До: Бъгито на Кольо
Понеже вали, и не става за жътва, пак на дневен ред е бъгито.
Сложих фаровете подарени ми от Sparow, не са танкови, както беше писал, но пак са добри за мен. Благодаря на Sparow, имаш няколко кръгчета, и някоя друга бира...
Ето изглед с фаровете:
Дойде ред да се погрижа и са сигурността-сложих малко колани. В случая се получи 4-точков. Понеже исках да се регулира според конкретният човек седнал да кара ползвах колана от задната седалка на форда-тази за средния пътник, само там има начин за регулиране на дължината на колана. Този колан опасва водача през корема. На него е нанизан "държача" за другият колан-дето минава през раменете. На него пък е нанизан езика който влиза в държача. Понеже и този колан трябва да се регулира по дължина, за него използвах същата Джаджа, но от голфа на братлето. Според него се е получила система за сигурност "Голфорд". Не го обясних мхого ясно, дано от снимките се разбере за какво става въпрос.
При пробат на място коланите се държат добре, но в движение по пресечена местност от друсането чувствам неудобство, не е много добре. Засега карам без колан, и само при предстоящи екстремни изкачвания и спускания ще ги слагам.
След работата по машината естествено следва да отидем да покараме, да оберем плодовете на труда си.
И убеден, че с новата предница, и опасан с колани мога да прелитам над дупките малко надцених възможностите на бъгито, и с доста висока скорост-може би около 40-50 км/ч така се тряснах в една дупка, че изкривих щангата от лоста за скоростите до механизма за превключване. Добре, че е тръба, та с няколко ритника я пооправих, та да стигна до полигона. Ето как изглежда, би трябвало да е права...
А от друсването при скока изпадна една чантичка в която си нося малко инструмент за полеви ремонти, в това число и една стара китайска гидория, в ламаринена кутия. Явно съм минал през нея, защото изглеждаше ей-така:
Това вчера. Днес Данчо пак ме изкуши, и пак отидоха 20 лв за бензин, но не съжалявам за бензина, всяка капка бе оползотворена по най-добрият начин. Ето видеото от днес:
http://www.youtube.com/watch?v=g4CWue6C7AQ
Следва да подчертая голямото значение на гумите-без тях, с по-нормални почти нищо от изкачванията и спусканията може да се направи.
Ако някой се двууми дали да си направи бъги да не се чуди въобще, изживяването е страхотно.
Понеже вали, и не става за жътва, пак на дневен ред е бъгито.
Сложих фаровете подарени ми от Sparow, не са танкови, както беше писал, но пак са добри за мен. Благодаря на Sparow, имаш няколко кръгчета, и някоя друга бира...
Ето изглед с фаровете:
Дойде ред да се погрижа и са сигурността-сложих малко колани. В случая се получи 4-точков. Понеже исках да се регулира според конкретният човек седнал да кара ползвах колана от задната седалка на форда-тази за средния пътник, само там има начин за регулиране на дължината на колана. Този колан опасва водача през корема. На него е нанизан "държача" за другият колан-дето минава през раменете. На него пък е нанизан езика който влиза в държача. Понеже и този колан трябва да се регулира по дължина, за него използвах същата Джаджа, но от голфа на братлето. Според него се е получила система за сигурност "Голфорд". Не го обясних мхого ясно, дано от снимките се разбере за какво става въпрос.
При пробат на място коланите се държат добре, но в движение по пресечена местност от друсането чувствам неудобство, не е много добре. Засега карам без колан, и само при предстоящи екстремни изкачвания и спускания ще ги слагам.
След работата по машината естествено следва да отидем да покараме, да оберем плодовете на труда си.
И убеден, че с новата предница, и опасан с колани мога да прелитам над дупките малко надцених възможностите на бъгито, и с доста висока скорост-може би около 40-50 км/ч така се тряснах в една дупка, че изкривих щангата от лоста за скоростите до механизма за превключване. Добре, че е тръба, та с няколко ритника я пооправих, та да стигна до полигона. Ето как изглежда, би трябвало да е права...
А от друсването при скока изпадна една чантичка в която си нося малко инструмент за полеви ремонти, в това число и една стара китайска гидория, в ламаринена кутия. Явно съм минал през нея, защото изглеждаше ей-така:
Това вчера. Днес Данчо пак ме изкуши, и пак отидоха 20 лв за бензин, но не съжалявам за бензина, всяка капка бе оползотворена по най-добрият начин. Ето видеото от днес:
http://www.youtube.com/watch?v=g4CWue6C7AQ
Следва да подчертая голямото значение на гумите-без тях, с по-нормални почти нищо от изкачванията и спусканията може да се направи.
Ако някой се двууми дали да си направи бъги да не се чуди въобще, изживяването е страхотно.
Коментар