Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Аз понеже не знам специфичната електропроводимост на водата в района и тъй като също така тайно подозирам, че е повече от 0.05 бих си вързал гащите.
    И как точно би ги вързал тез гащи така, че въпросните акумулатори хем да остават сухи, хем да има лесен достъп до тях, без да разхвърляш половината кола всяка вечер в бивака ..?! Хората правят джип, а не строят подводница (въпреки, че ще има и доста подводни моменти), и нито място има, нито свободен полезен товар. Относно това, дали окъсяват акумулаторите под вода (сладка) - със сигурност изкарват повече време от колкото пилота без въздух (за двигателя, да не говорим). Всичко се прави на принципа - да устиска само 10 дни и 100 км. в джунглата, без да е пълна щета колата преди финала...

    Коментар


    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

      Елементарно, вика му се литиева грес.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Елементарно, вика му се литиева грес.
        Литиева грес баш на това състезание, знаеш ли кога - никой път! Територията лекинко се води национален парк, а литиевата грес има почти същото въздействие върху водната флора и фауна, както варта. По една случайност, това състезание навършва 10 годни именно, защото организаторите стриктно съблюдават за подобни решения... Не лошо да го имаш предвид (не само ти) като киснеш джипа из родните водоеми...

        П.П. Виж какво пишат хората тука:http://msdspds.bp.com/ussds/amersdsf...23%20Spray.pdf

        Коментар


        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

          Хубаво, има поне още 5 вида не електропроводима грес.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

            Никакъв проблем не съществува при това монтиране на акумулаторите, освен ако не решат да плуват с джипа в нарочно създаден разтвор... Защо няма проблем, е тема която е успешно решена от един покоен вече господин Ом, се казва... При това е дал напътствия, като точно да се провери... Стига с това, че Петър ще му изтекат очите докато изчете толкова постове, без особен смисъл...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Литиева грес баш на това състезание, знаеш ли кога - никой път! Територията лекинко се води национален парк, а литиевата грес има почти същото въздействие върху водната флора и фауна, както варта. По една случайност, това състезание навършва 10 годни именно, защото организаторите стриктно съблюдават за подобни решения... Не лошо да го имаш предвид (не само ти) като киснеш джипа из родните водоеми...

              П.П. Виж какво пишат хората тука:http://msdspds.bp.com/ussds/amersdsf...23%20Spray.pdf
              Марто,дали не бяха малко повече годинките?
              Иво (таксито) Андреев
              0988 91 80 50
              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

              Коментар


              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                ...
                Допълнително ще ни забави изискването на организаторите на състезанието всички батерии да са затворени зад стабилни панели.

                Днес дядо Владо ме втрещи с дължината на кабелите - 25 метра с дебелина 50 квадрата. Утре ще окалебяваме.
                25м са добра оценка. Ако не стигнат, това поне има откъде да се купи за 1 час.

                А организаторите искат панели върху батериите за ваше добро.

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                Я да видим кой не е внимавал едно време в училище..?!! Като как точно ще се окъсят 12 волтови акумулатори, потопени в сладка вода?!!
                И в солена няма никакви грижи, ако не става реч за трайна работа във вода.

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Аз правилника също го четох и заради това попитах. Щом е имало казус с екипаж който е карал и печелил с такива гуми значи няма нашите момчета о какво да се притесняват а само да им "скъсат шортите"
                Това са си фабрични гуми, само са лееееко износени (под 50% със сигурност)

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Ми не е внимавал Мартин Христов.
                Дотук от форумните изяви е сигурно, че в училище не е внимавал за физиката главно Търтея. Ток минава през ВСИЧКО. Целият въпрос е дали количеството преминал ток те устройва. Автомобилни ел. инсталации се топят безгрижно - или поне безгрижно в рамките на няколко състезания. Трайно мокри нещата ще се прецакат, но тук няма да имат време.

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Елементарно, вика му се литиева грес.
                И кой набеди литиевата грес за изолатор? Тя чак добър проводник не е, но с водата са съпоставими.

                Коментар


                • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  И кой набеди литиевата грес за изолатор? Тя чак добър проводник не е, но с водата са съпоставими.
                  Ся бърза проверка казва че на лития е 1,08x10^7 (на литиевата грес не съм търсил, но е надолу) на питейната вода е 5x10^-4 а морската е 4.8

                  Не е като да няма разлика.

                  А че аз от нищо не разбирам е ясно и на гаргите

                  ПП За Сименса на метър говорим, нали

                  ППП За да не съм голословен мога да разкажа какво се случва на т.нар. компютър на Патрол след две топвания в р. Елешница или една локва в Ляолин. А там тоците са никви.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                    Литият е метал. В литиевата грес няма свободен литий, а справочните данни са полезни за който знае какво значат.

                    Коментар


                    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      ППП За да не съм голословен мога да разкажа какво се случва на т.нар. компютър на Патрол след две топвания в р. Елешница или една локва в Ляолин. А там тоците са никви.
                      Т.нар компютър на патрола е електронно устройство, а не оловна батерия. Такова устройство може да се скапе и от пипане с пръст докато работи, при което да протекат микроампери. Акумулатора си го човъркай и натискай с колкото искаш пръсти - няма да го изтощиш, нито повредиш.

                      ПП: Например - MOSFET транзистор може да се скапе от наноампери. Самиразряда на акумулатор е хиляди пъти по-голям от това, при това още като е чисто нов.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                        Греста по клемите е побългарена версия на защитата на всякакви ел. контакти включително и акумулаторните клеми. За тази цел е предназначен техническия вазелин. Има го из нашия пазар. Медицинския също става. Той просто е по-пречистен, pH 7 и без пълнители. Едно време на корекомските ладички всички конектори и панти бяха обилно нацвъкани. Разбира се не само ладите, а и всички сериозни марки го прилагат, но руснака го прави обилно та се набиваше на очи. Недостатъка му е, че се втечнява при около 50 градуса, а медицинския при около 40-45.

                        едит/

                        през 90-те години търкалях Ауди А8 и редовно си оставах без акумулатор, който беше в багажника и до стартера фабрично кабела беше с две сглобки. През месец-два ги разглобявах и чистех докато не смених греста с технически вазелин.
                        Последно редактирано от elbgt; 02-10-13, 16:27.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                          Пак аз и пак сьс сьщото - короужьн блок грес за електрически контакти,ползват я в извьнбордови мотори,снадки и контакти по ремаркета които ги топят в океанска вода,батерии и какво ли не.

                          Близнака каза,че вьпроса е решен та няма смисьл баш това баш в тая тема,цяла друга има в другия раздел,електрическия.Мен ме радва какви ЛЕД лампички имат Руснаците на джипката,Максима ако не се льжа от 45 долара,а близнака каза,че цели барове бият на НАШАТА и е те това искам да го видя.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                            Я да питам, на кабел 50 мм2 в повторно-кратковременен режим какъв може да му е максималния ток...
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                              Я да питам, на кабел 50 мм2 в повторно-кратковременен режим какъв може да му е максималния ток...
                              http://www.solarhome.ru/en/basics/ba...ing_cables.htm

                              Бери верьовку


                              Дьното на страницата с 2 % пад на волтажа при дадена дистанция
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                                Я да питам, на кабел 50 мм2 в повторно-кратковременен режим какъв може да му е максималния ток...
                                Сещам се за формулата за диаметър на едножилен емайлиран проводник за трансформатор. При тези условия проводника не грее и съответно няма допълнителни загуби от положителние темп. коеф., което е ценното в случая. Формулата е: d=0.7*SQR(I), където d е диаметъра, а I е тока. При 50 кв.мм (d=15.9 mm) максималния ток без значителни загуби от положителния температурен коеф. е 517 А или плътност на тока около 10 А/кв.мм. В дебелите книги се приема че допустимата плътност без загряване е 3.1А/кв.мм, но на практика трансформаторите работят нормално (45-50 градуса) при 10А/кв.мм. Нагоре трябва да се смята по таблицата за температурния коеф, но така на око 2000 А кратковременно не би трябвало да са проблем. Ще греят разбира се и ще има загуби, но няма начин. Без загуби може да е при сечение над 300 кв.мм При 1100 А какъвто е конкретния случай плътността на тока ще е 22 А, което е нормален параметър при едновремешните трансформатори за електрожени, който режим е съвсем приемлив. Още повече, че формулата е за променлив ток 50 Hz, При постоянния ток би следвало плътността да може да бъде по-висока заради липсата на скин ефекта. Според мен 50 кв.мм са ви почти достатъчни, но при 2 х 50 кв.мм състезателите ще бъдат по-спокойни и няма да се налага да следят за прегряване и повреда на изолацията в слуачите на по-продължително натоварване с предната лебедка.

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                http://www.solarhome.ru/en/basics/ba...ing_cables.htm

                                Бери верьовку


                                Дьното на страницата с 2 % пад на волтажа при дадена дистанция

                                Абсолютно неприложима таблица за конкретния случай. Тук става дума за соларни системи и ниски загуби при преноса на сравнително големи растояние при ниско напрежение.
                                Последно редактирано от elbgt; 03-10-13, 01:13.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X