От: ДАКАР 2012!!!
Жалко за Алеш, момчето беше събрало страхотен екип и имаше камион-шампион. Миг невнимание и ...
в момента са в Болницата в Икике, той е със два счупени прешлена, а механикът е с мозъчно сътресение. Кръвта е била от повърхностни рани.
Шегаджийка е съдбата, само ден по- рано, какво казва Алеш пред Дакар, при победата в етапа.
"Имаше много феш-феш, а от него много се нагряват гумите, тъй като са в постоянно триене и не се охлаждат. Имаме шансове и за обща победа, но най-важното е, че сме в играта. Не е важно с кой се състезаваме в момента, Де Рой, или някой друг. На Дакар най-големият противник си самият ти. А това означава, че трябва да си мобилизиран и да караш стабилно. Ще го споменават още моята камион на този Дакар. Ние го наричаме /Татрата/ Принцеса, и сме доволни от нея".
Въпреки, че са едни от големите, са чакали над един час медицинския хеликоптер.
"На 374 км, за съжаление стана фаталното произшествие. Зад волана, след изморителния етап, беше Петър, който за съжаление заспа. Спахме и ние с Михаил. Събудих се, когато камионът набираше по отвеса, ударът долу беше ненормален. Гумите се откъснаха веднага и направихме няколко салта. Всичко за нас завърши. "
Жалко за Алеш, момчето беше събрало страхотен екип и имаше камион-шампион. Миг невнимание и ...
в момента са в Болницата в Икике, той е със два счупени прешлена, а механикът е с мозъчно сътресение. Кръвта е била от повърхностни рани.
Шегаджийка е съдбата, само ден по- рано, какво казва Алеш пред Дакар, при победата в етапа.
"Имаше много феш-феш, а от него много се нагряват гумите, тъй като са в постоянно триене и не се охлаждат. Имаме шансове и за обща победа, но най-важното е, че сме в играта. Не е важно с кой се състезаваме в момента, Де Рой, или някой друг. На Дакар най-големият противник си самият ти. А това означава, че трябва да си мобилизиран и да караш стабилно. Ще го споменават още моята камион на този Дакар. Ние го наричаме /Татрата/ Принцеса, и сме доволни от нея".

Въпреки, че са едни от големите, са чакали над един час медицинския хеликоптер.
"На 374 км, за съжаление стана фаталното произшествие. Зад волана, след изморителния етап, беше Петър, който за съжаление заспа. Спахме и ние с Михаил. Събудих се, когато камионът набираше по отвеса, ударът долу беше ненормален. Гумите се откъснаха веднага и направихме няколко салта. Всичко за нас завърши. "


Коментар