Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
    Гадното е, че си е мислил предварително да се откаже рано-рано, ако няма шанс за нова титла, за да може да бега към Монако. Аз си мисля, че можеше да продължи въпреки ремъците...
    Точно това имах в предвид, че предполагат, че като е видял че няма шанс за титлата и е направил така, че да не изпусне първия етап на WRC. А освен това, не е колегиално да се изказва така за довчерашните си колеги с които си делил хляба...

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
      Репортаж за етап 11 на рали "Дакар"


      Петър Ценков завърши и тежкия перуански етап 11 от рали “Дакар”
      2012. Ценков, който вчера отново имаше сериозни технически проблеми, успя да финишира късно през нощта, на 7:45 часа от водача в категорията си.
      За БНТ неговия механик Димитър Ортаков – Омбрето, заяви, че след уникалния 10-и етап, Ценков е стартирал нормално, но по-късно ауспухът на четириколката му се е откъснал от тежките постоянни вибрации и е подпалил задната част на машината, включително е прогорил и инсталацията му. Проблемът, за щастие е бил отстранен. По-късно, Петър е скъсал и рамата на своето ATV, но Омбрето е успял да я завари.Тежък е бил денят за българския екип – сервизният камион е спирал да помага на няколко участника, а когато се свързахме с водача му Руслан Трифонов, момчетата бяха спукали гума в планината и се подготвяха за тежка двучасова смяна.

      Иначе в категорията на четириколките, братя Патронели показаха, че не ги е страх от Перу, макар това да е изцяло нова територия за “Дакар”. Двамата имаха малко затруднения в началото на етапа с преодоляването на няколко пълноводни реки, но после изкараха отсечката в абсолютен синхрон и с двойна победа, с разлика от 31 секунди в полза на Алехандро Патронели. Между другото, етап 11 бе модифициран, заради обилен дъжд от предния ден, който понапълни иначе пресъхналите речни корита. Томас Мафей завърши трети, а данните от генералното показват, че само отпадане на някой може да промени челната тройка в клас ATV.


      При мотоциклетите, Сирил Депре взе етапната победа и в генералното продължава да води пред Марк Кома с разлика от вече 2:22 минути. Кома вчера бе изпреварен от своя сънародник и също пилот на KTM Херард Фарес Гел. Фарес Гел е 6-ти в генералното, а челната петица в овърола се допълва от Елдер Родригеш (Yamaha), Стефан Швитко и Жорди Виладомс (КТМ). Силно испанско присъствие, между другото.



      При автомобилите, Mini X-Raid най-накрая могат да отдъхнат с облекчение. Роби Гордън вчера разби полуоска на едно от задвижващите си колела и смяната й отне близо час и половина. Tака американецът завърши етапа от Арика до Арекипа едва на 25-о място, на 1:50 часа от победителя Стефан Петерханзел. В генералното Гордън >>ВИЖ ЦЕЛИЯ ТЕКСТ>>
      Браво !!! Нашите момчета се оказаха големи герои.При толкова повреди и буквално при отпадане,успяват да продължат..евала.
      Стискаме им палци.Остана още малко.Браво браво....
      [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Господ е БЪЛГАРИН ! Пепи е на път да завърши отново Дакар . Дано успее !
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        0878 23 58 34- Радо

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Кратък видео обзор на етап 11, в магазинното предаване под него има много готин материал за участието с мотор и управлението на мотор в "Дакар" от Депре

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            Ето и малко снимки от вчерашния етап 11.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:85581e3a2b755769.jpg
Прегледи:1
Размер:340.4 КБ
ID:5334957Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8fa59de77e19a900.jpg
Прегледи:1
Размер:365.8 КБ
ID:5334958Натиснете снимката за да я уголемите

Име:e23bd09e0357873d.jpg
Прегледи:1
Размер:457.3 КБ
ID:5334959Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8d0df04faf7149a7.jpg
Прегледи:1
Размер:152.0 КБ
ID:5334960
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:68dba22aa98f2ec2.jpg
Прегледи:1
Размер:355.1 КБ
ID:5334970
            малко по стари
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cc0d0dcc46fa6888.jpg
Прегледи:1
Размер:615.1 КБ
ID:5334968
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от Валентин Исаев; 13-01-12, 15:58.
            Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
            Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
            0885 660 613

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              Браво на Джони Аубер. Много приятна изненада вчера Дано и днес да му е ден.

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Не знам ... ама във форума на Татрата в Чехия, и проблемите с Гордън, и "уволненият" Камаз, въпреки, че официалната страна мълчи. Има нещо гнило, и както са казали хората, няма пушек без огИн.

                В татрата, са недоволни и от отношението, и от реакцията на стюарди, и прегледи на техничките, за разлика от преките конкуренти. За Гордън Близнаците, също са написали повече от достатъчно. Камазът може и да мълчи, но Кабиров пък даде интервю в което сподели, че новите двигатели на Камазите / на отпадналият Мардеев, и дисквалифицираният Николаев/ са с грешно проектиране, и въпреки, че са показали добри резултати на Коприненият път, в жегите на Дакар са показали още детски болести/. И както отпадна Мардеев, така щеше да отпадне и Николаев, дори да не беше отстранен, двигателят в първите етапи вече показваше симтоми на умиране. Затова от отбора и не са протестирали.

                Май финансовите интереси, са над спортните.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!



                  Английският дефендър-Боулър. Вторият отбор на Казахстан, въпреки проблемите, които бяха доста и за които пишат интересно, казват, че основният проблем е с горивото, по-точно с кипването му.
                  Направен за Дакар, но просто тази година жегите са изключителни, и имаха само един етап когато не са имали проблеми. От шест Боулъра са останали два, като на всичките проблемът е един и същ - горивопровода.

                  В почивките между етапите, освен другите проблеми, по горивната система са преправили -

                  Преместиха, бензиновите помпи, които са дублирина под капака, помпите при завирането на бензина, приключваха първи, свършиха помпите които са оригинално Валбро, с такива от колеги с Бош. Тези държат повече на прегряване.
                  Направиха въздухозаборници и канали за охлаждането им.
                  Повишиха налягането на 3.5 бара, с управление от кокпита, за да го намаляват на бързите участъци.
                  Преместиха магистралните горивопроводи от карданният тунел, под праговете, късаха ги там няколко пъти, но пък се охлаждат доста по-добер,

                  Преместиха радиатора за охлаждането на горивото, зад резервоарите, по-малко вятър, но и по-малко горещина от двигателя.
                  И отделно, сваляне и почистване на трите съобщени резервоара през бивак.
                  И това се прави само от водача и навигатора. Поради липса на средства, нямат техник в техничката, която арендуват само за части.





                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Гордън ги е "цепнал" на WP 2 - 1ви е преминал,


                    WP 3!

                    1 303 HUMMER 000:39:11
                    ИХУУУАААА!!
                    Последно редактирано от Вико; 13-01-12, 20:10.

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                      Камазът може и да мълчи, но Кабиров пък даде интервю в което сподели, че новите двигатели на Камазите / на отпадналият Мардеев, и дисквалифицираният Николаев/ са с грешно проектиране, и въпреки, че са показали добри резултати на Коприненият път, в жегите на Дакар са показали още детски болести/. И както отпадна Мардеев, така щеше да отпадне и Николаев, дори да не беше отстранен, двигателят в първите етапи вече показваше симтоми на умиране. Затова от отбора и не са протестирали.

                      Май финансовите интереси, са над спортните.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:f65e0503c55c396e.jpg
Прегледи:1
Размер:47.1 КБ
ID:5336857

                      На различни места различно пишат <<тук>> пишат,че с тоя двигател са карали и на Копринения път и там са имали проблем с него,но след състезанието е бил раглобен проверен и понеже всичко е било в норми е решено да оставят пак него и за Дакар (което на мен малко не ми се връзва!!!).А официалната им версия е,че вечерта на предния етап на 25 километра преди финала са чули странен шум в двигателя,изчакали са механиците и са решили да го влачaт на буксир до бивака.Самата истина е някъде по средата може би.На другия ден след разглобяване са установили големи повреди в коляновия вал и блока.
                      Последно редактирано от Валентин Исаев; 13-01-12, 21:07. Причина: запетая
                      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                      0885 660 613

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        За всички, които следят предаването ни, повторението на предаването по БНТ2 от 22:30 часа, по Канал 1 ще е утре сутрин в 7:30 часа!!!

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Има и такива случки на това състезание-
                          http://www.youtube.com/watch?v=0mYnGyHX9OY
                          088пет722пет99
                          http://www.hydropompi.com/

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Първоначално публикуван от Исаев Преглед на мнение

                            На различни места различно пишат <<тук>> пишат,че с тоя двигател са карали и на Копринения път и там са имали проблем с него,но след състезанието е бил раглобен проверен и понеже всичко е било в норми е решено да оставят пак него и за Дакар (което на мен малко не ми се връзва!!!).А официалната им версия е,че вечерта на предния етап на 25 километра преди финала са чули странен шум в двигателя,изчакали са механиците и са решили да го влачaт на буксир до бивака.Самата истина е някъде по средата може би.На другия ден след разглобяване са установили големи повреди в коляновия вал и блока.
                            Да, с този двигател са били и на Копринения път, но там както казват, жегите не са това, което са на Дакар. Факт е, че и двата от новите двигатели, са приключили, без да завършат състезанието. Но те са свързващо звено, с опитни детайли и възли, между старите и новите двигатели, по новите стандарти на Дакар2013, които в момента се разработват, в специално създадено звено в завода на Камаз. Може би и затова, Чагин не е излязъл да се състезава, защото се е очаквало нещо подобно от новите двигатели.




                            Интересно ми е, в тези еднотонни резервоари, дали горивото е някак си, стабилизирано срещу инерционните сили, особенно в бърз завой??
                            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение




                              Интересно ми е, в тези еднотонни резервоари, дали горивото е някак си, стабилизирано срещу инерционните сили, особенно в бърз завой??
                              Няма начин,стандартно на такъв резервоар има поне 4 прегради с отвори,а и се вижда,че е по висок отколкото широк,за да е по малко количеството гориво което не може да бъде поето от сондата.
                              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                              0885 660 613

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Dakar 2012


                                FINISH, CAR
                                1. GORDON ROBBY (USA) 00:39:11 -
                                2. HOLOWCZYC KRZYSZTOF (POL) 00:41:40 +00:02:29
                                3. PETERHANSEL STEPHANE (FRA) 00:42:57 +00:03:46
                                4. ROMA JOAN (NANI) (ESP) 00:43:11 +00:04:00
                                5. NOVITSKIY LEONID (RUS) 00:43:44 +00:04:33

                                Това е от официалния профил на Дакар във фейсбук, а по Евроспорт има предаване на живо и казват, че Гордън не е финиширал още...


                                пп
                                Направиха всичко възможно да свалят Роби от подиума, но той не се отказва - няма какво да губи, но може да спечели още фенове. А това си е доста важно
                                Последно редактирано от ka_l_ojan; 13-01-12, 21:34. Причина: допълнение

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X