Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект - двуместно бъги.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моят проект - двуместно бъги.

    Имам готови предни носачи за ладови главини май със шарнирите,свалих ги от машината на аватара,след ката го направих 4Х4,ако ги искаш,твои са.Трябва да спазиш междуцентровото на съчмите на шарнирите при захвата към рамата,195мм май да беше.По вертикала колелото трябва да е отворено отдолу 2мм,мерено на 13" джанта(което е около 1,5гр)по вътрешният ръб.Трябва също да има и страничен наклон между 2,5-3гр(горният шарнир е малко по назад от долния),за да може да си изправя волана само след завой,по-голям ъгъл не ти трябва,отразява се зле на китките.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #17
      От: Моят проект - двуместно бъги.

      Съвет от препатил:
      Прави, струвай, но избягай от схемата с оригиналната предница отзад.
      Като само се "спъват" кормилните щанги. Колкото и да се стараеш-при хода на гумата нагоре-надолу-задните гуми ще завиват по мъничко, а това се усеща. Бъгито става нестабилно при по-височка скорост. Моето до 60-70 няма проблеми, след това започва да люлее.
      Слагай някакви твърди носачи. Твърди в смисъл да не завиват като сегашните. Абе все едно мерцедес или БМВ. Като оста на втулките на окачването на носача де по диагонал на надлъжната ос на бъгито.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: Моят проект - двуместно бъги.

        Нещо като това има Кольо в предвид:
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #19
          От: Моят проект - двуместно бъги.

          Именно!
          Но с готови носачи от споменатите две марки(а и не само от тях, от всяка кола с независимо задно окачване) ще е по-лесно.
          Но пък в правенето на колкото може повече детайли в гаража, сам, или с приятели има доста повече кеф, и повод за гордост после.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Моят проект - двуместно бъги.

            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
            Имам готови предни носачи за ладови главини май със шарнирите,свалих ги от машината на аватара,след ката го направих 4Х4,ако ги искаш,твои са.
            Благодаря за предложението но искам сам да се сборя.
            Нали после трябва да се фукам че сам съм го правил.
            Всички размери които си дал ще гледам да ги спазя.
            ........................
            Иван Маринов
            CRF 250 X
            Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

            Коментар


            • #21
              От: Моят проект - двуместно бъги.

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Съвет от препатил:
              Прави, струвай, но избягай от схемата с оригиналната предница отзад.
              Като само се "спъват" кормилните щанги. Колкото и да се стараеш-при хода на гумата нагоре-надолу-задните гуми ще завиват по мъничко, а това се усеща. Бъгито става нестабилно при по-височка скорост. Моето до 60-70 няма проблеми, след това започва да люлее.
              Слагай някакви твърди носачи. Твърди в смисъл да не завиват като сегашните. Абе все едно мерцедес или БМВ. Като оста на втулките на окачването на носача де по диагонал на надлъжната ос на бъгито.
              Знам за проблема със завиването отзад.Имам задни носачи от БМВ и ще го мисля.

              Утре моите помагачи ще слагат двигател.Имам един от Сиера и един от Мондео.И скоростни кутии от Ескорт и Мондео.Първоначалната информация беше че скоростната кутия на Мондеото пасва на Сиерата.Да ама не.
              Ще гледаме каква комбинация ще стане.
              ........................
              Иван Маринов
              CRF 250 X
              Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

              Коментар


              • #22
                От: Моят проект - двуместно бъги.

                Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                Първоначалната информация беше че скоростната кутия на Мондеото пасва на Сиерата.Да ама не.
                Ма ти не знаеш ли? Части от червен форд не пасват на бял, а говориш за различни модели...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Моят проект - двуместно бъги.

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  ....Части от червен форд не пасват на бял, а говориш за различни модели...
                  +1
                  Баща ми имаше червен Форд, трябваше му една пластмаса от интериора, и тъй като работя във фирма за върнати коли за скрап (еле па Форд),не уцелихме точната от 20-на опита.
                  MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                  (А1+)
                  О877ООО98О

                  Коментар


                  • #24
                    От: Моят проект - двуместно бъги.

                    Най-елементарният вариянт, е да използваш мотор и ск от ауди,всичко е симетрично и полуоските са еднакви,вярно има и други решения,но напречно разположеният двг,е кофти решение.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Моят проект - двуместно бъги.

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Съвет от препатил:
                      Прави, струвай, но избягай от схемата с оригиналната предница отзад.
                      Като само се "спъват" кормилните щанги. Колкото и да се стараеш-при хода на гумата нагоре-надолу-задните гуми ще завиват по мъничко, а това се усеща. Бъгито става нестабилно при по-височка скорост. Моето до 60-70 няма проблеми, след това започва да люлее.
                      Слагай някакви твърди носачи. Твърди в смисъл да не завиват като сегашните. Абе все едно мерцедес или БМВ. Като оста на втулките на окачването на носача де по диагонал на надлъжната ос на бъгито.
                      Не може да няма вариант да се намери идеалния център на въртене на оригиналната кормилна или спъваща щанга. Направило ми впечатление , че тази щанга е с различни дължини отпред и отзад на джип с независимо окачване отпред и отзад. В този ред на мисли излиза , че или отпред или отзад производителя не се е справил с проблема с лекото завиване на колелата при движението им по вертикала. Интересно, дали наистина е така или просто геометрията е различна ?
                      ПП. Успех с проекта.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Моят проект - двуместно бъги.

                        Полека напредваме.Двигатела си е на мястото.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01383.jpg
Прегледи:1
Размер:162.0 КБ
ID:5465345

                        Носачите и те полека се наместват.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01384.jpg
Прегледи:1
Размер:157.9 КБ
ID:5465346

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01385.jpg
Прегледи:1
Размер:145.2 КБ
ID:5465347

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01387.jpg
Прегледи:1
Размер:149.5 КБ
ID:5465348
                        ........................
                        Иван Маринов
                        CRF 250 X
                        Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Моят проект - двуместно бъги.

                          Не съм съгласен,накрайниците които държат шарнирите,трябва да са на една линия със тръбите на носача.Слагаш шарнирите на център и носачите успоредно със пода и заваряваш,ходовете нагоре и надолу си идват автоматично спрямо сверите на шарнирите.Самите планки са много дълги,а това е предпоставка да се сгъне,по-принцип се стругова чаша,във която се монтира шарнира.Долният край на амортисьора трябва да е захванат максимално близо до шарнира.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Моят проект - двуместно бъги.

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            Самите планки са много дълги,а това е предпоставка да се сгъне,по-принцип се стругова чаша,във която се монтира шарнира.Долният край на амортисьора трябва да е захванат максимално близо до шарнира.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01388.jpg
Прегледи:1
Размер:129.0 КБ
ID:5465373
                            Планките ги огънах заради по големия ход който очаквам да се получи отлред.
                            По скоро ще се огъне носача отколкото планката.Амортисьора ще е точно до шарнира.
                            Главините от Лада вече не ми харесват
                            Кормилния накрайник идва много ниско и се получава голям ъгъл с рейката...
                            ........................
                            Иван Маринов
                            CRF 250 X
                            Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Моят проект - двуместно бъги.

                              Носача и кормилната щанга трябва да са ти успоредни.
                              Каква рейка мислиш да слагаш?
                              GSM 0877 08 99 19
                              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                              Коментар


                              • #30
                                От: Моят проект - двуместно бъги.

                                Тази рейка на снимката е твърде дълга и няма да ти се случат нещата. Вътрешните ябълковидни накрайници на рейката трябва да са минимум на равно (на една ос) със основата на носачите, това при центрирано положение.Или по навътре което е за предпочитане.

                                Иначе рамата си я заформил много добре.
                                Поздравления.
                                Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X