Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с BCS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с BCS

    Колеги имам един триколесен дръгел БЧС-ка и от миналата година се почна досаден проблем и до сега не се намери майстор да каже какво точно става.При работа цапа свеща и става въглен черна.Слагаш нова здрава свещ сваляш я чернилка,а някой път и бие тока настрана.Тая година за 70 лева направиха в Доброславци втулка на цилиндъра и откъм компресия и палене стана на 6,но проблема с цапането на свеща си остана.Иначе от първото дръпване на въжето пали.Сменявахме жигльора с по-малък,но по зле става.Някой има ли представа от какво става това и в последно време почнахме да търсим дизелови двигатели да не разправяме със свещи и т.н.Та ако някой знае и къде има дизелови мотори,но да не тези от 3600 лева чисто новите,защото такива намерих доста.
    Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

  • #2
    От: Проблем с BCS

    Богата смес-може и карба да е износен и да не става с настроика.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с BCS

      Не е трябвало да ходиш в Доброславци. Много мърляво работят ,А и май нищо не разбират.Исках да ми шлайфат един двигател на плато ,те ме гледаха като извънземен.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с BCS

        Проверихте ли нивото на горивото в поплавковата камера или пък поплавъка да е пробит.Това което описвате се причинява точно от това.
        А хубав дизелов двигател под тази цена няма.Може да се намери,но ще му трябва солиден ремонт.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с BCS

          Аз го имам същия проблем ,оказа се че иглата на поплавъка изпуска по малко и не затваря бензина и така ми вдига нивото на карбураторатора и от там свеща черна и замоства , но щом си правил и ремонт ми отговори на тези три въпроса . Само втулка ли прави ? Сегменти сменя ли ? И колко бензин изгори след ремонта ?
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с BCS

            Само втулка по външния размер на буталото,което си беше.Смених сегментите с нови,който баща е намирал през някакъв човек,който не знам си от къде ги е взел.За бензина никога не сме я следили колко гори.Колкото до нивото в карбуратора високо е.
            Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с BCS

              Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение
              Само втулка по външния размер на буталото,което си беше.Смених сегментите с нови,който баща е намирал през някакъв човек,който не знам си от къде ги е взел.За бензина никога не сме я следили колко гори.Колкото до нивото в карбуратора високо е.

              Мисълта ми беше колко бензин сте изгорили след ремонта ?
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с BCS

                Мисля, че за бензиново акме стават сегменти от москвич. Намирисва ми на калпав ремонт на мотора. Поздрави

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с BCS

                  Акме са два модела ,единия е АЛ 480 ,другия ВТ88 , аз карам АЛ тази година му направих риза ,със старото бутало (което е втори ремонт 88,5) и му купих чисто нови сегменти Оригинални от магазина ,смених и двата клапана .До първите 20 л гориво си дърпаше масло и цапаше свеща ,но след тези литри спря да гори масло и всичко си дойде на място . Не си правете експерименти да слагате каквито и да било сегменти освен оригиналните за тази машина (аз знам какво имам предвид и не ми се влиза на дълбоко в темата ) за да не .....................
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с BCS

                    Я стана ми интересно ,с какво се отличават сегментите наречени "оригинални" от тези произведени от някой реномиран производител. Напиши какво имаш предвид ,може да е полезно, да не се бутаме и ние в преспите.

                    Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с BCS

                      Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение

                      Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.
                      Ето тук сам си отговори на въпроса - Защо да са оригинални ? А оригинални има тук в Бг. А до живота не знам колко им е дълъг ,моята я взех преди 8 г. втора ръка, всяка година кося около 1000/1200 дк (не знам дали е правен ремонт преди да я купя и кога) .На седмата година и отворих мотора защото почна да ми гори по малко масло ,оказа се че има надран цилиндър , нова втулка в Сливен ,нови сегменти и нови клапани .Първо се уплаших че е менте ремонта ,защото почна да пуши ,но след 20 л. изгорен бензин спря и избели ауспуха ,до сега имам около 700 дк окосено (сено ,люцерна, и накрая на годината имам метла за косене около 600 дк ) и нямам никакви проблеми след ремонта . Това от мен ,ако ви интересува нещо за магазин за части или нещо по центровка и регулировка питай те .
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с BCS

                        Въпросът е първата част. Ако обичаш отговори на него.

                        Втората е констатация вследствие дългогодишната ми работа със потребители на такива двигатели.

                        А професионално се занимавам със бутални пръстени-сегменти от 19 години и смея да кажа ,че познавам производството на тази авточаст в цяла Европа много добре ,както и отчасти в останала час от света.

                        Та ,една от малкото марки която си произвежда бутала е Ферари,но не произвежда сегменти.Въпреки всичко буталата им за състезателните автомобили се произвеждат от Мале.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с BCS

                          Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
                          Я стана ми интересно ,с какво се отличават сегментите наречени "оригинални" от тези произведени от някой реномиран производител. Напиши какво имаш предвид ,може да е полезно, да не се бутаме и ние в преспите.

                          Проблемът на тези двигатели /малолитражна селско-стопанска техника/,най -често едноцилиндрова с въздушно охлаждане е,че тя винаги работи на предела си. Предел и на температурен ,и на мощносттен режим. Нормално е да има по кратък живот.
                          Под "оригинални" се разбира сегменти за този тип и модел двигател. Не можеш да сложиш сегменти от двигател с водно охлаждане на такъв с въздушно, въпреки , че отговарят по размер. Ако е сложил , както казва някой , сегменти от "Москвич" , може това да е причината. Топлинният режим на различните типове двигатели е различен , а от там и изискванията към буталните пръстени.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с BCS

                            Колега, мойта БЧС е дизел, купуван пред 12години чисто нов. До ден днешен, аз ядове с двигател не съм имал. Старият даде фира, точно от пишман майстор - сложил ново бутало, нови сегменти и стар пистолен болт, след ремонта даваше 500дка гаранция, е не изкара и 1 декар. Един познат пак с БЧС сложи сегменти от Москвич, вече 3та година кара така. Поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с BCS

                              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                              Колега, мойта БЧС е дизел, купуван пред 12години чисто нов. До ден днешен, аз ядове с двигател не съм имал. Старият даде фира, точно от пишман майстор - сложил ново бутало, нови сегменти и стар пистолен болт, след ремонта даваше 500дка гаранция, е не изкара и 1 декар. Един познат пак с БЧС сложи сегменти от Москвич, вече 3та година кара така. Поздрави
                              То един колега си е заварявал и буталото ,и пак кара ама.........Аз съм с старо бутало и стар бутален болт е е сега да чакам нещо да се дъни ли ? И какъв е този болт от кавак ,върба или варен бук че да не изкара и 1 дк? И какво направи с стария двигател? Искам да го купя .


                              пп А това с москвичови сегменти няма да го коментирам ............ Абе вие балканче ли правите ? Или машина която да е надеждна и с която си вадите хляба или част от хляба както е при мен
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X