Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да заменим колелата с вериги?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    (((((((((((((((((((((((((((( До номеров у нас выдет во все 50 значит ...

    Коментар


    • #17
      До: Да заменим колелата с вериги?

      извинявам се но руския ми е невероятно зле. Тези картинки истински ли са? Такива верижни устройства за джипове продават ли се у нас? Трябва ли да се прави нещо на джипа за да се пригодят?
      благодаря предварително

      Коментар


      • #18
        До: Да заменим колелата с вериги?

        Картинките са истински, на снимките са руски клонинги на американските mattracks - http://www.mattracks.com/

        Струват много пари.
        Не се изисква специална преработка на правилните машини (на някои твърде пластмасови джипки закача по пласмасите)




        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Да заменим колелата с вериги?

          Здравейте,колко струват такива вериги???С такова нещо няма да има спиране!!!

          Коментар


          • #20
            До: Да заменим колелата с вериги?

            10 хиляди евро за комплект как ти се струват?
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: Да заменим колелата с вериги?

              Това нещо има главно проблеми. Между другото ползи.
              Зацепването е с гребени. В истинска кал и сняг не става. Правилното е цевочно. Със зъбчатка.
              Склонно е да се завира под каквото не трябва.
              Една такава гъсеница за джип тежи 160 кила. За АТВ - малко по-малко. На сухо и разбито няма удържане с никва хидравлика и през никви демпфери.
              Останалото е реклама.
              Австралийската армия вече се е опитвала да ги слага на някви дифендъри през 50-те. Така и не са ги приели на въоръжение.

              Коментар


              • #22
                До: Да заменим колелата с вериги?

                Ъъъъ, таковата, склонен съм да споря

                - Теглото на най-тежките Mattracks за АТВ (модел М3) е 43кг.

                http://www.mattracks.com/webTS_M3_.pdf

                - Както отбелязах в друга подобна тема за Mattracks във форума, джиповете на снимките карат с някакви варианти на верига за АТВ. Размерите им са горе долу като на М3 верига. Според мен няма как верига проектирана за АТВ да издържи джип, било то и лек.

                - Веригите за джипове на Mattracks са тези с жълтичкото по тях, и там говорим за по-големи размери и за суми от 40-50 бона зелени нагоре. Имат си независима хидравлика, окачване и прочие, и както спомена Близнака в другата тема - трябва им бая мощна машинка за да ги задвижи.

                - С военните Mattracks работят от години, просто не бият тъпан на площада по въпроса. Но със сигурност не са на ниво австралийска армия преди 50 години.

                Относно "останалото е реклама" - мога да ти гарантирам че що се отнася до този тип техника, американският клиент е далеч по-проклет, придирчив и непрощаващ от който и да било друг. И точно за такова оборудване е по-стиснат и пазарящ се от дърт педофил в тайландски бардак.

                Всичките ми коментари бяха за маттракс де. За руските им екиваленти и по принцип за други марки не говоря. Тях не съм ги гледал от близо.











                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  До: Да заменим колелата с вериги?

                  Колко тежи гума с джанта за АТВ?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Да заменим колелата с вериги?

                    На 4х4 атв-тата гума с джанта е бая топуз. Само гумата е от около 10кг нагоре, а почнеш ли да си играеш с гуми за кал стават около 15. Джантата тежи колкото 13 цолова джанта на лек автомобил според мен.
                    Пак е по-лека от веригата цялата комбинация, но съотношението е към едно към две цяло и нещо, не е като да е едно към десет.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      До: Да заменим колелата с вериги?

                      Намери истинско тегло, пък после ще говорим как голямото увеличаване на сцепните характеристики води до голямо увеличаване на дърпането на кормилото.
                      Тука разни специалистори ще ми издерат очите в темите "пружините са буклук, ресорите са правилни". Не че нещо, ми субективно им било по-комфортно, квото и да значи това, ти небрежно се каниш да увеличиш неподресорените маси и усукващите усилия половин - един порядък ...
                      Кво става като се натъпче това с кал и лед е отделна песен. И да има там работещ ленивец, ходът му ще е мизерен. Та освен още тегло, колкото успее да влезе, чакай и да почне да прескача, или да се скъса не дай боже.
                      Заходната ролка е на земята, не е вдигната. Та гъсеницата се опитва да се пъхне под препятствията, особено като забуксува. Ако не го подпреш на нещо, като види зор се опитва да се завърти около оста си, тогава става страшно. Така че трябва да го подпираш, а това са още щанги отдолу, амортисьори, и промяна в конструкцията.
                      Нито съм виждал, нито чувал за такава военна техника. Не се сещам и как може да се оправдае въвеждането на нещо толкова сложно и скъпо в армията. То не може да се пребори по никой показател нито с многоколесните, нито с верижните.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Да заменим колелата с вериги?

                        Отде този мерак да спорите за неща които се проверяват за 1 мин. Между 600 и 750 кг са 4-те маттрака, т.е около 150 - 180 кг за брой. Контактнара повърхност на един маттрак е около 16" х 30" което си е поне 10 пъти колкото гума с намалено налягане. Очевидно налягането в/у повърхността ще е ако не 10, то поне няколко пъти по малко. Остава въпроса каде да ги носиш тези 700 кг надълъг път? Може да се вземе само един чифт (за отпред) който може в краен случай да замени резервните гумич
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • #27
                          До: Да заменим колелата с вериги?

                          Мерак за спор нямам, само уточнявам някои неща

                          - Теглото на гумите съм го взел от сайта на ITP, както и от превозвача който ни кара гумите. Тегло на джанти - не съм мерил, не ми се е налагало. Просто знам че тежат колкото автомобилна джанта.

                          - М3-ките на снимката са в магазина. Който иска да ги премери, да заповяда. София, кв. Княжево. Да си носи кантар

                          - Всяко нещо може да се счупи/постави в трудно положение/заклещи с добро желание. В момента в който това се случи, атв-то с маттраци ще е стигнало до места за които атв-то с гуми не може и да сънува. Аналогично и при джип с маттраци. А това че в крайна сметка ще закъса е ясно, всичко е въпрос на желание. Ако обаче просто желаеш да стигнеш от точката А до точката Б в трудно проходима местност, шансовете ти да го направиш с вериги са меко казано доста по-високи.

                          - За армейски приложения нямам намерения да споря, не съм компетентен по въпроса. Данните за това че фирмата сътрудничи с американската армия са обществено достояние, има ги в бюджета, който също е обществено достояние. Нямам данни да са ги слагали на танкове, нито да са имали нужда от тях на тежки машини. Знам че си играят с хъмъри и подобни, но не съм им светил.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            До: Да заменим колелата с вериги?

                            А, това е известен рекламен номер. Всяка дребна фирма мечтае поне веднъж да има договор с армията за кво да е, и за без пари, за да може после да разправя че работи за армията. Там това е много висока препоръка. По подразбиране значи че си много мощна фирма. От тия сигурно са взели комплект да го разгледат - ей ти "работим за армията")
                            Чакай сега, аз не съм клепоух новобранец, и естествено не говоря за хипотетични или безизходни ситуации. Това са си съвсем ежедневни, типични за верижните движители проблеми. И в тях няма радост, не завиждай.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Да заменим колелата с вериги?

                              Няколко милиона армейски пари дадени на фирмата за работа по армейски проекти.
                              Факт е че по техните стандарти са пари за семки, не е като да им разработват изстребител.
                              За ежедневните проблеми на верижните машини - пак казвам, не споря, нямам данни. Нямам информация някога такава система да е претендирала да конкурира специализирана верижна машина, най-малкото като размер.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #30
                                До: Да заменим колелата с вериги?

                                колко ли струват тези гъсеници и колко ли ще издържат.
                                само де то темета е много стара

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X