От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР
Има коли със синхронни и асинхронни карета. Не уточнявах какви карета от кола да ползва. На полуоските на колите с предно предаване са синхронни, но коли със задно преване ползват карета с кръстачка.
При прикачането на инвентар, в зависимост от необходимата мощност се гледа да се изчисти пулсацията с поставяне на 2 карета и спазване на необходиния ъгъл. Колкото е по-голяма разликата в ъгъла, толкова и по-големи са пулсациите. Сега като се замислих се гледат двата края на валовете да са успоредни и каретата да са подредени правилно. При тебе валовете предполагам са успоредни, но каретата ти не са наредени правилно и пулсациите ще са големи.
Първоначално публикуван от lodkar
Преглед на мнение
При прикачането на инвентар, в зависимост от необходимата мощност се гледа да се изчисти пулсацията с поставяне на 2 карета и спазване на необходиния ъгъл. Колкото е по-голяма разликата в ъгъла, толкова и по-големи са пулсациите. Сега като се замислих се гледат двата края на валовете да са успоредни и каретата да са подредени правилно. При тебе валовете предполагам са успоредни, но каретата ти не са наредени правилно и пулсациите ще са големи.
Коментар