Колеги имам един триколесен дръгел БЧС-ка и от миналата година се почна досаден проблем и до сега не се намери майстор да каже какво точно става.При работа цапа свеща и става въглен черна.Слагаш нова здрава свещ сваляш я чернилка,а някой път и бие тока настрана.Тая година за 70 лева направиха в Доброславци втулка на цилиндъра и откъм компресия и палене стана на 6,но проблема с цапането на свеща си остана.Иначе от първото дръпване на въжето пали.Сменявахме жигльора с по-малък,но по зле става.Някой има ли представа от какво става това и в последно време почнахме да търсим дизелови двигатели да не разправяме със свещи и т.н.Та ако някой знае и къде има дизелови мотори,но да не тези от 3600 лева чисто новите,защото такива намерих доста.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с BCS
Свий
X
-
От: Проблем с BCS
Проверихте ли нивото на горивото в поплавковата камера или пък поплавъка да е пробит.Това което описвате се причинява точно от това.
А хубав дизелов двигател под тази цена няма.Може да се намери,но ще му трябва солиден ремонт.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Аз го имам същия проблем ,оказа се че иглата на поплавъка изпуска по малко и не затваря бензина и така ми вдига нивото на карбураторатора и от там свеща черна и замоства , но щом си правил и ремонт ми отговори на тези три въпроса . Само втулка ли прави ? Сегменти сменя ли ? И колко бензин изгори след ремонта ?Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Само втулка по външния размер на буталото,което си беше.Смених сегментите с нови,който баща е намирал през някакъв човек,който не знам си от къде ги е взел.За бензина никога не сме я следили колко гори.Колкото до нивото в карбуратора високо е.Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнениеСамо втулка по външния размер на буталото,което си беше.Смених сегментите с нови,който баща е намирал през някакъв човек,който не знам си от къде ги е взел.За бензина никога не сме я следили колко гори.Колкото до нивото в карбуратора високо е.
Мисълта ми беше колко бензин сте изгорили след ремонта ?Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Акме са два модела ,единия е АЛ 480 ,другия ВТ88 , аз карам АЛ тази година му направих риза ,със старото бутало (което е втори ремонт 88,5) и му купих чисто нови сегменти Оригинални от магазина ,смених и двата клапана .До първите 20 л гориво си дърпаше масло и цапаше свеща ,но след тези литри спря да гори масло и всичко си дойде на място . Не си правете експерименти да слагате каквито и да било сегменти освен оригиналните за тази машина (аз знам какво имам предвид и не ми се влиза на дълбоко в темата ) за да не .....................Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Я стана ми интересно ,с какво се отличават сегментите наречени "оригинални" от тези произведени от някой реномиран производител. Напиши какво имаш предвид ,може да е полезно, да не се бутаме и ние в преспите.
Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Въпросът е първата част. Ако обичаш отговори на него.
Втората е констатация вследствие дългогодишната ми работа със потребители на такива двигатели.
А професионално се занимавам със бутални пръстени-сегменти от 19 години и смея да кажа ,че познавам производството на тази авточаст в цяла Европа много добре ,както и отчасти в останала час от света.
Та ,една от малкото марки която си произвежда бутала е Ферари,но не произвежда сегменти.Въпреки всичко буталата им за състезателните автомобили се произвеждат от Мале.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнениеЯ стана ми интересно ,с какво се отличават сегментите наречени "оригинални" от тези произведени от някой реномиран производител. Напиши какво имаш предвид ,може да е полезно, да не се бутаме и ние в преспите.
Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Колега, мойта БЧС е дизел, купуван пред 12години чисто нов. До ден днешен, аз ядове с двигател не съм имал. Старият даде фира, точно от пишман майстор - сложил ново бутало, нови сегменти и стар пистолен болт, след ремонта даваше 500дка гаранция, е не изкара и 1 декар. Един познат пак с БЧС сложи сегменти от Москвич, вече 3та година кара така. Поздрави
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеКолега, мойта БЧС е дизел, купуван пред 12години чисто нов. До ден днешен, аз ядове с двигател не съм имал. Старият даде фира, точно от пишман майстор - сложил ново бутало, нови сегменти и стар пистолен болт, след ремонта даваше 500дка гаранция, е не изкара и 1 декар. Един познат пак с БЧС сложи сегменти от Москвич, вече 3та година кара така. Поздрави
пп А това с москвичови сегменти няма да го коментирам ............ Абе вие балканче ли правите ? Или машина която да е надеждна и с която си вадите хляба или част от хляба както е при менТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар