Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

    С първото не се занимавай,ще има трева в редовете,понеже браздирите са нарушили екрана от хербицида.Засей и си напръскай,по-бързо ще свършиш двете операции поотделно отколкото заедно и ще изгориш 150-200гр нафта в повече.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #47
      От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

      Небе човече, не си ме разбрал правилно, замисълът е следният:
      -отпред се закача пръскачка (400л.) на която няма щанги.
      -отзад редосеялка с торовнасящ апарат и по една пръскалка зад всяко претъпкващо колело.
      -маркуч между предпазния клапан на пръскачката и разпределителя (този който разпределя разтвора м-ду пръскалките) на сеялката.
      -електромагнитен клапан на маркуча за по лесно спиране на пръскането при маневри.
      като всяка пръскалка покрива ивица от 30-35см. и така ще се покрива на половина по малко площ, отколкото реално се обработва.
      Себестойността на пръскането (от към препарата) ще падне примерно казано од 7лв./дек. на 3,5лв./дек. а аз сея всяка година около 3000/3500дек. дали ще си струва инвестицията ? .

      Коментар


      • #48
        От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

        Пробвал съм тази идея,без торовнасянето,не се получава.Прекалено много време се губи за зареждане,ту с вода и химия,ту със семена и ако се закаръчи нещо(а неизбежно ще се случи),губиш деня,а утре може и да вали,и вместо да засееш 250-300дк се проваляш.Преди,като работех само с две машини,правех следното,едната подготвя с култиватора(торта е внесена преди слятата обработка),със другата извършвам сеитба,три дена така.На четвъртия спартака закачен на единия,пръскачката на другия(400л навесна 12м,все още я имам,но не съм я ползвал с години) и до вечерта напръскваме засятото(750-900дк),принципно дават до 4-ят ден да се внесе хербицида,ако превали,още по-добре,засилва се действието на препарата.

        P.S.Не ти трябва торовнасяне на сеялката(или на окопният култиватор),хората за това са измислили торачките,при дъждовна пролет има вариянт семената да не изникнат,благодарение на редичката тор вляво или вдясно от браздира и ще сееш ли или ще ториш,днес не можеш да вържеш 100дк!?Икономията,дето си мислиш,че правиш,е нищожна спрямо загубеното време,отделно ако се задъжди десетина дена след сеитбата,при твоя вариянт,такава трева и гюрлюк ще тръгне в редовете,че после трябва да пуснеш окопаване на ръка.Направи си трите операции по отделно и ще ти е мирна главата,това от мен,рано или късно ще стигнеш до тоя извод...
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #49
          От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

          Нека малко посъживя темата....Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0020.jpg
Прегледи:1
Размер:159.2 КБ
ID:5464550Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0021.jpg
Прегледи:1
Размер:151.5 КБ
ID:5464551Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0022.jpg
Прегледи:1
Размер:158.8 КБ
ID:5464552Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0024.jpg
Прегледи:1
Размер:119.4 КБ
ID:5464553Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0025.jpg
Прегледи:1
Размер:141.8 КБ
ID:5464554

          Коментар


          • #50
            От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

            И ако не е тайна какъв инвентар ще се използва?

            Коментар


            • #51
              От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

              Поздравления за проекта, но според мен, допълнително ще натовари иначе слабата конструкция на болгара. "Магарето" хич не се хвали с здравина, особено при 4х4 версията.

              Коментар


              • #52
                От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
                И ако не е тайна какъв инвентар ще се използва?
                А ти само последния пост ли погледна преди да напишеш нещо или предните просто не си ги прочел?????

                Коментар


                • #53
                  От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                  Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
                  Нека малко посъживя темата....

                  Тъй като те гледам,упорит си(мязаш на Българин,на който са му казали,че -ей-тва,не може да стане),евалла за предният навес и силоотводният вал,пробвай това което си намислил и рано или късно ще стигнеш до заключението от предният ми пост.А предният навес си има ред други приложения,и го няма като "екстра" във серийните модели.

                  P.S. Ако искаш да имаш читав двигател,изхвърли картоненият филтър,този мотор си работи успешно със турбо и въздушен филтър със маслена баня...
                  Последно редактирано от petroffbg; 23-03-13, 23:11.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #54
                    От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                    Поздравления за положения труд. От снимките не се вижда ясно, понеже няма една снимка на целия кардан, но ми се струва че не е зацепен правилно и ще имаш ядове. Гледам че има от къде да се коригира, но не знам дали ще стане точно, понеже шлиците са малко на брой и множе да не идва където трябва.
                    Трянба двете лапи на един и същи вал да са разположени в една равнина. При тебе дългия вал е само с едно каре и от другата страна на шлици, извади шлиците и презацепвай правилно. Ако не е правилно зацепено се получава пулсиращо предаване на оборотите, а от там и на мощността. Всичко което закачиш, ще го разпилява за отрицателно време.

                    Коментар


                    • #55
                      От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                      Предната част на кардана на снимките изглежда да е грешно сложен - осите на двата му края се пресичат, което не му позволява да работи без пулсации на ъгловата скорост. Допълнително и това с каретата, но то ще се оправи с шлиците.
                      С пулсации се изнова по-бързо или просто се троши. Тъй като е презапасен със здравина, ще върви и така известно време. Няма да е максимално възможното за конструкцията, но няма да е и катастрофа. Плюс това задната част е със същата грешка и не съм сигурен, но щом входът и изходът в крайна сметка да са с успоредни оси, нещата да се самооправят с наслагването на пулсациите.
                      Последно редактирано от lodkar; 24-03-13, 17:28.

                      Коментар


                      • #56
                        От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                        Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                        Предната част на кардана на снимките изглежда да е грешно сложен - осите на двата му края се пресичат, което не му позволява да работи без пулсации на ъгловата скорост. Допълнително и това с каретата, но то ще се оправи с шлиците.
                        С пулсации се изнова по-бързо или просто се троши. Тъй като е презапасен със здравина, ще върви и така известно време. Няма да е максимално възможното за конструкцията, но няма да е и катастрофа. Плюс това задната част е със същата грешка и не съм сигурен, но щом входът и изходът в крайна сметка да са с успоредни оси, нещата да се самооправят с наслагването на пулсациите.
                        Пулсацията на ъгловата скорост е в това че този тип кардан е асинхронен и за да стане синхронен се ползва второ каре със същото разположение за да компенсира забавянето или избързването. За това и не може да се ползва едно каре от този тип, а са задължително 2. Много е важен обаче ъгалите които сключват двете карета на едно рамо от кардана. За двата края трябва да е един и същи. Ката се загледах сега има проблеми и там. Така че е най-добре са се раздели този кардан на две за да се постигне резултат иначе неизбежно ще има проблеми. Проблема при такива ситуации няма да е в кардана. На него не му пречи, той си работи с пулсациите. Проблема ще е вътре в скоростната кутия и/или в редуктора на агрегата, който ще се задвижва.

                        Коментар


                        • #57
                          От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                          Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
                          А ти само последния пост ли погледна преди да напишеш нещо или предните просто не си ги прочел?????
                          Чел съм ги всичките даже на пост 40 съм писал,но тези от 45 и 47 са минали без много да им обърна внимание.
                          Идеята като замисъл е добра и само времето ще покаже дали е удачна.
                          Успех.

                          Коментар


                          • #58
                            От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                            Някой ще ми обясни ли тогава как аджеба се избягват тези проблеми при прикачен инвентар на който му се предава движение чрез карданен вал на който пък ъглите при каретата непрекъснато се променя, като да речем :
                            -сламопреса
                            -роторна косачка
                            -силажирка
                            -и още мн. др.

                            Коментар


                            • #59
                              От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                              И аз не го разбрах това с кардана и пулсациите ,ако може малко пояснения.
                              Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.

                              Коментар


                              • #60
                                От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР

                                За клатушкащата се косачка съм писал:
                                Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                                С пулсации се износва по-бързо или просто се троши. Тъй като е презапасен със здравина, ще върви и така известно време. Няма да е максимално възможното за конструкцията, но няма да е и катастрофа.
                                А и се предполага, че инвентарът се мести в определени граници, мисено е като е проектиран.
                                Карето при работа с пречуване на кардана предава въртенето неравномерно. На входа има постоянна ъглова скорост (въртене), след него е на пулсации по две на оборот. За да се неутрализира това, се слага второто каре със същия ъгъл на пречупване и по такъв начин, че неговото действие да неутрализира неравномерността от първото.
                                Този недостатък го няма в каретата на колата, по-добре е да се ползват те при нужда от здравина.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X