Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двуместно бъги от Рено 10

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Двуместно бъги от Рено 10

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    petroffbg, Идвах миналата година в Калипетрово, и ми направи впечатление, че на доста от бъгитата има поставени едни по- особени амортисьори, с доста дебело стъбло. Доколкото разбрах били самоделни, но изработени по модела на някакви самолетни... Ъгъла под който бяха поставени спрямо хоризонталата е доста малък, което пък говори за голяма твърдост.
    Би ли споделил някаква информация за тях, и ако може нещо чертежче
    Ако знаеш де...
    Тези амортисьори ,самолетните за които говориш нямат нищо общо с чешката разработка.Има на няколко машини поставени такива,различават се по това,че лъскавата част е отгоре,и вентила за помпене е също там.Устройството им е елементарно,само масло и клапан.По принцип са предназначени да се помпят на 25ат,и са с много малък ход-около 150мм,возят отвратително и затова се поставят под малък ъгъл за да се компенсира хода на носача.Другият по-разпространен модел стои обратно,вентила за помпане и лъскавата част са отдолу,това е много по-сложно изпълнение и съответно возенето е прекрасно.За да се произведат такива амортисьори,ти трябват хонинговани тръби ф50 и ф 63.Намериш ли ги почти всеки стругар може да свърши останалото.Трябва да се изработят,насочващи втулки,бутало,клапан.Принципа на работа е следният:в долната част на цилиндъра има поставено бутало компресирано под някакво налягане 8-16ат,което стои опряно клапана който е монтиран в горната част на ф50 цилиндъра.При разпънат амортисьор в горния цилиндър ф63 се налива хидравлично масло до горе.При минаване на неравности течността от горния цилиндър минава през клапана и оказва натиск на буталото.Буталото от своя страна компресира въздуха който е под него и се получава пружиниращ ефект.Най-хубавото в случая е,че с промяна на налягането може да решиш как да те вози.Мисля,че имам някаде чертеж,но има хиляди подробности които трябва да се спазят за да работи правилно това чудо.Когато ги правих,ходих 15тина път до Търговище,докато влязат в час тези чудесии.
    Имам четри броя излишни,карани само един сезон,цена на комплекта 1200лв.Справки на лични.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #77
      До: Двуместно бъги от Рено 10

      Благодаря за обяснението, на мен ми беше полезно. Не, че някога ще си направя такива амортисьори, но поне разбрах как работят.
      А 1200 лв за амове никога няма да дам, на моето бъги съм със задни от фиеста, за 30 лв двата. Е, моето бъги не е правено за състезания, а само за удоволствие, и затова не ми се вкарват скъпи части в него. А возията също е на ниво, но за сметка на стабилността. При 60-70 км/ч бъгито започва да става неуправляемо, но и без това ние не ги караме с такава скорост.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #78
        До: Двуместно бъги от Рено 10

        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
        Имам две машини които са в шампионата,които са с много по-сложна инсталация от твоята,но ти ме разби!?Защо са ти тия бушони и релета!?Това да не е совалка?Кьорав предпазител не съм ползвал,само чифт релета за вентилаторите.
        Да ти кажа всеки чифт халогени е с отделно реле не знам колко е правилно но се презастраховам всичко сложих в шлаухи сега поставям още два халогена.Предишната инсталация беше прекалено открита и на няколко пъти пляс във водата и гасна за 10-15мин амове ще мисля евтин вариант защото просто не върви на това бъги да сложа скъпи.Поздрави за твойте машини много ги бива.

        Коментар


        • #79
          До: Двуместно бъги от Рено 10

          Ами това е алтернативният вариант на PROFLEX,нашенският де,с тази разлика,че профлекса струва за бройка 850евро.При скорости до около 200 това нещо не мърда само каската ти започва да се повдига.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #80
            До: Двуместно бъги от Рено 10

            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
            Ами това е алтернативният вариант на PROFLEX,нашенският де,с тази разлика,че профлекса струва за бройка 850евро.При скорости до около 200 това нещо не мърда само каската ти започва да се повдига.
            Приятел не ме устройват аз съм до 180 (ЛАДА 1600).
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #81
              До: Двуместно бъги от Рено 10

              Първоначално публикуван от SLAVIKA1980 Преглед на мнение
              Да ти кажа всеки чифт халогени е с отделно реле не знам колко е правилно но се презастраховам всичко сложих в шлаухи сега поставям още два халогена.Предишната инсталация беше прекалено открита и на няколко пъти пляс във водата и гасна за 10-15мин амове ще мисля евтин вариант защото просто не върви на това бъги да сложа скъпи.Поздрави за твойте машини много ги бива.
              Слагай. Един-единствет път съм "спестявал" предпазител, макар и на съвсем различен клас автомобил - пишман станах. на първи януари хората допиваха, а аз оправях подпалена инсталация...

              П.П. Скъпите амове ... са си скъпи Имат смисъл дори и за малка машинка, но пустата му цена...
              Принципно е много по-евтино да се намерят сравнително свястни амортисьори от някоя бегачка по моргите, но си е въпрос на късмет, а и ходовете обикновено са никакви - старите ми Кони-та имаха 120мм от край до край с все тампона, което за пистова машина е достатъчно, но за бъги е доникъде.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #82
                До: Двуместно бъги от Рено 10

                Колеги ето резултата от работата ми през тези дни вече чакаме затопляне и започваме с нощните карания по Витошко може вече и на лов да ходя с мойта техника всичко по токовете е 6.Не се стърпяхме и го изкарахме въпреки студа.

                Коментар


                • #83
                  До: Двуместно бъги от Рено 10

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  petroffbg, Идвах миналата година в Калипетрово, и ми направи впечатление, че на доста от бъгитата има поставени едни по- особени амортисьори, с доста дебело стъбло. Доколкото разбрах били самоделни, но изработени по модела на някакви самолетни... Ъгъла под който бяха поставени спрямо хоризонталата е доста малък, което пък говори за голяма твърдост.
                  Би ли споделил някаква информация за тях, и ако може нещо чертежче
                  Ако знаеш де...
                  Голямо ровене падна в компира докато ги открия а не ми се занимаваше да смъквам размери от машината,ако има нещо неясно насреща съм!

                  Free Image Hosting by ImageBam.com
                  Последно редактирано от petroffbg; 12-03-10, 22:08.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #84
                    До: Двуместно бъги от Рено 10

                    Благодаря за услугата.
                    Ако започна да правя друго бъги-може би ще ползвам чертежа ти. Но май ако се захвана-то ще е да направя бъги за хард офроуд, след Трявна съм на вълна яко трофи, и машина за преминаване през сериозни препътствия.
                    Все пак-благодаря, а може и на някой друг да е полезна информацията...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #85
                      До: Двуместно бъги от Рено 10

                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      Ами това е алтернативният вариант на PROFLEX,нашенският де,с тази разлика,че профлекса струва за бройка 850евро.При скорости до около 200 това нещо не мърда само каската ти започва да се повдига.
                      Колега а имаш ли нещо като чертежи или снимки на конструкцията на твоето бъги , че съм решил да правя но искам да е такъв модел .
                      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                      [B]Ford Escort xr3 [/B]
                      [B]Aro 10 [/B]
                      Плачи! Там близо край град София
                      стърчи, аз видях, черно бесило,
                      и твой един син, Българийо,
                      виси на него със страшна сила.
                      0896042536

                      Коментар


                      • #86
                        До: Двуместно бъги от Рено 10

                        Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
                        Колега а имаш ли нещо като чертежи или снимки на конструкцията на твоето бъги , че съм решил да правя но искам да е такъв модел .
                        По принцип не работя с чертежи(голям минус),а се водя от следното правило:междуосово-около 2.60см и колея мин.1.70см.Ето някои снимки от производството през началото на 2008г,снимките не са много добри,телефона просто беше грозен.













                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #87
                          До: Двуместно бъги от Рено 10

                          Колега,ако не е тайна колко време ти отне,както и колко пари?вероятно не са малко.А и относно здравината на рамата-с безшевни тръби ли действаш? и обръщал ли си се?ако да.запазва ли се структурата на рамата,?гледам серизно дебелина тръба си избрал,вероятно има защо.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Двуместно бъги от Рено 10

                            Главният ролбар е 42х3мм,шевна тръба ако питаш защо поради причината,че не се цепи(локум чупи ли се)Предишната машина беше с манесманови тръби и като се върнех от състезание започваше сериозна инспекция по заварките,цепеше се където се сетиш и овщо взето ми писна да заварявам.С това нямам такъв проблем,питаш дали съм се преобръщал-да седем пъти и половина, направо ми писна викам си няма ли да спре най-после.Имам някаде видеозапис ще се постарая да го намеря.Ето кадри на машината след преобръщането:



                            Общо взето след обръщането,нито едно колело не се движеше!
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #89
                              До: Двуместно бъги от Рено 10

                              Значи при обръщане ходовата част е за вторични,.
                              Обаче виждам че "кабината" няма драскотини.
                              А ще споделиш ли с къкви двигатели и скорости караш?фабрични или тунинг

                              Коментар


                              • #90
                                До: Двуместно бъги от Рено 10

                                Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                                Значи при обръщане ходовата част е за вторични,.
                                Обаче виждам че "кабината" няма драскотини.
                                А ще споделиш ли с къкви двигатели и скорости караш?фабрични или тунинг
                                Общо взето карам с двигател наVW16V-1600см от който са останали само капаците оригинални и кутия от Варбург,която отдавна няма нищо общо с оригиналната си плънка,вътре е с преправени скорости,шпер и сега и слагам раздатка за преден мост!
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X