Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
    И сега в спортната емисия на бтв пак явно си я карат по старому. Мижава информация, стари кадри, на най-последно място в емисията.
    Не знам как да го нарека това ..........
    Хайде да не обръщаме темата в тема за ругаене на ТВ-тата! Преди малко ги чух как дадоха информация за днешното представяне на Пепи. По-подробна информация няма откъде да вземат. Нови кадри - още по-малко. Евроспорт, дето имат съответните права, както и хора и апаратура на място, излъчват по-късно вечерта и пак няма кой знае колко много нови кадри от трасето.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

      Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
      Е,ти не свикна ли вече?
      Всикнал съм , даже на много по гадни неща в цялата ни държава Да са живи и здрави
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

        Днес или етапа е много труден или навигацията е тежка, сравнявайки средните скорости с досегашните във всички класове.
        И именно тук Петър показва майсторството си - успех до финала.
        "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
        „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

        Коментар


        • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

          Излезе 9-ти на WP5 на 25:50 от първия.
          Ако дължиш 100 лв. на една банка, проблемът си е твой. Но ако дължиш 100 милиона, проблемът е на банката.
          B (Rh +)

          Коментар


          • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

            Днес цял ден се чудя от къде да започна...колкото повече осмислям нещата, толкова повече необятни и безкрайни ми се струват...
            Ще започна с ОРГАНИЗАЦИЯТА, защото е важна и защото за първи път се сблъсквам с така добре смазана и работеща машина от 4000 човека персонал
            Още на административния и техническия преглед разбрахме, че мърдане няма и всичко в график, с наказания, дисквалификации и без компромис !
            В организацията са включени армията и полицията на Аржентина и Чили, всичко е отцепено, заградено и със строг пропусквателен режим.
            На всички кръстовища и светофари минавахме с предимство, всички участници в движението ни пропускаха, а публиката беше направила километрични шпалири и екзалтирано ни подкрепяше и ръкопляскаше
            Публиката.... няма такава никъде по света, честно !!!
            Спяха по палатки до пътя, няколко хиляди ни чакаха на старта сутрин в 5 часа, в продължение на стотици километри бяха по трасето...
            В първите етапи в Аржентина навигация не е нужна...просто 100 % от трасето е с публика и караш между тях, даже и в специалните етапи
            Всички ти се радват, ръкопляскат, искат автографи, снимки, жените ни целуват като свалим каските и изобщо...неописуема еуфория и радост
            По врене на леасоните ни даваха вода, безалкохолно, черпиха ме с диня, предлагаха и барбекю и изобщо...мания
            Вечер обграждаха лагера и стояха до сутринта на оградата, само и само да съберат автографи и да си направят снимки...никога не съм се чувствал толкова значим и доволен от това, което правя
            Биваците в Аржентина бяха около големи градове, на хиподруми, голф игрища, стадиони и изобщо супер организирани.
            Тоалетни, бани (само студена вода обаче) и кетъринг на ниво, работещ денонощно...вода, напитки, бира, редбул, плодове...всичко на корем.
            И е интересно да видиш как в нищото се изгражда едно градче за 2500 човека и на другия ден го няма...
            Тази година лентите за ръка бяха с чипове и организаторите разполагаха с четец, който по всяко време те разпознава кой си и даже излиза твоята снимка...
            В трасето имаше малко контроли, средно по 2-3 на ден, но на всеки 50 км. имаше линейка, а на всеки 30 км. наблюдатели на организаторите.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11-23.jpg
Прегледи:4
Размер:105.6 КБ
ID:5242681



            В трасето на всеки 200 км. се изграждаше и бензиносанция за АТВ и мотори, където горивото беше без пари и задължително почиваш 15 мин.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11-22.jpg
Прегледи:4
Размер:62.2 КБ
ID:5242680


            Най-много ме впечетли обаче реакцията им при инцидента с мен.
            След като излетях и АТВ-то се стовари върху мен, до мен спря един моторист и ми помогна да обърнем АТВ-то. Не усещах силна болка и продължих...тогава дойде и Петър и тръгнахме заедно.
            "Заедно" е трудно да се каже, защото от праха не можеш да доближиш почвече от стотина метра от предния. След стотина километра спуках гума и направих сигнал на Петър да продължи...след още 30 км. спуках и задна лява гума...камъните не прощават и режат като нож, особено когато са скрити в прахта.
            Въпреки всичко профължавах...с по-бавно темпо, но се движех...в пустинята е важно да не спираш
            Силен удар в скрит камък обаче изкриви кормилната щанга и скъса стабилизираща щанга...
            Скоростта ми намаля още, кормилото се изкриви като израелска пушка и карах само с една ръка, че с другата не го стигах...
            На контролата помислиха, че съм с извадено рамо и един от тях дой де да ме "потупа" (разбирай удари направо) по рамото, за да види дали изпитвам болка...
            Казах му, че карам с една ръка заради кормилото и след като не изохках, той се успокои и ме пусна да продължа...
            В зоната за зареждане имаше много фенове, като двама от тях знаеха за Стоичков и бяха хард офрроудъри с Митсубиши
            Единият от тях ми даде болкоуспокояващи и спаси доста ситуацията



            Надеждата ми беше, че ще ме настигне сервизния камион на отбора и знаех, че в него има гуми, джанти и кормилни щанги, но...уви...камиона е бил счупен и така и не дойде...
            Стана тъмно и все по-трудно за навигация, прахта по-голяма, а скоростта ми по-малка...
            По едно време АТВ-то започна да заглъхва...беше задръстен филтъра и бензина свършваше...а инах само 37 километра до финала.
            Спрях и опитах да изчистя филтъра...и до там...разбрах, че няма да мога да продължа, че горивото го нямаше, кормилото вече показваше 6 часа, а кутията на филтъра беше пълна с ла..на



            Наведох се и така си и останах...превит на две...адреналина си беше отишъл о отстъпил място на болката...
            Натиснах синия бутон, след като разбрах, че всичко е загубено и няма с какво да продължа, даже и да се изправя и да се "покатеря" на АТВ-то...
            Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 12-01-11, 20:03.

            Коментар


            • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

              Баси, що ти трябва да започваш разказа вечер... Сега няма да мога да спя...
              Чест...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                Евала! Не съжелявай,това не е последният Дакар

                Коментар


                • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                  Тодоре, добре дошъл и от мен!
                  Гордея се с теб, Петър и целия наш екип на Дакар!
                  Накарахте всички нас да тръпнем пред монитора и да се радваме на всяка премината контрола, на всяка новина за вас.
                  Разказът ти е невероятно интересен и ще очаквам с нетърпение всеки твой пост!
                  БЛАГОДАРЯ!
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                    Петър се появи на WP6 - 9-ти, на 19:13 от водача.
                    Ако дължиш 100 лв. на една банка, проблемът си е твой. Но ако дължиш 100 милиона, проблемът е на банката.
                    B (Rh +)

                    Коментар


                    • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                      Добре дошъл на Българска земя Тоше! Гордеем се с теб!
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                        И така...свързах се с центъра, обясних какво става и те веднага изпратиха най-близко намиращия се състезател (в случая французи с автомобил) и те чакаха с мен докато дойде линейката.
                        Пеко. Румен и Драев ме чакаха на финала, но не можеха да влязат, защото и тях ги следят по сателита, а и е доста опасно вечер в пустинята...
                        Впоследствие явно съм изпаднал в травматичен шок, защото не помня, че съм говорил с брат ми, с Ивайло Близнака и Мариела...знам само, че исках да завърша...на всяка цена...
                        Дойде линейката и понеже се притесняваха да не съм ударен в гръбнака решиха да изчакаме хеликоптера на сутринта.
                        Завиха ме в брезент и алуминиево одеяло и всички легнахме да спим до линейката.
                        Студът и болката бяха безумни...наложи се да ми бият морфин, за да заспя и да се успокоя...



                        Хеликоптера ме взе към 10 сутринта и ме заведоха в частна клиника, направиха ми всички изследвания, скенер, чдрено-магнитен резонанс и доктор Рохас с голям кеф и задоволство ми каза, че имам само три счупени ребра на гърба...
                        Радостта му беше затова, че гръбнака ми беше здрав и нямах вътрешни разкъсвания и усложнения.
                        Заведоха ме в болницата в стая с изглед към океана и на 100 метра от него






                        За мен се грижеше единствената английско говоряща сестра Пили и тайно ми носеше цигарки, че беше забранено, а аз нямах...



                        Организаторите държаха постоянна връзка с мен и с Мариела, а от друга страна ги тормозеше и Ивайло Близнака чрез Goblin (благодаря отново за подкрепата)
                        На другия ден дойдоха и журналистите, заведоха ме до един мол да да си купя дрехи и се разприказвахме.
                        Първоначалната ми идея да продължа с тях отпадна, защото организатора ми каза по телефона, че няма начин да вляза в лагера, тъй като там е бивак, а не лазарет...
                        Организираха ми полета до София ( в бизнес класа) и постоянно ми звъняха да питат как съм, даже и преди малко пак се чухме да питат дали съ, ходил при българския си лекар...
                        Впечетлих се, наистина изпипват всичко до най-малкия детайл и те карат да се чувстваш част от голямото семейство...
                        Това е засега, утре още...
                        Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 12-01-11, 20:31.

                        Коментар


                        • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                          Отново имаме Българин в 10-ката на етапа, 9-тииииииииииииии - Браво Петър !!!
                          "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
                          „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

                          Коментар


                          • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                            Чавдаре, и аз съм на твоето мнение, че не бива да превръщаме темата в оплюване на телевизиите, но не мога да се стърпя.
                            Визирам не само бетеве, а почти всички телевизии освен ТВ7.
                            Понеже съм почти сигурен, че някои от служителите на въпросните телевизии четат тук за информация се обръщам към тях:
                            Видяхте ли снимката от по-горният пост? Според вас има ли разлика в това което са изпитали двамата българи участници в Дакар, и "професионалните" изпълнения на супермегазвездите от футболното ни първенство из чалготеките поред нощ...

                            Извинявайте.
                            Това се отнасяше за съфорумците.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                              Безкрайно интересно и РЕСПЕКТ за всичко !

                              ......... но моля някой модератор да премести разказа от първа ръка в една тема "Дакар от "първа ръка" - примерно, защото е тъпо да ровим за най-вълнуващите моменти сред мнения от типа " защо Патронели не пика на предишната контрола?"
                              TLC 90 1KZ-TE 2000г.
                              "Социализмът приключва тогава, когато чуждите пари свършат!" - Маргарет Тачър

                              Коментар


                              • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                                ЕВАЛА БАТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Не те познавам, но ИСКАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                ПОКЛОН ПРЕД ТЕБ , ПЕТЪР ЦЕНКОВ И ОТРАЗЯВАЩИЯ СЪСТЕЗАНИЕТО ЕКИП!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                БЛАГОДАРЯ ВИ И УСПЕХ ВЪВ ВСИЧКИ БЪДЕЩИ НАЧИНАНИЯ!!!!!!!!!!!!

                                УСПЕХ НА ПЕПИ!!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X