До: ТРОФИ СЪСТЕЗАНИЕ В СЪРБИЯ
	
		
			
			
				
	
не успя ли да снимаш нещо втория ден 
Относно машините се уверих за пореден път за 2 неща.
1. Карданната лебедка е супер. Вранглера който стана първи беше с такава и се дъпаше така, все едно се движи
2. Трудно се пригажда Витара за тежки маршрути. Имаше една много наточена, с Калмини окачване, диференциали, блокажи, големи гуми, за мотора не питах, ама едва ли беше 1,6 ... И в двата дни се строши
 ... И в двата дни се строши 
Победителите и джипката им:
Враглер 4.0, около 2001г. с Детройт локери, карданна лебедка отпред, ел. отзад, гуми Силвърстоун МТ 117 35х10,5х16
					
					Първоначално публикуван от kalasha
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
Относно машините се уверих за пореден път за 2 неща.
1. Карданната лебедка е супер. Вранглера който стана първи беше с такава и се дъпаше така, все едно се движи
2. Трудно се пригажда Витара за тежки маршрути. Имаше една много наточена, с Калмини окачване, диференциали, блокажи, големи гуми, за мотора не питах, ама едва ли беше 1,6
 ... И в двата дни се строши
 ... И в двата дни се строши 
Победителите и джипката им:
Враглер 4.0, около 2001г. с Детройт локери, карданна лебедка отпред, ел. отзад, гуми Силвърстоун МТ 117 35х10,5х16


 
							
						

 
							
						



Коментар