Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Бъгито на Кольо

    ок,няма проблеми утре ще снимам,
    на дядката жигулето претърпя основен ремонт,за това му виках че кола ако ти я подаряват бегай далече ама той...как да е ,с баща ми сменихме почти цялата ел.инсталация,щото един приятел си беше играл вътре и беше изподъвкал де що има жица.,та сменихме тва онва,цяло лято отне и стигнахме до тестдрайв,където развихме тези скорости,но можеше и още ,но стана крайно неприятно,отвсякъде реве,и друса като каруца

    Коментар


    • До: Бъгито на Кольо

      Първоначално публикуван от Som4eto Преглед на мнение
      Не мислиш ли че е разумно да нагласиш някакви защитни капаци на ангренажния ремък Все пак терена за който го гласиш ще предлага десетки камъчета,клечки и кой знае к'во още,което може да "зхвърли ремъчето, а всички знаем какво е "на края на света" с умрял"кон"
      Разбира се, че мисля Оригиналният капак го бях подарил на един съсед, да види дали няма да стане за неговия ескорт, и бях забравил. Онзи ден тоя съсед каза, че капака не става, и май не бил го изхвърлил, но сега не му се ровело из гаража. Та чакам да му се "дорови" и да ми върне капака. Иначе си има риск разбира се.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • До: Бъгито на Кольо

        сложи капак,от тънка ламарина,преди много време,когато на баща ми на колата му прескочи и, след което се скъса ангренажния ремък ,пръсна пласмасовия капак,който проби маркучите на турбото и водата,абе....едно че ламаринения ще е по лек,друго че при евентуално дефектиране , ремъка няма да пръсне капака ,при твоя случай да те надупчи или нарани, както ти е открит двигателя,друго че няма да пробие някой важен маркуч и да ти добави още работа-,имал съм занимавка с такива съседи и познати и затва не се дават неща на такива разни мърлячи.

        Коментар


        • До: Бъгито на Кольо

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Отговарям на въпросите.
          Моето бъги е правено от два вида профили-40х40х3, и 30х30х2. По едно време се пях поразтревожил, че може да дойдат слаби. Това защото се замислих, че щом изискванията за предпазните клетки са да бъдат направени от безшевни тръби, и то с определен диаметър, и дебелина на стената, значи има защо. Но при първите тестове се оказа, че напразно съм се тревожил. Рамката не мърда, и понеже няма големи ходове на окачването лесно се окантарва. Но все пак мисля, че по-правилното решение е от безшевни тръби.

          Лудау, не мога да разбера какво искаш точно да кажеш с "вървежен атомобил". И кое е вървежното на Лада и Москвич? Аз исках да кажа, че ако се иска двигателя да е над задвижващия мост, за по-добро сцепление, трудностите при преработването на тези двигатели ще са много. Но кой както си реши
          Казваш, че доста труд съм хвърлил, и е така. Но не съм изпитал досада, и ми беше кеф да работя по бъгито през цялото време. А скоростния механизъм работи, само иска малко донастройки, но и така да остане не пречи, може да се кара, само дето се иска малко повече внимание при превключване на предавките.

          Нови клипове няма, защото няма кой да снима. Засега го пробвам в близките далечини, страх ме е от полицаи, но в Събота ще го карам на село, тогава ще има клипове със сигурност. И естествено ще пусна нещо, не съм скръндза
          Благодаря, вероятно ще избера смесен вариант, тръби и профили с цел използването предимствата и на двете. Идеята за Лада която ми даде ме привлича по ред причини:
          1. Ефтин и лек за обслужване двигател.
          2. Здрава скоростна кутия
          3. Ибор на комбинации между кутия и заден мост /по спомени при 2102 беше най бавния/
          4. Добър въртящ момент при ниски обороти
          5. Дълъг ход и лесно настройване на задното окачване.
          6. Леко, бързо и точно включване на предавките.
          7. И май вече трябва да ме вземат в рекламния отдел на ВАЗ.
          Единствено ме притеснява предното окачване - къс ход и склонност да "потъва" независимо от стабилизиращата щанга.
          Бих се радвал да получа идеи от всички колеги, че като сложа маската..... и после да не ме е срам да снимам
          GPS системи https://www.easytracking.bg/
          Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

          Коментар


          • До: Бъгито на Кольо

            махаш купето на ладата,правиш една рамка от тръби ,монтираш всичко,задния мост го монитраш както е бил на ладата,но слагаш предните прожини,и по дълги носачи,отпред намираш по меки пружини ,защото предницата става много лека,махаш стабилизиращата щанга и си готов,двигателя го монтираш по средата,до теб,щом удължиш носачите ,трябва да намериш и по дълъг кардан защото оргиналния идва къс,а и двигателя не трябва да го местиш много назад,за да запазиш баланса,
            кардана всеки стругар може да ти го удължи,реже го на струга,прави тръба която да влиза в двете части на кардана,заварява го и го балансира на струга.

            Коментар


            • До: Бъгито на Кольо

              Днес му турих и ламбите, да свети у тъмното



              Остава да се стъмни, и да пробвам как светят.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • До: Бъгито на Кольо

                колега,мани ги тея плафончета,само грозят бъгито,ако обещаеш че ще ги махнеш,ще се порастърся някъде имах два военни фара от танк.,те са като уазковите.

                Коментар


                • До: Бъгито на Кольо

                  Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                  махаш купето на ладата,правиш една рамка от тръби ,монтираш всичко,задния мост го монитраш както е бил на ладата,но слагаш предните прожини,и по дълги носачи,отпред намираш по меки пружини ,защото предницата става много лека,махаш стабилизиращата щанга и си готов,двигателя го монтираш по средата,до теб,щом удължиш носачите ,трябва да намериш и по дълъг кардан защото оргиналния идва къс,а и двигателя не трябва да го местиш много назад,за да запазиш баланса,
                  кардана всеки стругар може да ти го удължи,реже го на струга,прави тръба която да влиза в двете части на кардана,заварява го и го балансира на струга.
                  Ако правилно те разбирам, предлагаш да удължа хода на задното окачване. Ако е така, с изтеглянето на двигателя назад дали няма да ми се размине стругаря за кардана че после с баланса става една.....
                  И ако е възможно ми се ще да чуя и мнението на Кольо. Просто виждам че от едното нищо е направил много читаво нещо. Поздрави!
                  GPS системи https://www.easytracking.bg/
                  Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

                  Коментар


                  • До: Бъгито на Кольо

                    Да като това предното на снимките с теа фарове отпред е като някой бръмбар много грозно .
                    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                    [B]Ford Escort xr3 [/B]
                    [B]Aro 10 [/B]
                    Плачи! Там близо край град София
                    стърчи, аз видях, черно бесило,
                    и твой един син, Българийо,
                    виси на него със страшна сила.
                    0896042536

                    Коментар


                    • До: Бъгито на Кольо

                      Мен пък ме кефи
                      А и при положение, че няма толкова консуматори като донора няма да е проблем да го направи да свети като коледна елха

                      Коментар


                      • До: Бъгито на Кольо

                        Първоначално публикуван от D.Dimitrov Преглед на мнение
                        Ако правилно те разбирам, предлагаш да удължа хода на задното окачване. Ако е така, с изтеглянето на двигателя назад дали няма да ми се размине стругаря за кардана че после с баланса става една.....
                        И ако е възможно ми се ще да чуя и мнението на Кольо. Просто виждам че от едното нищо е направил много читаво нещо. Поздрави!

                        колко назад да го местиш?
                        повече от това двигателя да е до тебе,нестава,
                        не че нестава просто натоварваш много задния мост и ще го караш на 2гуми,предния ти мост ще се вири ,освен да компенсираш с тракторни тежести
                        кардана от полски фиат е 1метър,по спомен,стандартните ти носачи са малко къси и се удължават с подходяща тръба ,режеш и заваряш,,
                        кардана ти го балансира стругаря.след заварката,защото колкото и да си добър все ще дръпне от някъде.-

                        Коментар


                        • До: Бъгито на Кольо

                          Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                          колега,мани ги тея плафончета,само грозят бъгито,ако обещаеш че ще ги махнеш,ще се порастърся някъде имах два военни фара от танк.,те са като уазковите.
                          Обещавам, давай танковите.
                          А днес направихме първите по-сериозни тестове на бъгито.
                          Сега точа снимки и клипове, по-късно ще пусна най-интересните.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • До: Бъгито на Кольо

                            По план в Събота трябваше да закараме бъгито на село. И го закарахме. Понеже не мога да се движа по асфалт, а не знам пътищата из платото имахме уговорка с Милко Милков да ме преведе през гората с неговото "G":



                            Имаше и някои екстремни спускания:



                            Наснимките не личи както се знае, но си е сериозен наклон. Особено за машина само със задно, и с "никакви" гуми.

                            Имаше и доста приятно спускане, за охлаждане на двигателя:



                            Слязохме от платото, и след кратък разговор с един чичка, който се оказа бивш бъгистроител, и се зарадва като ни видя, се разделихме с Милко(Благодаря му за помощта и отзивчивостта), и поехме през лозя и ниви къмто село. По едно време Данчо ме накара да спра за да снима изгледа. Ето оттам слязохме:



                            По-нататък пътя минава през язовирна стена, и един козар каза, че не може да минем оттам, нямало да може да се качим на стената. Кой няма да може:



                            На снимката се вижда какъв черен пушек излиза от ауспуха, все едно е дизел. Но това е поради лошата работа на карбуратора, пуска прекалено много бензин, и двигателя работи все едно е на смукач. Накрая, като направихме сметка за разхода се оказа, че е бил 35/100 Но ще се оправи, няма начин.
                            Пристигнахме, и строихме двете бъгита като за строеви преглед:



                            Естествено посетихме "полигона за изпитване на бъгита", и се прояви най-важният дефект-липсата на добри гуми;



                            А ето и две клипчета от Събота, и Неделя:

                            http://www.youtube.com/watch?v=p7k1O46w154

                            http://www.youtube.com/watch?v=hGqmAqjGK9E

                            Установих и друго лошо нещо на бъгито. Както се страхувах, поради твърдите пружини на предницата бъгито подскача като кенгуру, и е доста неприятно за каране по неравностите. Май няма да дочакам зимата, и ще сменям прдницата като на Данчовото бъги. То стои като залепено, и може да развива доста по-голяма скорост по бабуните.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • До: Бъгито на Кольо

                              малко допълнително инфо за маршрута:



                              профил на маршрута:

                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • До: Бъгито на Кольо

                                Николай, искам един тест с бъгито - много ми хареса.
                                Проходимостта му също е много добра и най-важното е, че като се окантари - слизаш, преместваш го и продължаваш.
                                !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X