До: Двуместно бъги от Рено 10
Тези амортисьори ,самолетните за които говориш нямат нищо общо с чешката разработка.Има на няколко машини поставени такива,различават се по това,че лъскавата част е отгоре,и вентила за помпене е също там.Устройството им е елементарно,само масло и клапан.По принцип са предназначени да се помпят на 25ат,и са с много малък ход-около 150мм,возят отвратително и затова се поставят под малък ъгъл за да се компенсира хода на носача.Другият по-разпространен модел стои обратно,вентила за помпане и лъскавата част са отдолу,това е много по-сложно изпълнение и съответно возенето е прекрасно.За да се произведат такива амортисьори,ти трябват хонинговани тръби ф50 и ф 63.Намериш ли ги почти всеки стругар може да свърши останалото.Трябва да се изработят,насочващи втулки,бутало,клапан.Принципа на работа е следният:в долната част на цилиндъра има поставено бутало компресирано под някакво налягане 8-16ат,което стои опряно клапана който е монтиран в горната част на ф50 цилиндъра.При разпънат амортисьор в горния цилиндър ф63 се налива хидравлично масло до горе.При минаване на неравности течността от горния цилиндър минава през клапана и оказва натиск на буталото.Буталото от своя страна компресира въздуха който е под него и се получава пружиниращ ефект.Най-хубавото в случая е,че с промяна на налягането може да решиш как да те вози.Мисля,че имам някаде чертеж,но има хиляди подробности които трябва да се спазят за да работи правилно това чудо.Когато ги правих,ходих 15тина път до Търговище,докато влязат в час тези чудесии.
Имам четри броя излишни,карани само един сезон,цена на комплекта 1200лв.Справки на лични.
Първоначално публикуван от Кольо
Преглед на мнение
Имам четри броя излишни,карани само един сезон,цена на комплекта 1200лв.Справки на лични.


амове ще мисля евтин вариант защото просто не върви на това бъги да сложа скъпи.Поздрави за твойте машини много ги бива.
Имат смисъл дори и за малка машинка, но пустата му цена...
Коментар