви)...

                    Хубаво корито, но да знаеш, че има МНОГО играчка и МНОГО мерак за да успееш да го вкараш в пътя...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #25
                      От: За каква вода е това ?

                      http://www.e-w-b-c.eu/fleet.cfm

                      Е подобни,кой с осмак кой с 2,150 до над 300 коня.Искам да го видя с 25 коня на кой коневрьз ще кима това.

                      И знам,виждам какво съм показал и знам и помня на какво приличаше това.Следващата генерация Вартбург беше пластика с отровно оранжев цвят.


                      Още снимки има ли?
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #26
                        От: За каква вода е това ?

                        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                        Aqua river е точно двойно по-малко коне от нещото на снимката. 350/70 срещу 740. И няма да стигне до Хавана с горивото, което носи. За разлика от "нещото"... Ама не сме по темата.

                        Горе чета 40-50 коня за лодка над половин тон?!?!?! Явно аз нещо...!?!

                        Ясене, аз все още се учудвам колко може да струва оправянето на едно дървено корито. И това при положение, че съм почти имунизиран от големи цифри поради естеството на работата ни. Ако колегата обещае, че баба му е завещата сандък със злато, няма какво да прави и жена му е луда по идеята, тогава съвета ми ще е друг. Това нещо е дупка за хвърляне на пари.
                        Без да споря с вас колега, нещото май е същото : http://www.riva-yacht.com/visitors/i...i&mod=aquariva

                        Коментар


                        • #27
                          От: За каква вода е това ?

                          Първоначално публикуван от 6TORM Преглед на мнение
                          Без да споря с вас колега, нещото май е същото : http://www.riva-yacht.com/visitors/i...i&mod=aquariva
                          Нещото на моята снимка НЕ е Riva-Aquariva. Нещото е J-craft

                          За конете не съм догледал. Сега го видях, че и Ривата е с 2 мотора. Почти същите коне имат и двете /още по-лошо за колегата пуснал темата/. За останалото съм прав- Ривата НЯМА да стигне до Хавана. J-Craft носи двойно и малко отгоре гориво. И ще стигне. Лични наблюдения /е, не до Хавана де, ама пак не ме стигат граничните, докато не викнат хеликоптер.../
                          http://www.j-craftboats.com/jcraft-42ft-torpedo/

                          Извинявка за офтопика!
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #28
                            От: За каква вода е това ?

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            Да преговорим- лодка с тегло над 600 килограма, с двигател 21 конски сили развива 21 възла? Добре, мерси за информацията. Ще си запиша да не го забравя.

                            Не го приемай навътре, отдавна съм се отказал да споря по морски въпроси.
                            Нищо не приемам навътре, освен отлежали и изстудени напитки. Иначе трябва да вадиме учебниците по хидродинамика. А в случая аз процитирах в шеговита форма данните посочени от реставраторската фирма, която продава подобна моторна яхта. Айде наздраве с по един студен чай, че ме чакат едни 50-60км градско в изпечена София!
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • #29
                              От: За каква вода е това ?

                              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                              Нещото на моята снимка НЕ е Riva-Aquariva. Нещото е J-craft

                              За конете не съм догледал. Сега го видях, че и Ривата е с 2 мотора. Почти същите коне имат и двете /още по-лошо за колегата пуснал темата/. За останалото съм прав- Ривата НЯМА да стигне до Хавана. J-Craft носи двойно и малко отгоре гориво. И ще стигне. Лични наблюдения /е, не до Хавана де, ама пак не ме стигат граничните, докато не викнат хеликоптер.../
                              http://www.j-craftboats.com/jcraft-42ft-torpedo/

                              Извинявка за офтопика!
                              В такъв случай грешката е моя за което моля да бъда извинен, но все пак приликата между j- крафта и рива-та е поразителна, същото дърво, същата стойка на котвата, същото челно стъкло, както и да е да сме живи и здрави. И за да несъм съвсем офф, към колегата пуснал тема също се присъединявам към мненията които го съветват да я разкара тая лодка и това го казвам от опит, повече не бих си взел необорудвана лодка защото средствата и човекочасовете работа която хвърлих по моята, множко ми дойдоха ама като цяло не се оплаквам, тъкмо понаучих туй онуй..........

                              Коментар


                              • #30
                                От: За каква вода е това ?

                                С двг 13, 3 kw на 2400оборота Bavaria36, 7t, прави малко над 6kn. С този съд може да дърпа и ски в езеро, макар че по съвременните разбирания ще бъде мъка с всичко под 120к.с., все едно да дърпаш ремарке ррез Петрохан с 50кс кола. Възможно е, но никой не го прави, а закача нещо по-мощно. Та ако хвърлиш усилия и средства да възстановиш тази лодка, ще бъде еретично да я спънеш със слаб матор.
                                Последно редактирано от viplamen; 15-08-13, 11:23.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X