Тази бобина която си показал е със вградено ЦДИ щом имаш оригиналната инсталация не би трябвало да е проблем да налучкаш буксите те немогат да се объркат. Имай в предвид че по-големите скутери имат датчик на степенката и когато е спусната не палят а когато го няма датчика също.
Най добре направи подробни снимки на наличната инсталация и релета, абе на всичко налично.
Не съм я карал на ход още. Много време се занимавах в неделя с почистване на карб. и стартиране на дв. Сега имаме и много работа и не ми остава свободно време за нищо друго. Надявам се да намалее работата във фирмата и да довърша триколката . Аз също нямам търпение да и се метна.
Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
след няколко тестови разходки се наложи да преправя управлението и да я повдигна малко чрез промяна на захвашането на долния край на амортисьорите. днес пак побръмчах но се налага да проверя предно ляво колело защо не спира както трябва.
Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Чак днес успях да направя перката на вариатора и да го сглобя. Сложих и нов ремък и от вторият път запали след като не беше пален от 3 месеца. Естествено, че веднага я пробвах и направо щях да падна. Още като натиснах педала на газта триколката рипна напред а зад гумата поизрови чакъла. Повозих се доволно и с тъга я прибрах в гаража, но няма как имах и друга работа. След празниците като се върна ще викна някой да направим клипче.
Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар