Нещо не схващам!
На старта обявяват 11 АТV та , а на първа контрола са минали 14 ???
По думите на Тодор това което го дават на ляйфа не е пълна информация съотетно и неофициална. Почти нямаше етап без подобни аномалии. Добре че на Пепи не се случваше грешка в данните иначе щяхме доста да се напрегнем зрителите пред компа. Само на един от етапите не го отразиха на финала и повечето медии го отписаха.
По принцип "живите" контроли веднага предават информацията в центъра, а виртуалните ( WP) през сателити, които реално следят преминаванията !
Целия щаб на състезанието е в Париж, където 12 човека денонощно следят за всичко и с тях се комуникира даже при инцидент.
Според мен закъсненията, забавянията и липсата на инфо идва от сателитното предаване и организатора не се притеснява толкова, защото важната информация е в GPS-a на състезателя и затова най-вярно е инфото на финала !
Там има и човешка ръка и няма начин за грешка при въвеждане на данните...
По думите на Тодор това което го дават на ляйфа не е пълна информация съотетно и неофициална. Почти нямаше етап без подобни аномалии. Добре че на Пепи не се случваше грешка в данните иначе щяхме доста да се напрегнем зрителите пред компа. Само на един от етапите не го отразиха на финала и повечето медии го отписаха.
Да де прочетох , разяснението на Тодор ... ама говарех са самия старт , а не за преминаване през контролите ... ама карай , няма значение по важно е Петър да си го виждаме!
Според мен "LIVE TRACK" на състезанието не работи коректно. В момента когато някой пресече финала - в случая това са камионите, системата започва да не работи и дава произволни стойности и информация. Става пълно инфо. затъмнение. Пък и нашите журналисти нещо ги няма.... Напрежението е тотално изнервящо!
Карането със спукани гуми е една от бедите,причинила натрупване на излична умора и забавяне.
Каква е причината да не сложите tire balls, и ако вечер има възможност да се подменят спуканите tire balls, вероятноста да карате по джанти ще е много по малка(само след брутално скъсана гума) Задната гума на снимката се е скъсла от това че е карана спукана дълго време.
И още едно въпросче,
не чух за мотор със спукана гума, всички ли са с мусове?
Карането със спукани гуми е една от бедите,причинила натрупване на излична умора и забавяне.
Каква е причината да не сложите tire balls, и ако вечер има възможност да се подменят спуканите tire balls, вероятноста да карате по джанти ще е много по малка(само след брутално скъсана гума) Задната гума на снимката се е скъсла от това че е карана спукана дълго време.
И още едно въпросче,
не чух за мотор със спукана гума, всички ли са с мусове?
Така е, грешка беше, че нямахме tire balls...просто се предоверихме и подценихме проблема...
Мотористите също пукаха гуми, аз лично съм срещал няколко които се прибираха по капли към финала, но по принцип явно всичко ползват мусове...
Повечето от АТВ машините си носеха джанта с гума отзад, ние обаче нямахме...щото няма и място, а и нашите са големи и тежки...
Както споменах и в разказа си, разчитахме и на сервизния камион в който имаше всичко, но...уви...камиона сдаде багажа баш когато ни трябваше
За много неща се предоверихме и това ни костваше много неприятности и нерви...
За следващите състезания съм си взел поука и схема ...
Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 14-01-11, 18:24.
Само на мен ли, не ми показва времето на Ценков след 4-та контролна точка или просто закъснява...
Дано няма нищо притеснително, че като видях липсата започна да ме стяга нещо в корема.
Моля се, всичко да е наред и да завърши състезанието !
Според мен "LIVE TRACK" на състезанието не работи коректно. В момента когато някой пресече финала - в случая това са камионите, системата започва да не работи и дава произволни стойности и информация. Става пълно инфо. затъмнение. Пък и нашите журналисти нещо ги няма.... Напрежението е тотално изнервящо!
Още преди седмица писах че този трак не работи добре.Виждам че започвате да разбирате че трака на АСО е бъгав и отново е хванал буби така е от години.
А журналистите са там,но няма вече кредити в телефона и няма как да се чуем с тях.
Може да правят някоя гума защото вече десет хиляди километра минаха с търлъци вместо с гуми.
Или да качват снимки за форума на някоя бензиностанция.Обикновено им отнема около 3-4 часа тази задача.
Но според мен са на трасето и правят снимки и видео.
Вършат си работата с две думи.
Взех да се притеснявам ,Близнак дай малко инфо/от телефона/!
Няма кредити,няма телефон.
Много често няма и сигнал.
На Пепи телефона звъни,но не вдига.
Да не мислите че на мен ми е спокойно защото знам какво става?
Ако разбирам правилно кредити значи пари.
Това да ни е за урок за догодина.
Ако искаме навременна информация ще трябва да се напънем повечко и да подсигурим репортерите си с достатъчно кредити, освен всичко останало.
И аз взех да се притеснявам много.. На 5-та контрола всички 13 АТВ-та са минали с изключение на Петър. Искренно се надявам да става въпрос за проблем с иритрака - както ставаше често при Томас Мафей..
Коментар