Обява

Свий
Няма добавени обяви.

накланяща се триколка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: накланяща се триколка

    ами каквото и да кажа, ще е като оправдание. на 12.02. ще сме с фирмата на планина, та реших да направя нещо за шоуто. иначе жената ми направи подарък нови ски и обувки и ще има с какво да си чеша мерака (ако има сняг, че прогнозите са едни.....). триколката не е забравена но се притеснявах как ще огъвам тръбите и това ми беше за тренировка. за сега ако се задържи топло навън ще продължа и нея, но ако е студено май ще съм до камината вкъщи. гаража на вилата е външен и не се отоблява, а като отворя вратите и вътре става едно течение та чак и мен ме хваща.
    Honda CR-V I 2000 г.
    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

    Коментар


    • #47
      От: накланяща се триколка

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STA60514.jpg
Прегледи:1
Размер:121.8 КБ
ID:5253880Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STA60520.jpg
Прегледи:1
Размер:229.6 КБ
ID:5253879Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STA60519.jpg
Прегледи:1
Размер:193.4 КБ
ID:5253876
      ето я и шейната. издържа изпита с по 4 човека на писта 2 на беклемето + няколко преобръщания. сега идва ред и на триколката
      Honda CR-V I 2000 г.
      0 осем 96 осем три 3 сто и 10

      Коментар


      • #48
        От: накланяща се триколка

        има развитие и по триколката, ще кача и снимки като се надявам ако някой забележи нещо не както трябва да казва
        Honda CR-V I 2000 г.
        0 осем 96 осем три 3 сто и 10

        Коментар


        • #49
          От: накланяща се триколка

          НА всички мои бъгита , тръбите съм ги огъвал на подобни приспособления. И това е верния начин.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09406.jpg
Прегледи:1
Размер:154.6 КБ
ID:5266518
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от kotarakafeliks; 06-04-11, 18:52.

          Коментар


          • #50
            От: накланяща се триколка

            днес пробно зглобих окачването и сложих новите гуми. отзат я подпрях на трупче и седнах на мястото на седалката и о чудо. накланя се без усилия за сега.но несъм закачил долният край на амортисьорите към носачите. тия дни и това ще стане.ще има и снимки но малко по-късно само да ги кача на компа.
            Honda CR-V I 2000 г.
            0 осем 96 осем три 3 сто и 10

            Коментар


            • #51
              От: накланяща се триколка

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STA60079.jpg
Прегледи:1
Размер:202.0 КБ
ID:5273484Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STA60080.jpg
Прегледи:1
Размер:156.8 КБ
ID:5273483Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STA60083.jpg
Прегледи:1
Размер:169.4 КБ
ID:5273482днес я изкарах на светло за обещаните снимки. несъм монтирал двигателя защото ще го сменям с друг и незнам окачването му как ще е. в петък живот и здраве ще го видя а до тогава има още работа по управлението
              Honda CR-V I 2000 г.
              0 осем 96 осем три 3 сто и 10

              Коментар


              • #52
                От: накланяща се триколка

                Интересно ще бъде на пробите. Нямам опит с точно такава схема на окачване но имам едни опасения , че ще се образуват противоречиви усилия. Чак не мога да опиша това което си представям. Струва ми се , че ще става опасничко при опит за завиване при висока скорост. Пружините ще те лъжат , че си наклонил МПСто достатъчно, а то ще те изхвърля от завоя рязко, когато достигне критична точка. Абе не мога да го опиша точно , и дано не съм прав също. Иначе се получава изящна конструкция.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #53
                  От: накланяща се триколка

                  от пробите до сега и от компют. симулация амортисьорите не взимат участие в накланянето на шасито. те я поддържат изправена а при промяна на ъгъла триъгълника към който са захванати горните краища на амортисьорите само се накланя в противоположната посока. сега си продавам двигателя от пияджото и ще купувам подобен на хонда но малко по мощен.
                  Honda CR-V I 2000 г.
                  0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                  Коментар


                  • #54
                    От: накланяща се триколка

                    Ахааа. Снимката е малко неясна и ръцете са ми бързички :-)

                    Не забелязах първоначално пантата в долния край на триъгълника. Хак да ми е за бързането!
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #55
                      От: накланяща се триколка

                      това не е проблем, нали затова сме в един форум за да си помагаме с каквото можем. по-лошото е , че днес тръгнах с ремаркето за друг скутер който щяхда ползвам за донор и по средата на пътя като звъннах на продавача се оказа, че той тръгнал в друга посока и немога да го купя та ми връзва ръцете, а аз мислех да го припаля през уикенда. е ще поработя по управлението но ми се искаше да вдигна рамата вече на 3 гуми.
                      Honda CR-V I 2000 г.
                      0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                      Коментар


                      • #56
                        От: накланяща се триколка

                        управлението е готово и действа поне за сега на място в гаража. монтирах и двигатела и задния амортисьор и за сега ми се струва, че се накланя повече от необходимо поне в стационарен режим. надявам се в движение да е по добре. остава ми много работа по укрепване и изграждане на рамата и защитна клетка, педали , окабеляване и ...... още много пот. утре ще снимам и ще пусна снимки.
                        Honda CR-V I 2000 г.
                        0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                        Коментар


                        • #57
                          От: накланяща се триколка

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0191.jpg
Прегледи:1
Размер:218.8 КБ
ID:5283255Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0185.jpg
Прегледи:1
Размер:239.0 КБ
ID:5283254Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0189.jpg
Прегледи:1
Размер:201.3 КБ
ID:5283253Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0188.jpg
Прегледи:1
Размер:243.3 КБ
ID:5283252eто и обещаните снимки, като след пробните спускания по наклона пред гаража ще променя захващането на подвижната упората за регулиране на волана и ще правя педали за газ и спирачка. седалката е само за проби и ше има още много промени по захващането и страничните упори.предстои ми и укрепване на двигателя и изграждане на странични ролбари и още много работа но първо ще трябва да сложа ремък на двигателя и да го запаля. ако някой има забележки относно конструкцията или е видял някоя грешка да казва и да не се притеснява докато е време.
                          Honda CR-V I 2000 г.
                          0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                          Коментар


                          • #58
                            От: накланяща се триколка

                            педалите за газ и спирачка вече са готави и действат. новото захващане на седалката и укрепването на двигателя също. от нуколкото проби по наклон обаче, се оказа че ако не се наклоня преди да завия инерционните сили ме накланят в обратна на завиването страна и сега работя по принудително накланяне със стартер от скутер, редуктор и винтова предавка. с 2 бутона от волана по избор ще я накланям или не в завой. сега обаче имам проблем с паленето на двигателя и ще искам помощ от всички вас. двигателя е с пълното окабеляване и електроника но тъй като са в един найлонов плик и без контактния ключ ми е трудно да го запаля. проследил съм повечето кабели и искам да питам трябва ли да подам някъде + към кабелите влизащи в дв. за да имам искра на свеща. в дв. влизат 4 кабела, излизат още4 които са за CDI то. тях съм ги подредил по цветове и един излиза от цди то и влиза в бубината. до тук добре но като завъртя на стартер и нямам искра та въпроса ми е къде да захраня с ток (+) за да му чуя гласа на тоя двигател.
                            Honda CR-V I 2000 г.
                            0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                            Коментар


                            • #59
                              От: накланяща се триколка

                              На втория извод на бобината трябва да имаш плюс,а от двигатела управляваш първия по маса(след всяко замасяване бобината комутира високо напрежение),разгледай добре,по мотора също някаде трябва да се подаде +за да сработи комутатора,ако не си наясно с жиците виж някой специалист,не си прави експерименти излизат скъпо.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • #60
                                От: накланяща се триколка

                                Първо какъв е двигателя,ЦДИ-то променливо токово ли е или правотоково.Бобината задълбително трябва да е на маса ако е със един извод ако е със два единият извод пак трябва да е към маса.От двигателя излизат 4-ри кабела двата са от датчика а другите два са от намотките за захранване на ЦДИ-то (комутатора).Останалите кабели които излизат от двигателя са за реле регулатора който също трябва да е на маса .

                                Поздрави.
                                Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X