Колеги имам един триколесен дръгел БЧС-ка и от миналата година се почна досаден проблем и до сега не се намери майстор да каже какво точно става.При работа цапа свеща и става въглен черна.Слагаш нова здрава свещ сваляш я чернилка,а някой път и бие тока настрана.Тая година за 70 лева направиха в Доброславци втулка на цилиндъра и откъм компресия и палене стана на 6,но проблема с цапането на свеща си остана.Иначе от първото дръпване на въжето пали.Сменявахме жигльора с по-малък,но по зле става.Някой има ли представа от какво става това и в последно време почнахме да търсим дизелови двигатели да не разправяме със свещи и т.н.Та ако някой знае и къде има дизелови мотори,но да не тези от 3600 лева чисто новите,защото такива намерих доста.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с BCS
Свий
X
-
От: Проблем с BCS
Проверихте ли нивото на горивото в поплавковата камера или пък поплавъка да е пробит.Това което описвате се причинява точно от това.
А хубав дизелов двигател под тази цена няма.Може да се намери,но ще му трябва солиден ремонт.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Аз го имам същия проблем ,оказа се че иглата на поплавъка изпуска по малко и не затваря бензина и така ми вдига нивото на карбураторатора и от там свеща черна и замоства , но щом си правил и ремонт ми отговори на тези три въпроса . Само втулка ли прави ? Сегменти сменя ли ? И колко бензин изгори след ремонта ?Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Само втулка по външния размер на буталото,което си беше.Смених сегментите с нови,който баща е намирал през някакъв човек,който не знам си от къде ги е взел.За бензина никога не сме я следили колко гори.Колкото до нивото в карбуратора високо е.Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнениеСамо втулка по външния размер на буталото,което си беше.Смених сегментите с нови,който баща е намирал през някакъв човек,който не знам си от къде ги е взел.За бензина никога не сме я следили колко гори.Колкото до нивото в карбуратора високо е.
Мисълта ми беше колко бензин сте изгорили след ремонта ?Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Акме са два модела ,единия е АЛ 480 ,другия ВТ88 , аз карам АЛ тази година му направих риза ,със старото бутало (което е втори ремонт 88,5) и му купих чисто нови сегменти Оригинални от магазина ,смених и двата клапана .До първите 20 л гориво си дърпаше масло и цапаше свеща ,но след тези литри спря да гори масло и всичко си дойде на място . Не си правете експерименти да слагате каквито и да било сегменти освен оригиналните за тази машина (аз знам какво имам предвид и не ми се влиза на дълбоко в темата ) за да не .....................Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Я стана ми интересно ,с какво се отличават сегментите наречени "оригинални" от тези произведени от някой реномиран производител. Напиши какво имаш предвид ,може да е полезно, да не се бутаме и ние в преспите.
Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Ето тук сам си отговори на въпроса - Защо да са оригинални ? А оригинални има тук в Бг. А до живота не знам колко им е дълъг ,моята я взех преди 8 г. втора ръка, всяка година кося около 1000/1200 дк (не знам дали е правен ремонт преди да я купя и кога) .На седмата година и отворих мотора защото почна да ми гори по малко масло ,оказа се че има надран цилиндър , нова втулка в Сливен ,нови сегменти и нови клапани .Първо се уплаших че е менте ремонта ,защото почна да пуши ,но след 20 л. изгорен бензин спря и избели ауспуха ,до сега имам около 700 дк окосено (сено ,люцерна, и накрая на годината имам метла за косене около 600 дк ) и нямам никакви проблеми след ремонта . Това от мен ,ако ви интересува нещо за магазин за части или нещо по центровка и регулировка питай те .Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Въпросът е първата част. Ако обичаш отговори на него.
Втората е констатация вследствие дългогодишната ми работа със потребители на такива двигатели.
А професионално се занимавам със бутални пръстени-сегменти от 19 години и смея да кажа ,че познавам производството на тази авточаст в цяла Европа много добре ,както и отчасти в останала час от света.
Та ,една от малкото марки която си произвежда бутала е Ферари,но не произвежда сегменти.Въпреки всичко буталата им за състезателните автомобили се произвеждат от Мале.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Под "оригинални" се разбира сегменти за този тип и модел двигател. Не можеш да сложиш сегменти от двигател с водно охлаждане на такъв с въздушно, въпреки , че отговарят по размер. Ако е сложил , както казва някой , сегменти от "Москвич" , може това да е причината. Топлинният режим на различните типове двигатели е различен , а от там и изискванията към буталните пръстени.Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнениеЯ стана ми интересно ,с какво се отличават сегментите наречени "оригинални" от тези произведени от някой реномиран производител. Напиши какво имаш предвид ,може да е полезно, да не се бутаме и ние в преспите.
Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.
Коментар
-
От: Проблем с BCS
Колега, мойта БЧС е дизел, купуван пред 12години чисто нов. До ден днешен, аз ядове с двигател не съм имал. Старият даде фира, точно от пишман майстор - сложил ново бутало, нови сегменти и стар пистолен болт, след ремонта даваше 500дка гаранция, е не изкара и 1 декар. Един познат пак с БЧС сложи сегменти от Москвич, вече 3та година кара така. Поздрави
Коментар
-
От: Проблем с BCS
То един колега си е заварявал и буталото ,и пак кара ама.........Аз съм с старо бутало и стар бутален болт е е сега да чакам нещо да се дъни ли ?Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеКолега, мойта БЧС е дизел, купуван пред 12години чисто нов. До ден днешен, аз ядове с двигател не съм имал. Старият даде фира, точно от пишман майстор - сложил ново бутало, нови сегменти и стар пистолен болт, след ремонта даваше 500дка гаранция, е не изкара и 1 декар. Един познат пак с БЧС сложи сегменти от Москвич, вече 3та година кара така. Поздрави
И какъв е този болт от кавак ,върба или варен бук че да не изкара и 1 дк? И какво направи с стария двигател? Искам да го купя .
пп А това с москвичови сегменти няма да го коментирам ............ Абе вие балканче ли правите ? Или машина която да е надеждна и с която си вадите хляба или част от хляба както е при мен
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар