от известно време ме гложди мисълта за накланяща се триколка с двигател от скутер. Идеята ми е двигателя заедно с трансмисията да са отзад а предницата да е от двойни "А" образни носача, като се намират на близко разстояние един от друг и при накланяне настрани гумите да се накланят заедно със конструкцията. Незнам дали го обяснявам правилно , но си направих някои чертежчета които ще се опитам да кача.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
накланяща се триколка
Свий
X
-
От: накланяща се триколка
Piaggio имат такъв скутер. Ето:
http://www.it.piaggio.com/it_IT/news...io_mp3_lt.aspx
Виждал съм ги и наживо, но не съм се заглеждал в окачването. Ще се поровя...Your conscience is all you can take to your grave.
-
От: накланяща се триколка
триколката на пиаджо съм я разглеждал подробно на живо в гърция и на чертеж но идеята ми е да седна на седалка тип РЕКАРО и да съм ниско до земята . тъй като корелски файлове неможах да кача ще ги снимам с телефона и ще ги качаHonda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: накланяща се триколка
сега като се замисля май си прав но ако разстоянието от основата на носачите се намали цялата конструкция ще се крепи като на люлка и ще я поддържат само предните носачи в равновесие. така при наклон на тялот в страни ще е необходимо много по-малко усилие за излизане от равновесието.имам впредвид да се приближат един към друг ,а в същото време да им удължа раменетеHonda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: накланяща се триколка
Вероятно си прав. Не съм се замислял откъм усилията, но си гледал състезания с мотори. Според мен с нарастването на скоростта ще нараства и усилието необходимо за накланяне. Имам приятел италианец, луд по пистовите мотори. Кара само Дукатита и винаги последния модел. Та от него съм слушал за накланянето. Казва "мотора трябва да го събориш, той не ляга сам. Ако не го натискаш достатъчно, се стреми да си продължи направо".
И добавя: " Всеки може да кара мотор, но не всеки може да КАРА мотор"Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: накланяща се триколка
наистина при висока скорост има центростремителни сили които с нарастване на скоростта се увеличават но при 100 кубиков скутер за донор едва ли ще имам проблем . засега ще пробвам така пък има и други по9слажни решенияHonda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: накланяща се триколка
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение....Не съм се замислял откъм усилията, но си гледал състезания с мотори....."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: накланяща се триколка
мисля че рли накланяне освен общия център на тежеста има и значение на каква височина ще се монтират предните носачи и шарнирното окачване отзад. според мен колкото по ниско на конструкцията/ рамата/ се монтират толкова по-лесно ще се накланя, ниския монтаж пък ще повдигне рамата по-високо и така общия център на маса се вдига. дано сте ме разбрали за какво говоря.Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: накланяща се триколка
http://www.diseno-art.com/encycloped...deli_625L.html
ето и каква открих във форумаHonda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар