От: ЯДОВЕ С ЕДИН БОЛГАР
Масления филтър вземах от една стара МАРИЦА-50 (тези с разделна горивна камера и подгряващи свещи на главата). Този филтър ми бе без пари а също така е много запазен за разлика от стария кйто хлопа като кокал в тенджера
а и пасна 1 към 1, а и аз смятам че е по добър защото го завъртат две цивки под чашата ( като на ЮМЗ-то).
А колкото до масления радиатор, него го монтирахме някъде край работилницата в тревата
, вместо него направих един топлобменик от пожарогасител през който минава водата, вкарах серпентина ф16 през която пък минава маслото.Така стана само един радиатор който много лесно се мие, а и по малко боклуци задържа м-ду двата радиатора (единият от които го няма
) няма и течове на масло по водния радиатор.
А за пожарникарите по принцип двигателите които са с турбина не се оборудват с искрогасител за разлика от атмосверните, ама нищо чудно преди жътва да кача някоя снимка с заварена тръба от ауспуха с коляно на горе която стига до планката на огледалото.
Първоначално публикуван от petroffbg
Преглед на мнение

А колкото до масления радиатор, него го монтирахме някъде край работилницата в тревата


А за пожарникарите по принцип двигателите които са с турбина не се оборудват с искрогасител за разлика от атмосверните, ама нищо чудно преди жътва да кача някоя снимка с заварена тръба от ауспуха с коляно на горе която стига до планката на огледалото.
Коментар