Обява

Свий
Няма добавени обяви.

накланяща се триколка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: накланяща се триколка

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAGE_782.jpg
Прегледи:1
Размер:109.7 КБ
ID:5231160Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAGE_786.jpg
Прегледи:1
Размер:110.3 КБ
ID:5231158Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAGE_787.jpg
Прегледи:1
Размер:105.8 КБ
ID:5231157Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAGE_788.jpg
Прегледи:1
Размер:88.8 КБ
ID:5231159за това окачване на амортисьора писах по горе
    Honda CR-V I 2000 г.
    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

    Коментар


    • #32
      От: накланяща се триколка

      С триъгълник е по-добре, но трябва да е с по-големи размери. Начертай го при страничен наклон от 45 градуса и ще се ориентираш за размерите му.

      Коментар


      • #33
        От: накланяща се триколка

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPP07D80602153210.jpg
Прегледи:1
Размер:26.5 КБ
ID:5232567Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPP07D8051F002948.jpg
Прегледи:1
Размер:37.3 КБ
ID:5232568Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPP07D80517121D30.jpg
Прегледи:1
Размер:34.2 КБ
ID:5232569Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPP07D805170C0B48.jpg
Прегледи:1
Размер:34.8 КБ
ID:5232570Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPP07D8051F001837.jpg
Прегледи:1
Размер:33.8 КБ
ID:5232571Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPP07D805170D0A15.jpg
Прегледи:1
Размер:37.4 КБ
ID:5232572Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DPP07D8051F002D47.jpg
Прегледи:1
Размер:34.4 КБ
ID:5232573
        Тези снимки може да са ти полезни.

        Коментар


        • #34
          От: накланяща се триколка

          еее браво. сега виждам как е направено захващането на болта. ще пробвам да преправям и аз. пречертах си захващането на амортисьорете и мисля че 25 градуса наклон в ляво или дясно е достатъчно имайки в предвид начина по който ще съм седнал. днес ходих до вторични и видях подходяща седалка но трябва да си я сваля и да я занеса да я притегля. при цена 4,6лв. за килограм се чудя дали от някоя морга няма да е по-евтино. замислих и нов начин за предавка за управлението но ще почертая малко и ще пробвам. замислил съм и да прережа едни ски които да поставям на мястото на предните гуми за през зимата
          Honda CR-V I 2000 г.
          0 осем 96 осем три 3 сто и 10

          Коментар


          • #35
            Re: накланяща се триколка

            утре ще ми пристигнат и останалите части за да продължа, че нещо позакъса проекта. вече има тръби за останалата част от конструкцията ,ще дойде и още едно моноокачване от скутер, амортисьор и др. купих и нови гуми заотпред и остава да помръзна малко в гаража. дали ще е добра идея да ползвам намаляваща предавка от верига на колело и 2 зъбака с различен диаметър. идеята ми е директното управление да не е точно директно, а да увелича ъгъла на завъртане на волана за сметка на по-лесно управление. все пак масата на триколката ще е около 150 кг.
            Honda CR-V I 2000 г.
            0 осем 96 осем три 3 сто и 10

            Коментар


            • #36
              От: Re: накланяща се триколка

              Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
              утре ще ми пристигнат и останалите части за да продължа, че нещо позакъса проекта. вече има тръби за останалата част от конструкцията ,ще дойде и още едно моноокачване от скутер, амортисьор и др. купих и нови гуми заотпред и остава да помръзна малко в гаража. дали ще е добра идея да ползвам намаляваща предавка от верига на колело и 2 зъбака с различен диаметър. идеята ми е директното управление да не е точно директно, а да увелича ъгъла на завъртане на волана за сметка на по-лесно управление. все пак масата на триколката ще е около 150 кг.
              По-принцип всички се стремят към по-бързо завиване,а не към бавно,направи го 1/1,няма да сбъркаш!
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #37
                От: накланяща се триколка

                Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
                ...ще е ли удобно ли да те ангажирам за някои неща...
                Колега, чак сега попаднах на поста ти.
                Ако мога да помогна с нещо, насреща съм, макар че не съм запознат с моргите.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #38
                  Re: От: Re: накланяща се триколка

                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  По-принцип всички се стремят към по-бързо завиване,а не към бавно,направи го 1/1,няма да сбъркаш!
                  понеже няма да използвам готов кормилен механизъм, а кормилния прът директно щеше да подава движението към колелата та затова мислех да го редуцирам 1,5:1 за по лесно управление. нече ще има голяма тещест отпред но на място сигурно ще ми е по лесно.
                  Honda CR-V I 2000 г.
                  0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                  Коментар


                  • #39
                    Re: От: Re: накланяща се триколка

                    реших да сменя готовите жигулски селентови втулки с тампони подобни на колегата вальо зила от проекта му за атв и днес си купих от едно сервизче. струва ми се че са по удачни от готовите втулки. благодарство за идеята. абе като се видим на събора ще черпя.
                    Honda CR-V I 2000 г.
                    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                    Коментар


                    • #40
                      От: накланяща се триколка

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAGE_849.jpg
Прегледи:1
Размер:168.8 КБ
ID:5242908Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAGE_847.jpg
Прегледи:1
Размер:99.1 КБ
ID:5242907налага ми се да направя набързо една шейна за поне 3-4 души ислед работа за по час час и половина правя това. ски 170 см., малко тръби, и предница от балкан50 за управление на мястото на предно колело ще има ски и най интересното ще е със задни амортисьори от скутер които ми хартисаха от проекта за триколката. за сега е това и докрай на януари ще трябва да е за боя.
                      Honda CR-V I 2000 г.
                      0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                      Коментар


                      • #41
                        От: накланяща се триколка

                        Хааа подобен проект мисе варти във главата от много години,дори съм сабрал много от частите но така и неостана време за изпълнение.вземи и помисли за килата на шеината че хубаво щесе возите трима-четирима ама това иска и дърпане по баира.

                        И още нещто ти като можеш да огъваш тръби защо другият ти проект конструкцията нее от тръби.

                        Поздрави и успех.
                        Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                        Коментар


                        • #42
                          От: накланяща се триколка

                          ако обещаете да не се смеете на какво "устройство" огъвам тръбите, ще "му" направя и снимки днес. за шейната досега използвах 1брой тръба ф18х1,8мм. с тегло около5 кг. 2бр. тръба ф25х1,8 дълга 105см. за шарнирното окачване, предница от балканче около8-10 кг. и 2 амортисьора от скутер х 3кг. ските тежат около 8-10кг и предстои дъска 1,5 х 23 х 115 см.+дунапрен и изкуствена кожа за тапицерията.невярвам да е по тежка в готов вариянт повече от 30 кг. , а за тегленето ще се редуват тез които ще се возят. аз съм си със ските. най-много да я тествам 100-200 пъти. ще има и снимки на теста, само да завали сняг. а другият проект ще има доста тръби, но за сега пода ми е по лесен от квадратен профил и само той ще е от тях. всичко останало вече ще е с ф 20х1,8 имного заварки. досега се притеснявах със свързването на тръби под ъгъл но след подходящото скосаване си е направо кеф да се заваря. ще сним и заварките от близо и се надявам някой да ме похвали / или критикува/ заварям с инвертор Българско производство и електроди вежен 2-2,5мм. според дебелината на материала.
                          Honda CR-V I 2000 г.
                          0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                          Коментар


                          • #43
                            От: накланяща се триколка

                            Щом имаш инвертор защо заваряш със Вежен. Използвай стоманени електроди,та нали това е идеята на инвертора.С обикновен електровен стоманен електрод трудно се пали и не варви добре,но със инвертора е друга работа,проблем никакъв е нещата до голяма степен зависят и от заварчика.Ако те интересуват стоманени електроди за целта фокс, норт и.........

                            Успех със заварките.
                            Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                            Коментар


                            • #44
                              От: накланяща се триколка

                              според мен не трябвали да се използва електрод най-близък до състава на материала който ще се заварява.ако тръбите са стоманени да но тези не са. аз си купих едни турски 2,5мм 5 кг. и се оказа че заварката им е много здрава, но по трудно палят. обмазката им е много дебела и докато пробие трябва да почукна няколко пъти, а вежена както го докосна и се топи като свещ. инверторчето за любителска работа според мен си е добро до 130 А е и досега при няколко изгорени електрода един след друг не ми е правило проблем.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0002.jpg
Прегледи:1
Размер:104.3 КБ
ID:5244930Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0003.jpg
Прегледи:1
Размер:187.7 КБ
ID:5244934Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0004.jpg
Прегледи:1
Размер:153.8 КБ
ID:5244931Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0011.jpg
Прегледи:1
Размер:160.9 КБ
ID:5244932Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0010.jpg
Прегледи:1
Размер:253.5 КБ
ID:5244929Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0006.jpg
Прегледи:1
Размер:315.3 КБ
ID:5244933
                              тук е и "специалният" инструмент на който огъвам тръбите. това е П образен винкел предварително огънат та който му заварих една шина в която да запъвам тръбата и после огъвам на око. това малкото на снимката е част от окачването на предния край на ската.
                              Honda CR-V I 2000 г.
                              0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                              Коментар


                              • #45
                                От: накланяща се триколка

                                Баси тръбогипа а аз моя една седмица се потих над него докато огънах първата траба.
                                Поздрави за творенията но май изостави триколката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X