От: Съвет при избор на трактор
Не си прав за зелените.Просто е най-хубавото което може да се купи на пазара.Ако не се карат целогодишно,и не се тормозят,и другите марки стават.Но искаш ли сериозна машина,просто това е избора.
Едни "бизнесмени" с 1 000 000 дк земя,имаха разнообразен парк.Това което устиска е Джон Диър при тракторите,и Class при комбайните. Всичко друго се скапа.Имаха и Кейсове,верижни Калсове,и какво ли още не.Механизаторите са едни и същи на всичките машини.
Не казвам че не се чупят.Виждам това което карат,и с какво подменят.
Не си прав за зелените.Просто е най-хубавото което може да се купи на пазара.Ако не се карат целогодишно,и не се тормозят,и другите марки стават.Но искаш ли сериозна машина,просто това е избора.
Едни "бизнесмени" с 1 000 000 дк земя,имаха разнообразен парк.Това което устиска е Джон Диър при тракторите,и Class при комбайните. Всичко друго се скапа.Имаха и Кейсове,верижни Калсове,и какво ли още не.Механизаторите са едни и същи на всичките машини.
Не казвам че не се чупят.Виждам това което карат,и с какво подменят.
И не се втрещявай ами ела и гледай ,че да не ти правя и снимки на сноповете кабелаци .Гарантирам на 100% защото съм пръскал и двете марки на парчета и кабини ДОЛУ !
, Както и седалката, която е на въздух има счупен стуцер и е спаднала, но нямам време да стигна до него. Иначе кабината е ОГРОМНА, доста добра видимост, добри фарове. Като казах фарове се оказва, че това не е никак за подценяване, осветлението на Ламборджинито са страхотни, Нюхоланда е пълен шит, първо че основните фарове изгоряха от слънцето и напрактика са неизползваеми, но и допълнителните светлини са отвратителни, Ландинито е с по-скоро добри фарове, но не като тези на Страйка.
Коментар