До: ТРОФИ СЪСТЕЗАНИЕ В СЪРБИЯ
не успя ли да снимаш нещо втория ден
Относно машините се уверих за пореден път за 2 неща.
1. Карданната лебедка е супер. Вранглера който стана първи беше с такава и се дъпаше така, все едно се движи
2. Трудно се пригажда Витара за тежки маршрути. Имаше една много наточена, с Калмини окачване, диференциали, блокажи, големи гуми, за мотора не питах, ама едва ли беше 1,6 ... И в двата дни се строши
Победителите и джипката им:
Враглер 4.0, около 2001г. с Детройт локери, карданна лебедка отпред, ел. отзад, гуми Силвърстоун МТ 117 35х10,5х16
Първоначално публикуван от kalasha
Преглед на мнение
Относно машините се уверих за пореден път за 2 неща.
1. Карданната лебедка е супер. Вранглера който стана първи беше с такава и се дъпаше така, все едно се движи
2. Трудно се пригажда Витара за тежки маршрути. Имаше една много наточена, с Калмини окачване, диференциали, блокажи, големи гуми, за мотора не питах, ама едва ли беше 1,6 ... И в двата дни се строши
Победителите и джипката им:
Враглер 4.0, около 2001г. с Детройт локери, карданна лебедка отпред, ел. отзад, гуми Силвърстоун МТ 117 35х10,5х16
Коментар