Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    P.S. М/у другото някой от нас помнят безславното участие на два Хамъра на Челопечене 200???? - не помня точно годината, май и трета беше.[/QUOTE]

    И двата се прибраха на въже.

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      Първоначално публикуван от Христо Преглед на мнение
      P.S. М/у другото някой от нас помнят безславното участие на два Хамъра на Челопечене 200???? - не помня точно годината, май и трета беше.
      И двата се прибраха на въже.[/QUOTE]

      Това на дакара са Хамъри, колкото и Минитата, Мини, колкото и Тойотите, Тойоти
      sigpic

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Репортаж за етап 13 на рали "Дакар"



        Петър Ценков завърши етап 13 на “Дакар” от Наска до Писко в Перу, отново с купища проблеми. Българският пилот трябваше да се върне в бивака, малко след като стартира свързващата отсечка, заради проблем с горивната помпа. Омбрето оправи машината и Ценков стартира, макар и със закъснение, но с това неприятностите не приключиха. При ремонта, един от горивоподаващите маркучи не е бил свързан добре и Петър остана без бензин на 10 км от зоната за зареждане в специалния етап. Там нашият състезател трябваше да престои 2 часа, докато бъде изтеглен до “бензиностанцията” от своя чилийски приятел Раул Данино. След това Ценков вече със спокойно темпо успя да стигне до финала на фаталния 13 етап. “Не знам дали да съм ядосан или да се радвам от постоянните несполуки. Ще се радвам да видя Лима, където ме очакват моите перуански приятели. Те ще ни покажат, че Перу не е само прахоляк, както до момента бе за мен тази държава”, заяви Петър за БНТ2. Днес, последният етап е едва 29 км и очакваме без проблем българина на подиума на рали “Дакар”.
        В класа на четириколките всичко изглежда решено. Макар че Томас Мафей спечели отсечката, следван от уругвайския талант Серджо Ла Фуенте, в генералното класиране Алехандро Патронели има достатъчен аванс пред брат си Маркос, за да вземе своята втора победа в “Дакар”.



        Голяма бе драмата при мотоциклетите – Марк Кома на 99,9% изпусна своята четвърта титла на „Дакар“, тъй като загуби много време в етапа и вече е на 11 минути след Сирил Депре. Кома имаше технически проблем и направи навигационна грешка, докато френският му конкурент бе доста постоянен в отсечката. Утрешният кратък етап едва ли може да обърне нещата и Депре ще поведе във вечната борба за титли между двамата пилоти на KTM. Победител за деня бе Елдер Родригеш (Yamaha), който твърдо има шанс да стъпи на подиума в Лима.

        При автомобилите Роби Гордън въобще нямаше ден. Американецът първо затъна в дюните, след това се обърна след скок в пясъка, но успя да продължи. Впоследствие спука гума, разбра се че е имал и проблеми с алтернатора и изгуби още време. В крайна сметка Гордън завърши етапа на 10-о място, на 36 минути от победителя за деня Стефан Петерхазнел. В генералното Гордън се смъкна до 5-о място. Доста от другите пилоти също имаха проблеми със затъване в дюните. Стефан Петерханзел явно си взе поука от етап 12>>ВИЖ ЦЕЛИЯ ТЕКСТ>>

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Малко горещи снимки от Мони, пряко от Дакар и Перу







          Още горещи фотоси от бивака и красотите на Перу може да видите в галерията ни

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!


            Красиви снимки от Дакар

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
              Това вече се превъща в голям проблем за Дакар.Днес в предаването се видя че Нани го изтегли един Джип после на финала каза друго....
              Нани каза че го изтеглил Дос Сантос, а на кадрите се видя че го тегли един Jeep Cherokee.. Определено грозна лъжа ако визира точно този случай.. Това все пак не е ли наказуемо, при условие че има кадри от случката, както и от неговото интервю /може би обаче интервюто не е официален документ за пред организаторите/. Николаев от Камаз го отстраниха по-рано за лъжа..

              Всъщност какво означава нерегламентирана намеса? .. Роби Гордън също получи много сериозна помощ от публиката след преобръщането. Без тази помощ от публиката едва ли щеше да се върне толкова бързо и лесно на трасето?

              А Петър Ценков не получава ли нерегламентирана намеса когато някой от придружаващият "журналистически" автомобил му помага на трасето.. ?

              Малко разяснения на регламента в тази посока са добре дошли?

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                ... Малко разяснения на регламента в тази посока са добре дошли?


                4) Assistance is authorised:
                a) On the route of a Selective Section:
                By the crew of a car, a motorcycle or a truck officially entered in and still in the race.
                By an assistance category vehicle, after the closure of the control at the end of the selective section.


                b) On the route of a road section:
                By the crew of a car, a motorcycle or a truck officially entered in and still in the race. By vehicles in the
                assistance category, when the assistance vehicles have the same itinerary to that of the race.
                Refuelling with petrol or diesel out of an assistance car is not allowed.

                ...

                2) The following are forbidden on the pain of penalties up to and including exclusionfrom the race:
                a) The transport of parts or assistance by a vehicle and/or a person, other than a car and/or a
                person entered in the race or as assistance or by a truck entered in the race and/or as assistance.
                b) The stocking, dropping or parachuting of spare parts, tools, personnel, liquids (outside of
                bivouacs where this is authorised) throughout all the countries crossed by the Rally.
                c) On each leg, assistance outside the bivouac, except for washing the vehicles by the crews or the
                assistance crews and for refuelling at the different service stations of the different Leg towns with the
                exception of all stocking of specific fuel.
                d) All assistance in an enclosed place, closed or guarded, even if this place is situated within the
                area of the bivouac. A tent is not considered as an enclosed place.
                e) All airborne assistance not controlled by the organisers. Airborne assistance is considered as any
                presence on a Leg of an aircraft having aboard any person with any link whatsoever with a competitor.
                f) The presence of any means of transport (car, motorcycle, aircraft, helicopter, etc.) following the
                rally route the same day or a number of days prior, as well as the prolonged flying over of any means
                of transport, with official means or not, carry aboard a person having any link whatsoever with
                competitors still in the race (immediate exclusion from the race of all participants having a link with
                these means of transport).
                g) The transport of assistance materials (tools, generators, lights, compressors etc.) in private
                planes or planes chartered by the organisers.
                h) The presence of an assistance vehicle on the race itinerary (Selective or Road Section) when
                they benefit from a different itinerary.
                i) During the rest day, the presence of any assistance not entered as such with the organisation.
                The delivery of spare parts by any means other than that organised by A.S.O.
                j) The presence of any person entered as assistance on the route of the selective section.
                k) Assistance by a vehicle not accredited by the organisers.
                l) Signposting or the transmission of information by any means, throughout the route.
                m) Carrying assistance at the crossing of race and assistance routes.
                ...
                Кола и хора, които не са регистрирани като асистенция, определено нямат право да оказват техническа помощ. Дори и за регистрираните като асистенция има ограничения къде могат и къде не.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Извинявам се предварително ако някъде е написано, но пак да питам - ще дават ли финиширането по някоя телевизия?

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Докато очакваме Петър Ценков официално да ни направи отново горди, че сме българи, още малко снимки от вчерашния етап за подгрявка. Доста красиво:

















                    >>ОЩЕ СНИМКИ ТУК>>

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      Ицо, има ли къде да гледаме финалите?
                      Последно редактирано от Иван1; 15-01-12, 15:57.

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Ами довЕчера ще имаме кадри в последното ни предаване, ще видим какво ще ни пуснат...

                        ПЕТЪР ЦЕНКОВ ОФИЦИАЛНО ЗАВЪРШИ РАЛИ "ДАКАР" 2012!!!

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Браво на Петър, отново на финала на Дакар!
                          Единствено мога да му пожелая - другата година на стълбичката на победителите, а на всички фенове -още български отбори на Дакар 2013!!!

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Поздрави на Пепи и на целия екип, които дадоха всичко от себе си за да има за втори път Българин завършил човекомашино-трошачката "ДАКАР". Всички да са живи и здрави и ги чакаме с нетърпение на родна земя.

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              http://www.youtube.com/watch?v=y3yvC...65FAAAAAAAACAA

                              Ето тази телевизия прави добри репортажи

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Ето и едно резюме на последния етап от рали "Дакар" 2012:
                                (по-късно ще има подробен репортаж, реакции и снимки)

                                Рали “Дакар” 2012 вече е в историята! Тазгодишната надпревара предложи много нови емоции на всички ни. Естествено, горди сме с второ българско участие на Петър Ценков и Младен Вачков, както и с това, че Ценков устиска до финала въпреки малшанса.
                                “Дакар” има своите нови лидери, както и звезди, изгрели под последната светлина от прожекторите. Днешният етап бе едва 29 километра, повече за шоу, отколкото за разпределение на места и титли.


                                Ценков завърши етапа на 10-о място, на 9 минути от победителя за деня Томас Мафей. Мафей доказа, че може да е силна опозиция на братя Патронели, но те все още са недостижими в категория ATV. Втори за деня бе приятната изненада на тазгодишното рали Серджо Ла Фуенте от Уругвай. Шампион тази година, за втори пореден път стана Алехандро Патронели.


                                При мотоциклетите, в последния етап най-бърз ветеранът Пал Андерс Улевалсетер. Частният пилот на KTM тази година не успя да докаже класата си, но той винаги остава претендент за титлата на две колела. Марк Кома бе втори днес, това е и позицията му в генералното. Трети за деня е приятната изненада от Словакия Стефан Швитко. В генералното неизменен водач остава Сирил Депре, който взе своята четвърта титла в “Дакар”. Трети е пилотът на Yamaha Елдер Родригеш.

                                При автомобилите, новият любимец на феновете Роби Гордън взе своята последна етапна победа за годината. Днес Гордън би всички Mini-та, както му се искаше след психологическия натиск от страна на X-Raid. В генералното пилотът на Hummer е 5-и, а тоталната доминация на Mini бе разбита от Жиниел Де Вилиерс (Toyota), който се класира трети. >>ЦЕЛИЯ ТЕКСТ>>

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X