До: ТРОФИ СЪСТЕЗАНИЕ В СЪРБИЯ
Второ място в Хард клас
, в това, както разбирам много тежко състезание...!
Браво на Наско, Антон и Калаша!
Браво на пловдивчани-представихте България повече от достойно! РЕСПЕКТ!
П.С. Надяваме се да нямате "щети" по машината, че още много "хард" я очаква...
!
Второ място в Хард клас

Браво на Наско, Антон и Калаша!
Браво на пловдивчани-представихте България повече от достойно! РЕСПЕКТ!
П.С. Надяваме се да нямате "щети" по машината, че още много "хард" я очаква...
До колкото разбрах е с 2 карбуратора с отделни въздуховоди като шнорхела е изведен от страни зад вратата на пилота /на снимката се вижда решетката/ Макс. въртящ момент към 2000 Об. Дистрибутор Бош с някакви подобрения. Супер олекотена. Седалките е правил сам .... Лош номер му изиграха гумите BFG MT, които бяха неставаха за голямата кал, втория ден скапа лебетката и се отказа.
Коментар