Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Instroi Rally team гараж.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Instroi Rally team гараж.

    Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
    А случайно централно разположените спрямо носача амортесьори (при трофи траците на американците) да са и за щадене на задният мост ? Защото ми се струва, че не той ще поема целият удар от неравности и скокове, а и носача.
    Не това е само заради големите ходове.
    Когато сложиш 18" кол в средата на носача, в края получаваш 36" ход. След скок има 36" за да омекоти и поеме удара, а не 10-12".
    Е за да не питате защо всички не ги слагат така, отговора е във ФИА има ограничение на хода 25см. за а рамена и 30см за цели мостове. От друга страна когато са в средата на носача коловете трябва да са 2 пъти по твърди и понасят 2 пъти повече натоварване, от там и загряване и т.н.

    Коментар


    • От: Instroi Rally team гараж.

      Първо да уточня, ако е необходимо разбира се ... Русев е виновен за всичко . Аз глупостите си ги правя в гаража и без да ми е необходимо да ги правя достояние на широката общественост и да търся реклама. Радвам се в темата /микро форума/ да дискутират хора , които знаят , но и които питат и искат да научат нещо . Та нима аз знаех всичко , или сега го знам . Не,... научавам по нещо ново всеки ден . Темата е за тези които искат да избягат от ежедневните тъпотии с които се сблъскват и искат да говорят за нещата които ги кефят и разтоварват. . Близнаците, .... Добре дошли !!!
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • От: Instroi Rally team гараж.

        А има и такъв модел-с вграден байпас.

        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
        0885 660 613

        Коментар


        • От: Instroi Rally team гараж.

          https://www.youtube.com/watch?v=cnBbofUhCdE
          Нещо интересно поне за мен от към мотор,а и не само.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • От: Instroi Rally team гараж.

            Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
            От друга страна когато са в средата на носача коловете трябва да са 2 пъти по твърди и понасят 2 пъти повече натоварване, от там и загряване и т.н.

            И да и не.. Лично съм питал един от големите специалисти по окачвания Баха Майк му викат. Ако почнеш да движиш точката на захват и наклона по носача нещата коренно се променят. Всичко е до смятане на окачването за съответния автомобил товара и начина на каране. Например Гордън на старото Хъмви караше с поръчкови ARG по един на колело.В тях бяха набутани койловър бай пас и бъмп стоп но цифрата е нечовешка дори и за полу-богове като него.

            Този Баха Майк се занимава с проектиране на окачвания от петнайсе години и е всепризнат. Казах му че е страхотен а той отговори че при окачванията е космос и той все още се учи.

            А Трофи тръковете търкалят по дупките 40 инчови колела и носят 550 литра гориво с 200км.ч. Така че наистина няма място за сравнение при двата вида окачвания. Но най фрапиращото е разликата в размерите. Човек трябва да ги види наживо за да го разбере напълно.

            Ей го тоя има топки на бик. Това са данни от системата от Баха-1000 преди няколко години.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:056.jpg
Прегледи:1
Размер:71.9 КБ
ID:5642215

            Eто снимки само с един човек за сравнение на размерите при различните видове машини. Манекена е висок точно 1.95см.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3616.jpg
Прегледи:1
Размер:156.6 КБ
ID:5642216
            Рали Рейд Туарег -2 DAKAR

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2206.jpg
Прегледи:1
Размер:152.0 КБ
ID:5642217
            CORR-pro-4

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 3457.jpg
Прегледи:1
Размер:107.3 КБ
ID:5642220
            CORR-Pro-2

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Greece 022.jpg
Прегледи:1
Размер:134.6 КБ
ID:5642218
            Class-1 BAJA
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5160.jpg
Прегледи:1
Размер:112.3 КБ
ID:5642219

            Trophy Truck-BAJA
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 2695.jpg
Прегледи:1
Размер:141.2 КБ
ID:5642221

            TT-BAJA

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:98.1 КБ
ID:5642222

            Коментар


            • От: Instroi Rally team гараж.

              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
              Манекена е висок точно 1.95см.
              Стига де,смъкни 10".
              Последно редактирано от Валентин Исаев; 17-02-15, 00:14.
              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
              0885 660 613

              Коментар


              • От: Instroi Rally team гараж.

                На нашите спънати трасета с нискотехнологичните сглобки даваме за 300 км етап около 90км/ч средни скорости и максимални скорости от порядъка на 160-180 км/ч. Ами ако на някой от юнаците му падне кола която да вдига 220 и изправим леко трасето, то 125мл/ч няма да са проблем. Единствено гумите ще са, защото с тия регенератки дето караме и скоростен индекс 140км...иска яки топки, а?
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • От: Instroi Rally team гараж.

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  На нашите спънати трасета с нискотехнологичните сглобки даваме за 300 км етап около 90км/ч средни скорости и максимални скорости от порядъка на 160-180 км/ч. Ами ако на някой от юнаците му падне кола която да вдига 220 и изправим леко трасето, то 125мл/ч няма да са проблем. Единствено гумите ще са, защото с тия регенератки дето караме и скоростен индекс 140км...иска яки топки, а?

                  При нас най шибаното е че около трасето има много неща в които можеш да се удариш. А по Гръцко като си спомня какви пропасти имаше..Хубавото е че преди да стигнеш до дъното ще умреш от глад. Ми да пуснем малко пъшкане тогава. И колеги заварявайте здраво колената по свивките.

                  Едно от най интересните... много гледни точки от Хировците.



                  И класиката от Данзио. За тези дето не са го гледали. Тия момчета не само ги правят но и ги карат душмански.

                  Коментар


                  • От: Instroi Rally team гараж.

                    Във връзка с последният клип:
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • От: Instroi Rally team гараж.

                      Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                      Едно от най интересните... много гледни точки от Хировците.


                      Странно превключват скоростите. Защо е така, това автоматик ли е или ръчна ?
                      Разглеждам доста и май не всички ползват автоматични скоростни кутии ?

                      Turbo 400 Automatic with Converter Manual Transmission Available
                      http://www.jimcorace.com/race-vehicl...-trophy-truck/

                      Някой знае ли какъв е този "Converter" ?

                      Коментар


                      • От: Instroi Rally team гараж.

                        Тази е автоматик без мозък и с лок ъп на торг конвертора. Превключва се ръчно. Има ги от 3 до 5 предавки и успешно издържат до 900кс. Иначе карат всякакви. Но каква да е кутията зависи от много неща.

                        Коментар


                        • От: Instroi Rally team гараж.

                          Мерси !
                          Между другото гледам американците предлагат скоростни кутии за мега коня .... и за много по-малко пари от европейските.

                          абе никой тук никой ли не се интересува от скорости и окачване ? Или всичко вече всеки го знае ?

                          Коментар


                          • От: Instroi Rally team гараж.

                            Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                            абе никой тук никой ли не се интересува от скорости и окачване ? Или всичко вече всеки го знае ?
                            Напротив,интересуваме се,ама инфо на готово-йок.

                            Коментар


                            • От: Instroi Rally team гараж.

                              Е, то е тъй, ама ...

                              Малко яки окачвания - тия са дзверове

                              Коментар


                              • От: Instroi Rally team гараж.

                                СПЕЦИАЛЕН Поздрав за Таргата . Една раздатка Ровърска... хванала нова пътека, нещо което би смутило пуританите ... може би ! Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2517.jpg
Прегледи:1
Размер:118.5 КБ
ID:5642486Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2518.jpg
Прегледи:1
Размер:152.2 КБ
ID:5642487Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2519.jpg
Прегледи:1
Размер:144.3 КБ
ID:5642489
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X