Благодаря.
Сега въпрос за гумите.
Какви гумета да му сложа, та хем да е евтино, хем да засрамва жипките? С тези на снимките явно няма да стане. Като най-бюджетен засега се очертава варианта "подковани гуми". Пробвано е, работи, но животът им е малък, не ми се занимава през 3-5 разходки с болтове и гуми.
В сайта на малатеста има едни 13 цолови с хубав грайфер, но сигурно си е цифра, та затова и не съм се обърнал още към Голди. Но ще видим, ако бъгито се представи добре, може и да го черпя едни малатести, ще видим. Засега ще съм благодарен на съвети за евтино решение на въпроса. Но дотогава има време, докато го подкарам има доста играчка.
Тури му тракторни шарки има тринайски.Ама Коле нещо много паянтово с тия профили беТова ако рипнеш некой скок да не се разпадне на съставните си частиПоздрави
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
На първо четене имате по половин кръгче.
Старий, не ми се вижда паянтово, кво като е от профил? А на възловите места ще има усилване с триъгълни планки, поинжинерному-кници, отсега съм сигурен, че няма да се разпадне. А скокове, и обръщания се предвиждат по проект
Благодаря.
Сега въпрос за гумите.
Какви гумета да му сложа, та хем да е евтино, хем да засрамва жипките? С тези на снимките явно няма да стане. Като най-бюджетен засега се очертава варианта "подковани гуми". Пробвано е, работи, но животът им е малък, не ми се занимава през 3-5 разходки с болтове и гуми.
В сайта на малатеста има едни 13 цолови с хубав грайфер, но сигурно си е цифра, та затова и не съм се обърнал още към Голди. Но ще видим, ако бъгито се представи добре, може и да го черпя едни малатести, ще видим. Засега ще съм благодарен на съвети за евтино решение на въпроса. Но дотогава има време, докато го подкарам има доста играчка.
Сега, като се съвзех малко, да кажа докъде стигнах с бъгито, че има нетърпеливи...
Трябваше и повече работа да свърша, но има и други неща за вършене, няма как. А ми се иска вече да върви
Така: Вече има вид на изглед, малкият син на Данчо(4 г.) като влезе в гаража и пита-"Защо има две бъгита?". Значи наистина прилича. Ето вижте:
А тук вече сложихме седалките, още повече вид...
А тук Данчо ме е хванал In action
А вече започнах с промените. Отначало бях решил да сложа шкодовата рейка, даже и бях направил захващането, Но не ми хареса това, че хода на рамената е малък. То, не, че с тези пружини ще има кий знае какъв ход на носачите, но фордовата рейка е по-освободена, та реших да сложа нея, с накрайниците на шкодата. Разбира се, резбите не съвпадат, но мерене, рязане, заваряване, пробвано е на предното бъги, става. Оформя се една друга промяна-на захващането на гредата на предницата, но засега ще остане така, като минат тестовете, ако се наложи ще го направя. Засега главната цел е да тръгне веднъж...
Все си казвам-"Не бързай, мисли, направи го както трябва", и почти никога не го изпълнявам. Има една дума-циганска душа. Но това твърдо съм решил, че ще стане, ако ще и да го преправям няколко пъти.
Браво колега! Дай малко инфо за размерите на височина на конструкцията и размерите между предния и задния мост, че моето ми се струва малко голямо и се чудя дали да го намалям. Относно гумите ти какви да избереш, аз ще слагам отзад 255/50/15, а отпред съм нагласил 185/60/14. Имам повече 14-ки, ако искаш мога да ти дам два броя. Тези на снимките са временни. За рейката наистина е по-добре да е фордовата, моят донор е форд XR3 и мисля, ще ми върти тези големи гуми. Аз по-бавно действам, но ще ви настигна. Ползвам кръгли тръби и вместо да огъвам използвам готови колена.
Сега не мога да дам размери, бъгито не е при мен, но височината на рамката от земята мисля, че беше 380 мм. Но не съм сигурен, по спомен.Междуосовото разстояние също не знам. Действах така-Най напред направих захващането около двигателя, и захващане на окачването. После, като сметнах, че тази част е долу-горе завършена, продължих напред. Дължината на надлъжните "греди" определих опитно. Т.е. Седнах в стойка подобна на тази с която карам, и измерих с рулетката, Не помня колко точно се получи но го закръглих на 1400 мм. И предницата-като дойде добреза рейката, от значение беше, че материала беше на свършване, искаше ми се да направя нещо малко по-друго, но като помислих, и така е добре.
Гумите.... Ееех, то всичко е нахалост, ако няма добри гуми. С тези на снимките няма да е в никакъв случай, те на асфалта превъртат-не стават, ще видим. Все пак-благодаря за предложението.
А XR3 си е сериозна машина, няма да имаш проблеми с мощността изобщо, само дето е повече "бегач", а тук се търси повече "катерач". Но няма как-работим с каквото има...
А това, че действаш по-бавно да не те притеснява, така и крайният резултат е по-добър.
Успех! И да пишеш как върви работата, и как се справяш с трудностите.
И аз като теб, сядам и меря, но нали знайш, че на българина му е все малко и го поотпуснах, та си стана почти като размерите на междуосието на Лагуната ми. Затова те питах за височина на конструкцията и дължината. Имам още няколко дена да поумувам, защото в събота продължавам. Досега са ми отишли 30 м тръби и имам още доста да слагам. Ако нещо се сетиш, като съвет да ми кажеш ще съм ти благодарен, приемам всякакви съвети и критики.
Коментар