Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект - двуместно бъги.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Моят проект - двуместно бъги.

    Първоначално публикуван от nasko2 Преглед на мнение
    Интересно ми е кога е по здраво когато се използват готови колена или се огъва тръба
    Виж, и двата метода не са за препоръчване, но огъната тръба следва да е по-здраво, заради липсата на заварки. Бъгито в темата не е с такава рамка, но ако ще правиш нещо здраво и леко, то рамката трябва да е пространствена. Тя пак е от тръби, или пък квадратни/правоъгълни профили, но всички усилия в нея са на опън и натиск. Ест не можеш да направиш идеална пространствена рамка за някое возило, защото трябва все пак някакси да монтираш всичките чаркове вътре /двигател, скоростна кутия, диференциал, резервоар и т.н./, но по правило в такива рамки няма огънати тръби, защото там вече усилията не са опън/натиск, а огъване. Клетката над главите на пътниците може да се направи от огънати тръби, просто за да е по-красива, но тя не носи нищо. Другото е, че ако няма с какво да направиш челото на тръбите, така че те да легнат иделано една към друга, по-добре да използваш правоъгълни профили.
    Последно редактирано от T-1000; 03-04-13, 15:37.

    Коментар


    • #47
      От: Моят проект - двуместно бъги.

      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
      Малко е кофти със две различни полуоски заради положението на кутията,но ако искаш по-големи ходове,можеш да използваш вътрешни карета от ФВ,кеф ти 90,100 или 108мм(ходът им е около 50мм).90мм ще са ти предостатъчни,вземаш ги заедно със фланците от към кутията,заваряваш по един към кутията на форда и към главината след съответно центроване.Ще ти трябват и дългите полуоски на ФВ четири на брой,ще им използваш двата края от към вътрешното каре(шлиците са различни) след съответното скъсяване(не използвай плътни полуоси,късат се при заваряване),кухи са и със съответен дорник(най-добре тръба)се заваряват доста сносно с СО2 и напук държат без да се скъсат,успех.
      Това не е вярно.Всички вътрешни карета,предават до 12 градуса въртящият момент,и имат ход общо 40 мм ,20 навътре,и 20 навън. на сиерата карето може да се удължи,заварят се части от две,то е с "плуващ трипод" докато фолксваген е със сепаратор,който се чупи когато ходът е недостатъчен,разбирай лимитът на ход бъде надвишен.Така завареното от две части каре,изисква външна втулка която да го укрепва.Ход ще има двоен,но ъгълът може да е проблемен,тоест ще почне да закача във вала на полуоската.
      За това,моят компетентен съвет е,повтарям компетентен,- да се използват две външни карета тип rzeppa ,и по между тях шлицова раздвижна аксиално връзка,да кажем от кардан на Уаз,или нещо евтино,което не надува като габарит. Така имате вън и вътре карета работещи до 55 градуса,а надлъжните промени ги поема шлицовата връзка.

      Коментар


      • #48
        От: Моят проект - двуместно бъги.

        Вече сме на четири крака....

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01396.jpg
Прегледи:1
Размер:172.7 КБ
ID:5468722
        И имаме рейка...от Сиера - скъсих я с 31см.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01397.jpg
Прегледи:1
Размер:155.1 КБ
ID:5468723

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01398.jpg
Прегледи:1
Размер:183.0 КБ
ID:5468724
        ........................
        Иван Маринов
        CRF 250 X
        Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

        Коментар


        • #49
          От: Моят проект - двуместно бъги.

          Волана и педалите и те си отидоха на мястото...

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01400.jpg
Прегледи:1
Размер:135.9 КБ
ID:5469419
          ........................
          Иван Маринов
          CRF 250 X
          Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

          Коментар


          • #50
            От: Моят проект - двуместно бъги.

            Добре се справяш! Поздравления!

            Ще следя темата с интерес.
            0осем9осем7шест0осем7едно
            Миро

            Коментар


            • #51
              От: Моят проект - двуместно бъги.

              Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
              Не ти трябва да търсиш друга просто разглабяш сухата и я режеш токова колкото те устройва, реже се основно от едната страна (по-дългата). Колкото отрежеш от кожуха толкова режеш и самата рейка после правиш резбата на ново и си готов.
              Баш така направих. Стана точно.Обаче се получи малък и почти незначителен проблем.
              Колелата завиват обратно на волана.

              Тези дни чакам друга рейка.


              И докато чакам поработих по скоростите.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01424.jpg
Прегледи:1
Размер:97.0 КБ
ID:5473320

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01425.jpg
Прегледи:1
Размер:168.6 КБ
ID:5473322

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01426.jpg
Прегледи:1
Размер:141.3 КБ
ID:5473323
              ........................
              Иван Маринов
              CRF 250 X
              Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

              Коментар


              • #52
                От: Моят проект - двуместно бъги.

                Рейката е със долен гребен и е подходяща предни хебели.



                Другият вариянт е да я обърнеш със гребена нагоре(на 180гр),ако има как да се захване.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #53
                  От: Моят проект - двуместно бъги.

                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  Другият вариянт е да я обърнеш със гребена нагоре(на 180гр),ако има как да се захване.

                  За хващане има начин обаче оста за волана в този случай ще сочи на дясно.
                  Ще стане англичанка.
                  ........................
                  Иван Маринов
                  CRF 250 X
                  Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Моят проект - двуместно бъги.

                    Скоростите са сглобени.Надявам се и да включват правилно.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01430.jpg
Прегледи:1
Размер:138.5 КБ
ID:5475023

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01431.jpg
Прегледи:1
Размер:164.1 КБ
ID:5475024

                    Изспускателната система и тя е готова.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01432.jpg
Прегледи:1
Размер:126.4 КБ
ID:5475025
                    ........................
                    Иван Маринов
                    CRF 250 X
                    Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Моят проект - двуместно бъги.

                      Проблема с рейката е решен.Вече завива правилно.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01477.jpg
Прегледи:1
Размер:148.3 КБ
ID:5482373

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01478.jpg
Прегледи:1
Размер:156.3 КБ
ID:5482374

                      Наред е охладителната система.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01479.jpg
Прегледи:1
Размер:196.2 КБ
ID:5482383
                      ........................
                      Иван Маринов
                      CRF 250 X
                      Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Моят проект - двуместно бъги.

                        Направил си редуктор . Браво !!!
                        Реши ли проблема със завиването на колелата ?
                        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Моят проект - двуместно бъги.

                          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                          Направил си редуктор . Браво !!!
                          Реши ли проблема със завиването на колелата ?
                          Редуктора обърна движението в правилната посока.


                          Газовата уредба е монтирана....

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01490.jpg
Прегледи:1
Размер:188.6 КБ
ID:5485220


                          Следва ред на спирачките.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01491.jpg
Прегледи:1
Размер:171.6 КБ
ID:5485223


                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01492.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5485222
                          Прикачени файлове
                          ........................
                          Иван Маринов
                          CRF 250 X
                          Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Моят проект - двуместно бъги.

                            Някой май сън не го лови докато не стане машината.

                            Поздравления за усърдният труд.

                            Моята машина я правя вече 3год. и още не е завършена.
                            Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                            Коментар


                            • #59
                              От: Моят проект - двуместно бъги.

                              Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
                              Някой май сън не го лови докато не стане машината.

                              Поздравления за усърдният труд.

                              Моята машина я правя вече 3год. и още не е завършена.
                              Поставил със си краен срок до Нова година.
                              Обаче като гледам - може и за Коледа да съм готов.
                              ........................
                              Иван Маринов
                              CRF 250 X
                              Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Моят проект - двуместно бъги.

                                Със това темпо на работа ще си готов много по-рано.

                                Успех в работата.
                                Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X