Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

    Откъде му вдигна оборотите?Според мен проблема на 952 не е в оборотите,а в скоростната кутия.Много голяма разлика има между тях.Втора са му високи оборотите,на трета не му стига силата.Тунинг май няма за тях?

    поздрави

    Коментар


    • #17
      От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
      Откъде му вдигна оборотите?Според мен проблема на 952 не е в оборотите,а в скоростната кутия.Много голяма разлика има между тях.Втора са му високи оборотите,на трета не му стига силата.Тунинг май няма за тях?

      поздрави
      Това е поредната глупост в тези машини,няма 6-та(понеже е синхронизирана кутия,изхвърлена е),която е най-необходимата предавка и се налата да прехвърляш с лоста сектора.Имат 1-ва,7-ма(2-ра)8-ма(3-та)и 9-та(4-та),на 1-ва няма какво да правиш,2-ра в повечето случаи е голяма и му падат оборотите.На ГНП-то отзад има две 6мм болчета,едното е за горивото,а другото за центробежният регулатор(долното по спомен),трябва да го развиваш постепенно,докато оборотомера стигне 2200об/мин,най-добре е да се стендова ГНП-то и да се пломбира.Обороти над 2200 са пагубни за мотора.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #18
        От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

        За 2600 мт.ч освен че сцепи кожуха на скоростната кутия(проблема беше в нас-изора 1000 дк. с обръщателен плуг 3х45.Плуга беше лемкен опал,първото тяло започваше на 1,5 зад трактора.Беше много тежък като кг. за навеса.Тогава го карахме и без предни тежести.По думи на специалисти трактора се е разбалансирал и от там е бил и проблема с кожуха.)Проблеми до сга с него не сме имали.Пали върви и върши работа.Може би има разлика в това че беше за Финландия,имаше лепенки стикери че е за експорт за там.Вносителя как се е докопал до него не знам.Дори парното можеше да духа само топло,всичко друго беше премахнато.Говоря за първите 952-ки около 2000г. производство.В него има всичко това което са имали като екстри по това време.Управление и хидравлика данфос,соларни стъкла,балонни гуми и др.
        Аз лично съм много доволен от него.

        поздрави

        Коментар


        • #19
          От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

          Вече е решено на 100%, днес са дошли буталата, така че ТКР-6 ще има, само трябва още малко време да преключа със сеидбата и се заемам с болгара.

          Коментар


          • #20
            От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

            Днес чух гласът на болгара отново, само че още е без турбо, утре се заигравам с тръбите за едно друго по него.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0028.jpg
Прегледи:1
Размер:173.9 КБ
ID:5375156Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0027.jpg
Прегледи:1
Размер:158.5 КБ
ID:5375168Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0029.jpg
Прегледи:1
Размер:176.3 КБ
ID:5375157Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0030.jpg
Прегледи:1
Размер:134.9 КБ
ID:5375158Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0031.jpg
Прегледи:1
Размер:96.5 КБ
ID:5375159Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0032.jpg
Прегледи:1
Размер:155.3 КБ
ID:5375160Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0033.jpg
Прегледи:1
Размер:96.7 КБ
ID:5375161Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0034.jpg
Прегледи:1
Размер:157.0 КБ
ID:5375162Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0043.jpg
Прегледи:1
Размер:141.5 КБ
ID:5375163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0044.jpg
Прегледи:1
Размер:164.3 КБ
ID:5375164
            и работата продължава.

            Коментар


            • #21
              От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

              Еми браво колега,като сложиш и турбото ти пожелавам милиони беззаварийни моточасове,през които да се налага само да наливаш нафта А ако не е тайна от къде взе буталата и ризите и с какъв размер са?Защото и на мойто ЛТЗ,ще му правя преглед на двигателя(ще го отварям,да му прегледам,бутала,ризи и др.),че нещо не ми харесва как работи.
              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

              Коментар


              • #22
                От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР



                Както и предполагах,коляновият вал е без противотежести(освен ако не си ги смъкнал нарочно),което означава 60кс(не знам точно кой модел Д беше) и върви комплект с гнп с тежък регулатор ограничена на 1800об/мин,от там е и невървежа на машината.Разтърси се и му намери колянов вал с противотежести и подходящата гнп,с турбината без необходимата маса на колянов вал+маховик,няма да постигнеш кой знае какво,под определени обороти натоварен,ще гасне.Пръскалките за буталата ми се струват самоделки,трябва да имат клапан който да отваря на 1,2А,иначе рискуваш лагерите да слязат в картера.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #23
                  От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                  Тежестите на вала свалих по желание на шлайфиста.
                  Цивките са самоделки с ф1,5мм. за сега мотора държи 3 атм. на тихи обороти.
                  А това за тежеста на маховика ще може ли да го обясниш като за по-тъп ученик.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                    Схванах,явно е бил със малък диаметър шмиргел и са пречели,трябва да се използва подходящо лепило и зверско стягане,инак излизат през блока.За да има подходящ въртящ момент,всяко двг трябва да има определена маса(кг) на маховик и колянов вал,като за по-нискооборотните дизели тя е по-голяма,а за високооборотните е по-малка,това си го смятат конструкторските екипи още при проектирането на съответното двг.Не вярвам да имаш проблем,при положение,че си поставил противотежестите,разлики в маховиците на болгара няма,на някои МТЗ-та има двудисков съединител(1025)и масата се увеличава,но там и въртящият момент е по-голям.
                    За пръскалките,стопли мотора на 90гр и виж какво става на празен ход,не трябва маслото да пада под 0,5 иначе рискуваш.На центробежния филтър в основата има тапи,от дясно горната като я развиеш има клапан(под всички има,другите два са за потока масло през масленият радиатор) за слив,от там на топъл мотор може да коригираш налягането на мотора,като в никакъв случай клапана не трябва да е стегнат до край,иначе рискуваш при студен старт зимата да пръснеш я тръба я привода на маслената помпа.
                    Последно редактирано от petroffbg; 19-05-12, 10:22.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #25
                      От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                      Работата по двигателя за сега е завършена, да се похваля малко-
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0055.jpg
Прегледи:1
Размер:138.9 КБ
ID:5376650Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0056.jpg
Прегледи:1
Размер:156.1 КБ
ID:5376651Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0057.jpg
Прегледи:1
Размер:152.0 КБ
ID:5376652Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0058.jpg
Прегледи:1
Размер:129.4 КБ
ID:5376653

                      Коментар


                      • #26
                        От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                        Я да се намеся малко не на място. Пожарникарите не знам дали няма да се закучат, за ауспуха и дали ще те допуснат до жътва.
                        Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                        Калоян Кирилов
                        LZ2ZGT

                        Коментар


                        • #27
                          От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                          За пръв път виждам такъв тип центробежен маслен филтър на Д 240,масово са обзаведени със чаша с централен болт за обслужване.Къде му е монтиран масленият радиятор,гледам,че маркучите водят към задния край на мотора,а отпред е само водния?
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #28
                            От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                            Радиаторът не е ли като на ЮМЗ? На Болгарът казанчетата (горното и долното) не са ли свързани със заварки с радиатора?
                            Кольо Динев

                            Коментар


                            • #29
                              От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                              Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                              Радиаторът не е ли като на ЮМЗ? На Болгарът казанчетата (горното и долното) не са ли свързани със заварки с радиатора?
                              Почти като на ЮМЗ,но със по-малък обем,казанчетата са разглобяеми,крепат ги един кашон болчета 8мм...
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • #30
                                От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                                Да именно заради кашона с болтчетата се бъркам, но съм сигурен че съм виждал Болгар с неразглобяем радиатор.
                                Кольо Динев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X